|
| Aquest ja no está amb mi pero el presento | |
| | Autor | Missatge |
---|
Jaipe
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 20/01/2012 Edad : 57 Ubicació : LLeida
| Assumpte: Aquest ja no está amb mi pero el presento Dg Feb 05, 2012 7:50 am | |
|
Editat per darrera vegada per Jaipe el Dc Feb 08, 2012 10:20 am, editat 1 cop en total | |
| | | Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento Dg Feb 05, 2012 10:18 am | |
| Era absolutament preciosa, no m'extranya que la trobis a faltar, una ak250 oi?o una de les primeres 350 encara amb porta suicida. | |
| | | Jaipe
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 20/01/2012 Edad : 57 Ubicació : LLeida
| Assumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento Dl Feb 06, 2012 12:30 am | |
| - Jordi escrigué:
- Era absolutament preciosa, no m'extranya que la trobis a faltar, una ak250 oi?o una de les primeres 350 encara amb porta suicida.
Exactament no se el model, el meu sogre va ser l´unic propietari ja que la va estrenar ell, la instalacio era amb 6 volts, l´unic que conservo es la radio petitta marca De Walt amb 6 volts i els 2cv que porta al capó ja que els va posar ell i al vendre-la jo mateix els vais treure per tenir un record. | |
| | | Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento Dl Feb 06, 2012 4:22 am | |
| Molt maca , quins records eh? son part de les nostres vivències per això les hi donem tan valor.
una abraçada | |
| | | joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento Dl Feb 06, 2012 7:21 am | |
| ostres es molt maca la furgi...quina llastima a mi tambe em va passar quelcom similar( em van regalar una dyane 400 cuan tenia 16-17 anys i la portava sense carnet per la montanya i amb el meu germa petit fen un salt li varem partir el xasis...ara ho penso i sempre me empanadit pero son cosses que les fas sense pensar) ara que tinc lloc per guardar-la i seny(creec )la tindria ben cuidada com tinc el meu .... | |
| | | THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento Dj Feb 09, 2012 10:30 pm | |
| Hola Jaipe, Benvingut al foro. Aquesta furgo és, més o menys, de l'epoca del 2CV que vam tenir a casa. Era un berlina, crec recordar que de l'any 63 y matrícula de Lleida L-38406 (uns mil números més antiga). Amb aquell vehícle, vaig apendre a cinduir, tinc molt bons records, i sempre l'he trobat a faltar. Com en el teu cas, i per manca d'espai on guardar-la, es va haver de vendre. Com a d'altres companys, la manca d'espai, sempre ha estat un hàndicap en la meva vida. A veure si ens coneixem en alguna trobada. Fins aviat.
| |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento | |
| |
| | | | Aquest ja no está amb mi pero el presento | |
|