| Curs de mecànica a Saragossa | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
curbaril
Nombre de missatges : 10 Fecha de inscripción : 10/10/2010 Edad : 59 Ubicació : girona
| Assumpte: Curs de mecànica a Saragossa Dl Oct 11, 2010 11:17 am | |
| Bones aprofito per comentar-vos qu´el proxim dia 23/24 d´octubre és fará a Saragossa un nou curs de mecanica avançada...je.jejo ja m´hi he apuntat,,,algú més ?el company Tremacer s´ho està rumiant...vinga que pot esser molt divertit...... | |
|
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Curs de mecànica a Saragossa Dl Oct 25, 2010 5:25 am | |
| Com ha anat per les terres aragoneses? ha estat be el curset? algunes anegdoteS? | |
|
| |
trueno
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 05/10/2010 Edad : 59
| Assumpte: Re: Curs de mecànica a Saragossa Dl Oct 25, 2010 11:15 am | |
| Ha estat molt bé i ha estat interessant i divertit, hem après cosetes, Curbaril, Jorge i Tremacer són els companys ideals de viatge ... ens ha faltat Noke, el que s'ha perdut. La gent del club 2cv Aragó s'ha portat de meravella, us ho recomano a tots que aneu si teniu ocasió, i millor si aneu en grup ... més divertit. Em faltava conèixer a Tremacer en persona , ja puc morir tranquil. | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Curs de mecànica a Saragossa Dl Nov 01, 2010 10:27 pm | |
| Doncs si, m'ho vaig perdre per desgracies varies. El de novembre hi vaig, així que si algú s'anima ens ho passariem millor quan mes siguem, no serà igual que el de octubre, però intentarem que sigui al menys tan de PM com segons diuen els que han anat.
Així que a veure si algu s'anima | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Curs de mecànica a Saragossa Dl Nov 01, 2010 10:36 pm | |
| Quin día es lo de novembre, jo els dissabtes al matí clapo, pero si condueix algú altre podria anar de acompanyat roncador tot el camí si s'ha d'anar el dissabte, espero que no sigui el 27-28! | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Curs de mecànica a Saragossa Dt Nov 02, 2010 7:11 am | |
| Doncs es el 20-21. Si t'animes aqui tens les dades: http://club2cvaragon.creatuforo.com/cursos-de-mecnica-oct-y-nov-2010-tema170.html Lo del dormir no et preocupis | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Curs de mecànica a Saragossa Dt Nov 02, 2010 9:23 am | |
| - noke escrigué:
- Doncs es el 20-21. Si t'animes aqui tens les dades:
http://club2cvaragon.creatuforo.com/cursos-de-mecnica-oct-y-nov-2010-tema170.html
Lo del dormir no et preocupis ei! es un creatuforo com el nostre, jejeje j aveurem, encara que només sigui per acompanyarte i clapar una mica a les clases li dire ala gemma, són dos dies?, ens hem de quedar a clapar per allá? ui ui ui que no va a haber permisos de ese tipo, y casi que prefereixo guardarme el hipotetic permis de cap de setmana per una altra cosa, total aqui ja tenim al maestro misnenas, li proposarem que fem unes clases magistrals de mecanica del motor bicilindric, tot i que hem tira anar cap a mañolandia, que jo soc mig manyo també, Ho parlamentare amb la dona, per que resulta que posiblement haig d'anar a Toledo a buscar una akadyane, per aixó ho deia, com que sera per aquelles dates la Gemma hem matara si desapareixo dos caps de setmana per el tema en questión i un diumenge per baixar a tarragona a la sortida del 27-28, pero sols el 28 pa acabarlo de rematar | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Curs de mecànica a Saragossa | |
| |
|
| |
| Curs de mecànica a Saragossa | |
|