joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: rele intermitencia Dt Nov 08, 2011 5:06 am | |
| hola companys bicilindrics algu em podria dir on puc aconsseguir el rele dels intermitents i l`interuptor del limpia parabrises? | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: rele intermitencia Dt Nov 08, 2011 6:59 pm | |
| Jo tinc relé repetit, de totes maneres el relé el pots trobar a qualsevol casa de recambis, vigila perque no tots els reles d'intermitencia de tres potes serveixen, han de ser que posi en els pols + - P, si hi diu 35 34 i 35a o algo aixi no et serveix. Que jo sapigui te botons nous, cassis, inelac i der franzose, suposso que molts dels proveidors francesos aquest nous també en tindràn, de segona mà en Bertu en te i en ventero també segur, potser fins i tot en tinc jo algún, tot i que t'ho hauría de mirar. | |
|
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: rele intermitencia Dc Nov 09, 2011 5:49 am | |
| hola Jordiet si tu ho tens i m`ho vols vendre de conya..ja em diras quelcom | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: rele intermitencia | |
| |
|