THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Felicitats Eloi. Dc Maig 02, 2012 7:54 pm | |
| Moltes felicitats en el teu 42è. aniversari, Eloi.
| |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Felicitats Eloi. Dc Maig 02, 2012 9:06 pm | |
| Felicitats Eloi, a veure si ens veiem mes sovint amb aquell mehari verd tan xulo, llastima que el Joan no en vol muntar cap mes trobada a Mataró | |
|
eloi
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 26/04/2011 Edad : 54 Ubicació : Mataro
| Assumpte: Re: Felicitats Eloi. Dj Maig 03, 2012 10:58 am | |
| - Jordi escrigué:
- Felicitats Eloi, a veure si ens veiem mes sovint amb aquell mehari verd tan xulo, llastima que el Joan no en vol muntar cap mes trobada a Mataró
Hey nois!!!!!! Moltes gràcies per la felicitació.La veritat és que no estic molt per no dir gens actiu al foro però us vaig segint tot el que aneu fent ( el teu motor nou THOR !!)i altres bones restauracions que aneu fent .Espero que ens poguem veure aviat.Una abraçada a tots. | |
|
eloi
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 26/04/2011 Edad : 54 Ubicació : Mataro
| Assumpte: Re: Felicitats Eloi. Dj Maig 03, 2012 11:00 am | |
| - Jordi escrigué:
- Felicitats Eloi, a veure si ens veiem mes sovint amb aquell mehari verd tan xulo, llastima que el Joan no en vol muntar cap mes trobada a Mataró
Hey nois!!!!!! Moltes gràcies per la felicitació.La veritat és que no estic molt per no dir gens actiu al foro però us vaig segint tot el que aneu fent ( el teu motor nou THOR !!)i altres bones restauracions que aneu fent .Espero que ens poguem veure aviat.Una abraçada a tots. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Felicitats Eloi. | |
| |
|