2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Felicitats Eloi.

3 participantes
AutorMissatge
THOR

THOR

Nombre de missatges : 330
Ubicació : Mataró

Felicitats Eloi. Empty
MissatgeAssumpte: Felicitats Eloi.   Felicitats Eloi. Icon_minitimeDc Maig 02, 2012 7:54 pm

Moltes felicitats en el teu 42è. aniversari, Eloi.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi

Nombre de missatges : 1664
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Felicitats Eloi. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats Eloi.   Felicitats Eloi. Icon_minitimeDc Maig 02, 2012 9:06 pm

Felicitats Eloi, a veure si ens veiem mes sovint amb aquell mehari verd tan xulo, llastima que el Joan no en vol muntar cap mes trobada a Mataró pale
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
eloi

eloi

Nombre de missatges : 11
Ubicació : Mataro

Felicitats Eloi. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats Eloi.   Felicitats Eloi. Icon_minitimeDj Maig 03, 2012 10:58 am

Jordi escrigué:
Felicitats Eloi, a veure si ens veiem mes sovint amb aquell mehari verd tan xulo, llastima que el Joan no en vol muntar cap mes trobada a Mataró pale

Hey nois!!!!!!
Moltes gràcies per la felicitació.La veritat és que no estic molt per no dir gens actiu al foro però us vaig segint tot el que aneu fent ( el teu motor nou THOR !!)i altres bones restauracions que aneu fent .Espero que ens poguem veure aviat.Una abraçada a tots.
Tornar a dalt Ir abajo
eloi

eloi

Nombre de missatges : 11
Ubicació : Mataro

Felicitats Eloi. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats Eloi.   Felicitats Eloi. Icon_minitimeDj Maig 03, 2012 11:00 am

Jordi escrigué:

Hey nois!!!!!!
Moltes gràcies per la felicitació.La veritat és que no estic molt per no dir gens actiu al foro però us vaig segint tot el que aneu fent ( el teu motor nou THOR !!)i altres bones restauracions que aneu fent .Espero que ens poguem veure aviat.Una abraçada a tots.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Felicitats Eloi. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats Eloi.   Felicitats Eloi. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Felicitats Eloi.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1