2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 6:34 am

Al seu dia jo ho vaig proposar al www.doscaballos.org pero bueno, a aquell foro tinc una mena d estigma que m he guanyat a pols, soc un cabró pig...

...el tema es que desde el meu punt de vista friki i malaltis em semblaria molt diver que ens juntessim dotze foreros amb un fisic mes aviat lamentable com és el meu cas, i ens fessim cadascun una foto erotica (desagradablement erotica i lamentable) amb el 2cv com a nexe comú, alguna cosa aixi com "el mecanico sudoroso" i trobessim la forma de fer un calendari o aixi que es podria vendre a un euro a www.doscaballos.org... i m agradaria que el benefici s invirtis en anar a un majorista de productes per animals i lliurar uns quants sacs de pinso a granel a una protectora de bitxos abandonats, que amb la crisis estan a tope, i a agluns llocs els han d alimentar amb pa dur, cada vegadaque ho penso em faig un fart de patir que les hemorroides se´m posen al roig viu....

va, animem-nos a veure qui fa la foto mes espatarrant, jo em demano el mes de Juny.... la qualitat humana d una persona es mesura per com tracta els animals, vaaaaaa si us plauuuuuuuu elephant
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 7:53 am

Jo m'hi apunto, em demano el mes de desembre, així puc posar com excusa el fred cuan em preguntin pel tamany del meu membre...
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 9:03 am

¿Que os parece? Se podria hacer una presentacion en pdf, con entrega a correo electronico y pedir una aportacion de uno o dos euros, yo me ofrezco a ir a comprar el pienso, y luego podriamos hacer unas fotos estupidas de un 2cv llegando al refugio, y uno de nosotros vestido con la parte de arriba de un traje de papa noel cargado con uno de los sacos, en la parte de abajo solo unas bragas... y la cara de espanto del empleado... Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 9:05 am

Toni escrigué:
uno de nosotros vestido con la parte de arriba de un traje de papa noel cargado con uno de los sacos, en la parte de abajo solo unas bragas... y la cara de espanto del empleado... Very Happy


mmmm eso mejor te lo dejamos a ti Toni, yo no me veo...
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 9:07 am

... a mi no me importa, yo hago esas cosas aunque no haya ningun motivo para hacerlas Very Happy ENGA JODER, QUIEN SE APUNTA, FALTAN DIEZ VOLUNTARIOS!
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 9:48 am

Toni escrigué:
Al seu dia jo ho vaig proposar al www.doscaballos.org pero bueno, a aquell foro tinc una mena d estigma que m he guanyat a pols, soc un cabró pig...

si si,doy fe de ello,encara somnio amb un video de drags queens que menjaven merda de gos recient cagada,la mare que'l va parir, Mad Mad Mad com no vols que tingues una estigma jajaja.





Toni escrigué:
desde el meu punt de vista friki i malaltis em semblaria molt diver que ens juntessim dotze foreros amb un fisic mes aviat lamentable com és el meu cas, i ens fessim cadascun una foto erotica (desagradablement erotica i lamentable) amb el 2cv com a nexe comú, alguna cosa aixi com "el mecanico sudoroso"

si no recordo malament,l'altra vegada vas oferir un pac de recamvis i no vas vendre ni un boleto i ara m'oferises un calendari on veure el teu cul pelut Laughing Laughing Laughing tu estas penjat jajaja,jo ja et donare els 2 euros,que digo 2,no,no,et donare 5,pero per tal de no veurel jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 9:55 am

Penso que no vaig vendre ni un boleto perque estaba mal plantejat, els costos d enviament eren alts, eren andromines voluminoses.
Pero aixo es diferent, es entrega digital, si treiem 30 eur i conseguim 15 kg de pinso i evitem que un gos passi gana una setmana, per mi sera molt important.
Aixi que, quin mes agafes tu? Si ho fas et passare tots els videos de travestis que vulguis...

Jo no tinc el cul pelut, soc esbelt i atletic... si veiessis la de gais que m he de treure de sobre cada cop que surto de festa...



Editat per darrera vegada per Toni el Dg Oct 10, 2010 10:06 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 9:55 am

Quedan 9 meses libres! Noke no et fagis el boig...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 9:47 am

no havia vist el tema, jo m'hi apunto, el mes de Desembre que es el del meu aniversari, pero jo si que tinc el cul MOLT pelut, Nel , el toni demana persones amb fisics deficients com el meu o el seu, tu estas massa bo per sortir, ho sento Laughing Laughing Laughing el trema també encaixa en el perfil(esa te la debía) JAJAJAJAJAJAJAJA
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 10:02 am

Jordiet escrigué:
el trema també encaixa en el perfil(esa te la debía) JAJAJAJAJAJAJAJA


jajajaajaj touche......que cab.onas
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDc Oct 13, 2010 2:09 am

Jordiet escrigué:
Nel , el toni demana persones amb fisics deficients com el meu o el seu, tu estas massa bo per sortir, ho sento

Això hagues preferit que m'ho hagues dit una noia i si pugues ser que no tingues el cul pelut... JO VUI SORTIIIIRR!!!! (esque si no l'hauré de comprar i passo de veure els vostres culs... peluts o no No Suspect )
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDc Oct 13, 2010 8:44 am

El Xesco surt segur....
Nel Jordi Jo Xesco, Tremacer....
va, qui mes, collons?
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDc Oct 13, 2010 10:11 am

Toni escrigué:
El Xesco surt segur....
Nel Jordi Jo Xesco, Tremacer....
va, qui mes, collons?

con un par de huevos,venga yo tambien,pero que conste que no vamos a vender ni uno scratch
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitimeDj Oct 14, 2010 4:39 am

Noke, Trueno, Tuareg!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Empty
MissatgeAssumpte: Re: Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside   Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Inciativa estuida, esbogerrada, facil y BENEFICA detalls inside
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Trobada benèfica per la marató 16/12/12 Manlleu
» ultims detalls GINCAMA
» Una bona reparació de carroceria depen dels petits detalls.
» Una bona reparació de carroceria depen dels petits detalls.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Fora de tema-
Canviar a: