2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Bon dia a tothom

Ir abajo 
+3
joaquim
Xavier
pollito
7 participantes
AutorMissatge
pollito

pollito


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 57
Ubicació : Barcelona

Bon dia a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Bon dia a tothom   Bon dia a tothom Icon_minitimeDj Nov 17, 2011 12:35 am

Bon dia a tothom

Hem presento hem dic Rafa i soc de Barcelona.
Soc el feliç propietari d'un 2CV de nom "pollito" o "piolin", no fa falta explicar perque es diu aixi, no?
Ell es el motiu pel qual estic aqui amb vosaltes.

El pollito va neixer al febrer de 1979 a Vigo (es gallec) i desde llavors ha estat sempre amb la meva familia, primer va tindre la ardua i dolorosa tarea d'ensenyar a conduir a les meve germanes grans, i despres la no menys perillosa d'ensenyarme a mi.
Això i les multiples sortides nocturnes, excursions i aventures diverses ens va crear un vincle que encara perdura ;-)

Us he trobat a per l'olor a claçot d'aquest gener !!
Si he sapigut de vosaltres per l'anunci de la calçotada del gener al foro gran !!
A veure si aquest any la feu i hem puc apuntar!!

Salut
Pollito
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

Bon dia a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon dia a tothom   Bon dia a tothom Icon_minitimeDj Nov 17, 2011 4:17 am

Benvingut a la colla, em sembla que aqui hi tens molts germans del teu pollito i també gallecs com el teu, a veure si ens podem coneixer en persona aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Bon dia a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon dia a tothom   Bon dia a tothom Icon_minitimeDj Nov 17, 2011 4:59 am

hola "piolin" em dic Joaquim i soc del baix llobregat,benvingut al foro espero que ens poguem coneixer aviat Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Bon dia a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon dia a tothom   Bon dia a tothom Icon_minitimeDj Nov 17, 2011 7:03 am


Bienvenido pollito desde sabadell.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Bon dia a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon dia a tothom   Bon dia a tothom Icon_minitimeDj Nov 17, 2011 10:59 am

En Noke, en Sergi i jo som els culpables de la calçotada, Embarassed la farem a principis de febrer ja que en Prize te un sarau preparat pel 22 de gener. Sigues benvingut al foro, si no vols esperar tant et pots apuntar la setmana que ve a la ronda per l'Anoia i així ens podrem trobar tots plegats.
Quan m'imagino un 2cv o dyane sempre me'l imagino groc, que curiós oi? quan era petit s'en veien molts d'aquest color, un monitor de l'agrupament en tenia un de 2cv groc i la mare d'una amiga tenía un dyane groc i al meu carrer sempre hi havía aparcat un capra.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
pollito

pollito


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 57
Ubicació : Barcelona

Bon dia a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon dia a tothom   Bon dia a tothom Icon_minitimeDj Nov 17, 2011 8:54 pm

Bona dia.

Moltes gracies !!
Jo ara el meu el tinc fora a un poble a la zona del Moianes, pero per la calçotada a poc que pugui el baixo a la ciutat altre vegada !!!
Per cert el teu doski i el meu son germans !!!
La matricula del meu es B-9xxx-DJ, aixi que segur que van coincidir a Vigo i a Motor Hispania al carrer badal ;-)
Vaig vure el video de la teva rastauració ..... i tinc un munt de dubtes ;-)
Estic esperant a que pasi la setmana per penjar una foto perque ara no puc.
Pero he aconseguit ficarla al avatar !! Very Happy

Gracies.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Bon dia a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon dia a tothom   Bon dia a tothom Icon_minitimeDs Nov 19, 2011 10:04 pm

Aqui hi trobaras ajuda de com fer per penjar les fotos al foro:

https://2cvbicilindrics.forocatalan.com/t228-com-penjar-fotografies-en-els-misatges

Ja hem diras quins dubtes tens, quan el vaig pintar malauradament no coneixia els foros i hagués fet moltes coses d'una altra manera. Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Bon dia a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon dia a tothom   Bon dia a tothom Icon_minitimeDg Nov 20, 2011 9:46 pm

Benvingut al foro Rafa.
Tornar a dalt Ir abajo
treski

treski


Nombre de missatges : 31
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 76
Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)

Bon dia a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon dia a tothom   Bon dia a tothom Icon_minitimeDs Des 10, 2011 11:18 am

Benvingut al Foro

Salutacions Bon dia a tothom 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Bon dia a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon dia a tothom   Bon dia a tothom Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Bon dia a tothom
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola a tothom!
» Hola a tothom
» Hola a tothom... JA SOM UN MÉS.
» bones!!! a tothom desde lo pirineu!!!
» hola a tothom

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: