2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 compra encesa transistoritzada

Ir abajo 
AutorMissatge
oskar




Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 09/01/2011
Edad : 51
Ubicació : rubi

compra encesa transistoritzada Empty
MissatgeAssumpte: compra encesa transistoritzada   compra encesa transistoritzada Icon_minitimeDc Ago 15, 2012 8:07 am

bones:

aprofitant que mhan demanat alguna encesa transistoritzada per el 2cv, poso aquest post per si algu en vol i aixi comprarles totes de cop.

es un kit de sales-kit, no es un encesa electronica, ja que aquest sistema fa servir el platinos de tota la vida, el unic que fa, es convertir els platinos en una senyal de tall, sense que hi pasi un voltatje elevat, fent que aquests tinguin una vida molt mes llarga.

el vaig probar al meu motor, amb uns resultats molt optims, y ara mateix, el joaquim (pesca) en te montat un, i per el que mha comentat, si que nota una millor resposta del motor.

es un sistema molt sencill de montar he instalar, sense tenir que fer cap tipus de modificacio a la instalacio electrica del coche.

ventages que li veig sobre la encesa electronica??

1 el preu, el preu del kit es aprox 30 euros, ve desmontat, i jo mateix el monto, usease soldo els components al circuit impres.

2 si un dia es crema o es fa malbe, es pot pasar a contacte per platinos sense ni tenir que parar el motor

si algu en vol algun que em faci un toque.
Tornar a dalt Ir abajo
 
compra encesa transistoritzada
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Llista de la compra
» QUI PAGA ELS TRÀMITS ADMINISTRATIUS EN UNA COMPRA/VENDA DE VEHICLE?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Electricitat-
Canviar a: