Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Aks recuperada Dg Nov 20, 2011 9:25 am | |
| Hola a tots, no puc esperar a que el meu company es presenti ell mateix, no te internet fins dilluns, així que el pre-presento, es diu Javi, i tenim d'arreglar una aks que ha vingut de Monzon, alguns ja l'heu vist si heu remenat per les diferents seccions del foro. https://2cvbicilindrics.forocatalan.com/t93-aks-400-reservadai aqui el seu nou amo, me l'anava a quedar jo pero per ara haure d'esperar per agafar un altre aks, com aminim a vendre'm la furgo que tinc ara. l'antic amo, l'Agustin alies azu65 amb la seva joia, hem de fer una escapada un dia y acabar-li de muntar, la te ja pintada i amb el motor funcionant. només falta saber quin nick es posara en Javi
Editat per darrera vegada per Jordi el Dt Feb 05, 2013 8:35 pm, editat 1 cop en total | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Aks recuperada Dc Nov 23, 2011 8:10 am | |
| Ja es al cau, ahir van vindre a donar-nos un cop de mà en Jordi Misnenas i en Jorgecarrasco a ficar dins del local la furgo, es pasara una bona temporadeta allà al raco abans no surti pel seu propi peu, no es fara cap restauració de la A a la Z pero s'ha de reparar una mica el xasis que te un plec petit i els terres de la caracola. El doski amb la seva nova amiga Al seu raconet | |
|
treski
Nombre de missatges : 31 Fecha de inscripción : 20/03/2011 Edad : 76 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)
| Assumpte: Re: Aks recuperada Ds Des 10, 2011 11:16 am | |
| Benvingut al Foro Salutacions | |
|
azu65
Nombre de missatges : 52 Fecha de inscripción : 06/10/2010
| Assumpte: Re: Aks recuperada Dc Gen 25, 2012 2:47 am | |
| Espero verla pronto -o al menos que no tarde tanto como mi azu- caminando. Y en cuanto a la escapadita, yo acepto cualquier ayuda Un fuerte abrazo | |
|
Jordi
| Assumpte: Re: Aks recuperada Dc Gen 25, 2012 9:15 am | |
| El estado actual de la furgo es el siguiente: El chasis ya esta completamente pelado y saneado, la caracola esta completamente pelada, solo la chapa e falta enderezar los cuernos delanteros, los brazos de suspensión estan saneados, imprimados y pintados, varias piezas restauradas, volante, tapas de balancines, motor de arranque, y eso que Javi ha ido 5 tardes al local, yo creo que la vemos en Gandia a este paso. Quando quieras nos preparas una quedad en Monzón, con el buen tiempo y vamos cuatro o cinco para allà y la dejamos en marcha, si estan todas las piezas claro | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Aks recuperada | |
| |
|