2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Trobada Fira del Vent.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Trobada Fira del Vent. Empty
MissatgeAssumpte: Trobada Fira del Vent.   Trobada Fira del Vent. Icon_minitimeDl Oct 01, 2012 10:10 am

Hola a tots,

Bé, jo ho hi tinc res a veure, però com cada any en aquestes dates es celebra la "fira del vent" al Plà de Santa Maria a l'Alt Camp, sincerament és una fira que és agradable si t'agrada el món del hobby (Vaixells i avions R/C), l'aviació real a petita escala, etc...

Però a part de tot això cada any es celebra una concentració de cotxes clàssics que MAI m'he perdut des de fa una bona colla d'anys i que, sense coneixer el foro dels bicilindrics recordo haber-m'hi trobat cotxes d'algun company, com el Dyane 6 còmic, que molt ràpidament es reconeixia Wink i alguns d'altres foros, no sé si hi assistirà algú, és el Diumenje 14 d'Octubre crec, a la web de l'Ajuntament del Plà de Santa Maria hi ha tota la informació.

Jo, tot i que sens clàssic, hi assistiré com cada any i si algú hi assistís seria interessant comentar-ho aqui ja que seria una bona ocasió per a coneixer-nos i xerrar sobre el tema o el que sigui, inclús gaudir de l'esmorzar popular que es fa cada any i veure la fira, concentració de Harleys, etc...

Aqui us deixo una espècie de programa: http://www.elpladesantamaria.cat/bd/mailing_general_2012-1.pdf

Salutacionsssss i a veure si ens trobem amb algú!!! Wink

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 59
Ubicació : Igualada, Barcelona

Trobada Fira del Vent. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobada Fira del Vent.   Trobada Fira del Vent. Icon_minitimeDg Oct 07, 2012 8:25 pm

Nosaltres alla estarem i no només a la concentració de classics amb el Dyane 6 comic, sino que hi desde divendres fins diumenge fent la presentació en societat de l'HAMBURGUESETA CATALANA.
https://www.facebook.com/hamburgueseta.catalana
Tornar a dalt Ir abajo
 
Trobada Fira del Vent.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 11 Maig Trobada i 50ª edició fira de TREMP.
» Fira del playmobil a Tàrrega
» 26 d'Abril Fira Cervesa Artesana al Xiringuito
» 5a fira de vehicles antics i clàssics de Tàrrega
» Fira Lleida Retro - Especial Citroën

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: