| Gyncama Cabrera | |
|
+8joaquim misnenasdoscv noke Txetxi Xavier Auri Jordi prize 12 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Gyncama Cabrera Dc Gen 18, 2012 1:04 am | |
| Xavi, si no hi ha cap impediment d'última hora, nosaltres també anirem. 1 2cv + 2 adults + 3 adolescents. Per motius técnics i de logística, no ens apuntem a la Gyncama però animarem a qui ho faci.
| |
|
| |
amat
Nombre de missatges : 3 Fecha de inscripción : 24/05/2011 Ubicació : IGUALADA
| Assumpte: Re: Gyncama Cabrera Dc Gen 18, 2012 7:01 am | |
| Xavi, d'Igualada vindrem 2 2cv i 4 adults. | |
|
| |
deola
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 07/03/2011 Edad : 60 Ubicació : Manresa
| Assumpte: Re: Gyncama Cabrera Ds Gen 21, 2012 5:31 am | |
| Xavi De manresa un 2cv i un o dos adults. Sap greu avisar a ultima hora. Jordi | |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Gyncama Cabrera Dt Gen 24, 2012 2:21 am | |
| Per cert, com va acabar la gyncama?. Qui va guanyar?. No ens vam puguer quedar fins al final. | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Gyncama Cabrera Dt Gen 24, 2012 2:33 am | |
| Van guanyar en Jorgecarrasco i en Prize | |
|
| |
prize
Nombre de missatges : 109 Fecha de inscripción : 25/10/2010
| Assumpte: Re: Gyncama Cabrera Dt Gen 24, 2012 4:18 am | |
| Hola a tots !!
En primer lloc, agrair a tots la vostra asistencia, i en especial a la gent del 2Cv Girona per la seva entrega.GRACIAS i demanar sinceras i profundas disculpas per els errors comesos en aquesta ocasio.
Comentar que em resta entregar l obsequi per la asistencia a varis de vosaltres, doncs al partir tots els enrenous que es van patir al llarg de la trobada, em van impedir atendra-hos correctament. L' acces, l'horari d activitats, un planell del barri, la circulacio de gent, i altres vehicles que varen impedir la realitzacio correcta de la Gincama .....
Ho sento i resto a la vostra opinio, per poger tindre una valoracio mes amplia , poger apendre dels errors comesos, i donar explicacions, si fes falta. Gracias.
La Gincama, reduida a sols una prova la varem empatar. Pero ara mes tranquil, penso que m agradaria poger retar a un desempat, jeje. Al Sr. Carrasco. Si te a bé, a la proxima vegade que coincidim en una trobada.
No veig etic que l'organitzador s'emporti el premi, pero per altre banda, vaig fer la prova igual que tots, no???
Tatatata !!
Pujo el premi amb una caixa d'vi i una de cava.
La prova podria ser proposada per els cabreros asistents el mateix dia. ....
Tot sigui per riure , pasar-ho be i gaudir dels nostres vehicles.
Que dieu ????
| |
|
| |
mario.2k
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 14/04/2011
| Assumpte: Re: Gyncama Cabrera Dj Gen 26, 2012 12:35 pm | |
| Reunida, en sesión ordinaria, la junta del club 2 cv Girona, y consultados los tres jueces de la gincama del dia 22, se decide por unanimidad que el campeón de la misma es ............................... Jorge Carrasco Bien merecido. Mario Aupa 2k y Jorge. | |
|
| |
Auri
Nombre de missatges : 21 Fecha de inscripción : 27/07/2011
| Assumpte: Re: Gyncama Cabrera Dj Gen 26, 2012 12:48 pm | |
| Hola!! Pel que fa la meva opiniò de la concentració de diumenge, m'ho vaig passar de puta mare! Em va agradar molt estar enmig de la gent i de barcelona ( cosa que era la primera vegada q experimentava una concentració 2cv a barna... Si que, van haber-hi uns "handicaps" que resultés que no fos del tot fluida en aquest aspecte, i certs errors del moment vastant imprevistos. Però paralelament a tot aixó crec i opino (amb tot el bon rollo i sinceritat del món) que "organitzar" un "evento" d'aquestes característiques enmig de la city, té les seves dificultats. Treien (una vegada mes) totes les incorreccions del dia. M'apunto encantada de la vida a qualsevol cosa en que es supuri bon rollo i alegria!! Encara que sigui per animar els participants!! Jejejejeje... Fins ben aviat!! Auri Pitufo's Power | |
|
| |
Auri
Nombre de missatges : 21 Fecha de inscripción : 27/07/2011
| Assumpte: Re: Gyncama Cabrera Dj Gen 26, 2012 12:51 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Gyncama Cabrera | |
| |
|