2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Aquest ja no está amb mi pero el presento

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Jaipe

Jaipe


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 20/01/2012
Edad : 56
Ubicació : LLeida

Aquest ja no está amb mi pero el presento Empty
MissatgeAssumpte: Aquest ja no está amb mi pero el presento   Aquest ja no está amb mi pero el presento Icon_minitimeDg Feb 05, 2012 7:50 am

Hola avui he trobat unes fotos que ja tenen uns anys, les he escanejat per així pujar-les al ordinador i ensenyar-les al foro. Wink

Es un dosca furgoneta que era del meu sogre, ell sel volia treure i mel va donar, jo era solter i el feia anar per anar al camp a treballar, però al final a casa varem compra un altre cotxe i aquest no hi cabia i el varem vendre, em va fer molta pena però tot no podia ser. No

Mes endavant em vaig casar i em vaig poder fer la meva casa amb un bon garatge i com que tenia ganes i espai vaig decidir comprar un dosca i vaig comprar el charleston que tinc actualment, llàstima de no pogué tindre espai ja que si no encara el tindria, qui sap on esta avui aquest cotxe? No le vits mai mes. Sad

Les fotos son de far uns 18 anys i penjo el fil amb record del meu primer dosca que ja no està amb mi però el recordo de tan en tant. Wink


Aquest ja no está amb mi pero el presento Cotxescitroen2cv2

Aquest ja no está amb mi pero el presento Cotxescitroen2cv1


Aqui jo era mes jovenet, com pasa el temps. Neutral

Aquest ja no está amb mi pero el presento Cotxescitroen2cv



Editat per darrera vegada per Jaipe el Dc Feb 08, 2012 10:20 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Aquest ja no está amb mi pero el presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento   Aquest ja no está amb mi pero el presento Icon_minitimeDg Feb 05, 2012 10:18 am

Era absolutament preciosa, no m'extranya que la trobis a faltar, una ak250 oi?o una de les primeres 350 encara amb porta suicida.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jaipe

Jaipe


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 20/01/2012
Edad : 56
Ubicació : LLeida

Aquest ja no está amb mi pero el presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento   Aquest ja no está amb mi pero el presento Icon_minitimeDl Feb 06, 2012 12:30 am

Jordi escrigué:
Era absolutament preciosa, no m'extranya que la trobis a faltar, una ak250 oi?o una de les primeres 350 encara amb porta suicida.

Exactament no se el model, el meu sogre va ser l´unic propietari ja que la va estrenar ell, la instalacio era amb 6 volts, l´unic que conservo es la radio petitta marca De Walt amb 6 volts i els 2cv que porta al capó ja que els va posar ell i al vendre-la jo mateix els vais treure per tenir un record.
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Aquest ja no está amb mi pero el presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento   Aquest ja no está amb mi pero el presento Icon_minitimeDl Feb 06, 2012 4:22 am

Molt maca , quins records eh? son part de les nostres vivències per això les hi donem tan valor.

una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Aquest ja no está amb mi pero el presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento   Aquest ja no está amb mi pero el presento Icon_minitimeDl Feb 06, 2012 7:21 am

ostres es molt maca la furgi...quina llastima a mi tambe em va passar quelcom similar( em van regalar una dyane 400 cuan tenia 16-17 anys i la portava sense carnet per la montanya i amb el meu germa petit fen un salt li varem partir el xasis...ara ho penso i sempre me empanadit pero son cosses que les fas sense pensar) ara que tinc lloc per guardar-la i seny(creec Smile )la tindria ben cuidada com tinc el meu Aquest ja no está amb mi pero el presento 245745 ....
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Aquest ja no está amb mi pero el presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento   Aquest ja no está amb mi pero el presento Icon_minitimeDj Feb 09, 2012 10:30 pm

Hola Jaipe,
Benvingut al foro.
Aquesta furgo és, més o menys, de l'epoca del 2CV que vam tenir a casa.
Era un berlina, crec recordar que de l'any 63 y matrícula de Lleida L-38406 (uns mil números més antiga).
Amb aquell vehícle, vaig apendre a cinduir, tinc molt bons records, i sempre l'he trobat a faltar.
Com en el teu cas, i per manca d'espai on guardar-la, es va haver de vendre.
Com a d'altres companys, la manca d'espai, sempre ha estat un hàndicap en la meva vida.
A veure si ens coneixem en alguna trobada.
Fins aviat.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Aquest ja no está amb mi pero el presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquest ja no está amb mi pero el presento   Aquest ja no está amb mi pero el presento Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aquest ja no está amb mi pero el presento
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola tots em presento com un nou membre d'aquest fòrum. SALUTACIONS
» es necesita 2cv per una pelicula aquest dissabte
» Aquest diumenge a la Festa del Barri Ca l´Artigues
» Alguns ja ens coneixem pero igualment salutacions a tots!
» IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: