| SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA | |
|
+10Angels Elgolfillo prize oskar noke ximo joaquim Thunder Jordi Txetxi 14 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Txetxi
Nombre de missatges : 63 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 45 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dl Set 03, 2012 11:22 pm | |
| SUSPESA FINS A NOVA DATA Hola companys, desde fà temps estic pensant en juntar-nos i fer una pujada amb els nostres cotxes a Montserrat. Ho posso amb temps per saber la vostra opinió i veure si la gent s'apunta; amb això jo aniré movent fils per anar montant els permisos que necessitem. Ens han dit que podem dinar allà mateix en algun puesto i que ens faràn preus "econòmics" en els menús per formar part de la concentració. Penso que sería qüestió de quedar a Monistrol (Hostal Monistrol) i pujar tots junts i fer la concentració.FINALMENT farem la pujada per la banda del Bruc. ja os pasaré en un post on quedem i a quina horaTambé m'han comentat que hi ha la possibilitat de reservar un acte de "benedicció" dels cotxes, això és opcional i ho deixo a lliure votació vostre. El fet de passar la barrera no inclou cap acte religiós. Salut bicilindrics. EDICIÓ-1: m'han passat dates,,, pel 20 d'octubre....podeu començar a confirmar si us plau- Restaurant de Montserrat: Disposa de grans salons per fer-hi trobades de grups i celebracions. El més gran, de 850 m2 i amb una capacitat per a un màxim de 1.200 persones, permet l’organització de tot tipus d’actes. És un restaurant amb grans espais que permet gaudir d’una cuina mediterrània amb una excel·lent relació qualitat-preu. RESTAURANT DE MONTSERRAT MENÚS DINAR GRUPS AGENCIES DE VIATGES RDA / 7: 15,95 € (10% IVA inclòs, IVA incluido, VAT included) Canelons Rossini Pollastre rostit amb samfaina Pastís de la casa RDA / 8: 17,15 € (10% IVA inclòs, IVA incluido, VAT included) Timbal de tomàquet i formatge amb vinagreta de salmó Llom de porc brasejat amb salsa de bolets Mousse de llimona RDA / 9: 18,80 € (10% IVA inclòs, IVA incluido, VAT included) Amanida catalana Bacallà a la llauna Crema Catalana RDA / 10: 19,75 € (10% IVA inclòs, IVA incluido, VAT included) Pebrots del piquillo farcits de bacallà amb salsa arinera Vedella rostida amb salsa de bolets Tatin de poma amb caramel RDA / 11: 19,95 € (10% IVA inclòs, IVA incluido, VAT included) Amanida de pebrots escalivats amb gules i gambetes Suprema de lluç a la Donostiarra Mel i mató de Montserrat MENU INFANTIL: PLATS COMBINATS ENTRE 3 – 5 – 8 EUROS TERMES I CONDICIONS •Tots els menús inclouen les begudes (aigua i vi) •Suplement pel cafè: 0,95 €/PAX •Gratuïtats: 1/20 de pagament •Preus vàlids del 01/09/2012 fins al 31/12/2012 •En anul•lacions de menys de 24 hores, caldrà abonar el 100 % de la reserva •Menús per a màxim 100 persones, per a mes comensals, consultar / El grup ha de fer el mateix menú VINGA QUE LA GENT NO S'APUNTA!!!!!!!!! LLISTA: 1- Txetxi 3 adults 2- Jordi 1 adult i 2 de rebaixes que no vindràn Thunder - Joaquim3- Ximo 2 adult 4- Noke 2 adults 1 infantil -Oskar 2 adults 1.5 infantil però sense 2cv 5- Prize 6- Misnenasdoscv 1 adults 1 infantil -Angels 3 adults 1 infantil7-El mas guapo 4 adults 8- Roseline 2 adults 9- Jorge2cvca 1 adult
Editat per darrera vegada per Txetxi el Dj Oct 18, 2012 6:25 pm, editat 25 cops en total | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dt Set 04, 2012 12:08 am | |
| A mi hem sembla be, tot el que sigui trobarnos i passar una bona estona es benvingut, compta amb mi i la meva familia
A l'Octubre tenim festa el 12 aixi que el 14 millor no qyue son tres dies i no vindria ningu, crec que en Pere i el Golfillo estan preparant pel 30 de setembre una al puig de la creu, aixi que tampoc el 7 que serien massa seguides, el dia ideal el 21 pel 28 posiblement hi hagin castanyades als barris, i jo m'anire a buscar castanyes al montseny com cada any, per cert si algu s'anima que hem truqui i anem junts.
Editat per darrera vegada per Jordi el Dt Set 04, 2012 12:13 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Thunder
Nombre de missatges : 39 Fecha de inscripción : 08/07/2011
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dt Set 04, 2012 12:11 am | |
| A mi també em sembla bé i a part no sóc gens creient però em faria gracias fins i tot que em regui el cotxe el cura de Montserrat | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dt Set 04, 2012 2:47 am | |
| per mi perfecte ja direu el dia.....pero jo passo del tema religios | |
|
| |
ximo
Nombre de missatges : 120 Fecha de inscripción : 17/07/2011
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dt Set 04, 2012 7:12 am | |
| | |
|
| |
Txetxi
Nombre de missatges : 63 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 45 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dt Set 04, 2012 10:54 pm | |
| EDICIÓ-1: m'han passat dates,,, pel 20 OCTUBRE....podeu començar a confirmar si us plau
Editat per darrera vegada per Txetxi el Dt Set 11, 2012 7:53 pm, editat 2 cops en total | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dc Set 05, 2012 12:27 am | |
| La meva dona que es molt mes competent que jo m'ha recordat que per aquelles dates cau la Vall fosca ojo que si coincideix aniras sol a montserrat tot i que hem sembla que algú hem va comentar que aquest any cambiava molt la cosa de la trobada. | |
|
| |
Txetxi
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dc Set 05, 2012 12:32 am | |
|
SUSPESA LA VALL FOSCA CONFIRMEM DIA 20
ANIMS QUE AIXO ESTA MORT.....
Editat per darrera vegada per Txetxi el Dt Set 11, 2012 7:52 pm, editat 2 cops en total | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dc Set 05, 2012 8:19 am | |
| A mi em sembla bona idea i una benedicció mai no esta de més. A veure quan es lo de la vall fosca perque no coincideixi i endevant! | |
|
| |
oskar
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 09/01/2011 Edad : 51 Ubicació : rubi
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dc Set 05, 2012 12:05 pm | |
| Jo mhi apunto, i si es com tinc previst, amb cabra i tot, per fi!!!! No sera la meva, q no esta acabada, pr si una q he repinyat per treure el gusanillo mentre lacabo, que no mola anar amb una seat a les trobades del 2cv!!!! ( tot i que reconec que a la ronda de lanoia mes dun em va odiar porque tenia A.A. Amb la calda que queia!!!) | |
|
| |
prize
Nombre de missatges : 109 Fecha de inscripción : 25/10/2010
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dc Set 05, 2012 1:22 pm | |
| M ho apunto a la agenda !!
Una idea:
Podriem quedar, per l'altre bande i fer el coll del bruc, entran al maçis de Montserrat per darrera, una carretera que a mi m'agrada molt, algu la coneix ???
| |
|
| |
Txetxi
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dc Set 05, 2012 9:45 pm | |
| Hola a tots..... esperant més cabretes per apuntar os anuncio el puesto on podem quedar:
Al "Hostal Monistrol", queda just a l'entrada del poble de Monistrol a la dreta en un apartat que hi ha per aparcar les cabretes; i desde aqui farem la pujada. "Hotel Bruc", per fer la pujada per l'altre banda L'hora la tancarem més endavant. Començo a fer la llista dels apuntats.
Editat per darrera vegada per Txetxi el Dg Oct 14, 2012 6:50 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Elgolfillo
Nombre de missatges : 77 Fecha de inscripción : 14/06/2011 Edad : 27 Ubicació : Sabadell(Barcelona)
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dj Set 06, 2012 12:17 pm | |
| Apuntans ami y a en Misnenasdoscv, serem en total 4, tres adults y una nena. | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dg Set 09, 2012 3:00 am | |
| En principi si no hi ha novetats compta amb el perdigon i els quatre ocupants 1 nen i 3 adults. | |
|
| |
Txetxi
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dc Set 12, 2012 12:34 am | |
| Hola os posso al primer post les opcions de menu del Restaurant Montserrat.
Si us plau, cadascu que esteu apuntats editeu el post i posseu-me exactament les persones adults i nens que veniu.
Aneu pensant quin menu voleu i seguim en contacte.
Hem confirmen que aparcarem a la Plaça de la Creu | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dj Set 13, 2012 7:50 am | |
| Hola bicilindrics la sortida a Montserrat sembla molt bona i els menús estan bé, tinc de mirar l'agenda com la tenim. La veritat és que tenim mono de sortides, si es pot d'aquí a uns dies la confirmo gràcies Ricard | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dj Set 13, 2012 8:04 am | |
| hola companys he estat mirant els menus i estan força be i semblen molt bons ... pero es pot possar algun menu infantil pel`s petits de la colla? .... | |
|
| |
joaquim
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dj Set 13, 2012 8:07 am | |
| heeeiiiiiiiiiiii.... perdoneu pero no avia mirat el calendari i el 20 d`octubre es dissabte i treballo aixi que retiro lo dit i m`esborre-ho de la sortida que ho passe-ho molt be | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dj Set 13, 2012 10:57 am | |
| | |
|
| |
Txetxi
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dj Set 13, 2012 6:08 pm | |
| Ostres Joaquim quina mala sort ho lamento...... els de seguretat es la data que m'ha passat per poder accedir amb els cotxes i no deixar-los al parquing principal al principi de tot. Els altres dies estaven complerts per romeries i altres actes.
Jordi!!!!!!!!!! vinga ànims que els cafetons corren pel meu conte.
Ricard tranquil quan poguis digua'm alguna cosa, espero que ens veiem. | |
|
| |
Txetxi
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dj Set 27, 2012 12:29 am | |
| Hola companys...... esperant que aquesta sortida sigui un éxit, necessito que els que ja esteu apuntats hem digueu quantes persones sereu i si voleu vindre a dinar al puesto que ja hem parlat. Es per això que necessito el número de persones per fer la reserva de taula (inclòs els infantils), ja que si no perdré la reserva per aquest día.
Si us plau aneu passant-me el personal que falta.
Jo aniré editant el primer post i si m'equivoco aviseu-me
Gràcies companys. | |
|
| |
Thunder
Nombre de missatges : 39 Fecha de inscripción : 08/07/2011
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dj Set 27, 2012 2:45 am | |
| Si és dissabte el més provable és que jo també treballi !! | |
|
| |
Txetxi
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dj Set 27, 2012 6:01 pm | |
| Ondia Thunder sería una llàstima que no vinguessis..... si us plau quan poguis m'ho confirmes per fer la llista definitiva.
Pensa que quedarem a Monistrol sobre les 11h del matí. Sortirem del hotel del Bruc No he pogut escollir dia perquè els altres estaven ocupats i era impossible i al final ha de ser dissabte dia 20.
Editat per darrera vegada per Txetxi el Dg Oct 14, 2012 6:51 pm, editat 2 cops en total | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dg Set 30, 2012 9:28 am | |
| hola company perdona però encara no puc dir-te res segur sobre la sortida, tinc pendent que em confirmin dels nens unes activitats i això a casa ho tenen sagrat espero donar-te resposta ben aviat. fins una altra Ricard | |
|
| |
Txetxi
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA Dg Set 30, 2012 7:27 pm | |
| Hola companys; esperant les vostres confirmacions.... os posso el lloc de trobada. El lloc és al parquing del Hotel BrucEn pocs dies os confirmo la hora, pero no cal matinar potser cap allà a partir de les 10.30h. Vinga digueu-me coses.
Editat per darrera vegada per Txetxi el Dg Oct 14, 2012 6:56 pm, editat 2 cops en total | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA | |
| |
|
| |
| SUSPESA--------TROBADA A MONTSERRAT 20-OCTUBRE--------SUSPESA | |
|