| Bon dia a tothom | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
pollito
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 17/11/2011 Edad : 58 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Bon dia a tothom Dj Nov 17, 2011 12:35 am | |
| Bon dia a tothom
Hem presento hem dic Rafa i soc de Barcelona. Soc el feliç propietari d'un 2CV de nom "pollito" o "piolin", no fa falta explicar perque es diu aixi, no? Ell es el motiu pel qual estic aqui amb vosaltes.
El pollito va neixer al febrer de 1979 a Vigo (es gallec) i desde llavors ha estat sempre amb la meva familia, primer va tindre la ardua i dolorosa tarea d'ensenyar a conduir a les meve germanes grans, i despres la no menys perillosa d'ensenyarme a mi. Això i les multiples sortides nocturnes, excursions i aventures diverses ens va crear un vincle que encara perdura ;-)
Us he trobat a per l'olor a claçot d'aquest gener !! Si he sapigut de vosaltres per l'anunci de la calçotada del gener al foro gran !! A veure si aquest any la feu i hem puc apuntar!!
Salut Pollito | |
|
| |
Xavier
Nombre de missatges : 204 Fecha de inscripción : 22/11/2010 Edad : 59 Ubicació : Igualada, Barcelona
| Assumpte: Re: Bon dia a tothom Dj Nov 17, 2011 4:17 am | |
| Benvingut a la colla, em sembla que aqui hi tens molts germans del teu pollito i també gallecs com el teu, a veure si ens podem coneixer en persona aviat. | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Bon dia a tothom Dj Nov 17, 2011 4:59 am | |
| hola "piolin" em dic Joaquim i soc del baix llobregat,benvingut al foro espero que ens poguem coneixer aviat | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Bon dia a tothom Dj Nov 17, 2011 7:03 am | |
| Bienvenido pollito desde sabadell.
| |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Bon dia a tothom Dj Nov 17, 2011 10:59 am | |
| En Noke, en Sergi i jo som els culpables de la calçotada, la farem a principis de febrer ja que en Prize te un sarau preparat pel 22 de gener. Sigues benvingut al foro, si no vols esperar tant et pots apuntar la setmana que ve a la ronda per l'Anoia i així ens podrem trobar tots plegats. Quan m'imagino un 2cv o dyane sempre me'l imagino groc, que curiós oi? quan era petit s'en veien molts d'aquest color, un monitor de l'agrupament en tenia un de 2cv groc i la mare d'una amiga tenía un dyane groc i al meu carrer sempre hi havía aparcat un capra. | |
|
| |
pollito
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 17/11/2011 Edad : 58 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: Bon dia a tothom Dj Nov 17, 2011 8:54 pm | |
| Bona dia. Moltes gracies !! Jo ara el meu el tinc fora a un poble a la zona del Moianes, pero per la calçotada a poc que pugui el baixo a la ciutat altre vegada !!! Per cert el teu doski i el meu son germans !!! La matricula del meu es B-9xxx-DJ, aixi que segur que van coincidir a Vigo i a Motor Hispania al carrer badal ;-) Vaig vure el video de la teva rastauració ..... i tinc un munt de dubtes ;-) Estic esperant a que pasi la setmana per penjar una foto perque ara no puc. Pero he aconseguit ficarla al avatar !! Gracies. | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Bon dia a tothom Ds Nov 19, 2011 10:04 pm | |
| | |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Bon dia a tothom Dg Nov 20, 2011 9:46 pm | |
| | |
|
| |
treski
Nombre de missatges : 31 Fecha de inscripción : 20/03/2011 Edad : 76 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)
| Assumpte: Re: Bon dia a tothom Ds Des 10, 2011 11:18 am | |
| Benvingut al Foro Salutacions | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Bon dia a tothom | |
| |
|
| |
| Bon dia a tothom | |
|