| Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" | |
|
+6Angels Jordi THOR Xavier Elgolfillo Txetxi 10 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Txetxi
Nombre de missatges : 63 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 45 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" Dc Oct 19, 2011 7:42 am | |
| Hola hem presento, sóc en Txetxi i estic encantat de formar part de vosaltres. De tota la vida m'agraden els 2cv, el meu avi hem va endinsar dintre d'aquest món, i ara que puc vull continuar. Ara tinc un Dyane 6 del 1975 que vaig comprar fà poc i el vaig portar desde Pamplona cap a Barcelona; tot una experiència. El cotxe està prou bé, millor perquè no tinc gaire temps per restaurar-lo. Estic interessat en la propera sortida d'Igualada on hem coneixereu i sobretor a vosaltres; encara que hem sento una miqueta novato perquè tots sou uns cracks tant com a conductors, mecànics, acompanyants i sobretot persones. Intentaré col.laborar en temes de mecànica o busquedes per internet. Ens veiem ven aviat. Gracies i tirem endavant | |
|
| |
Elgolfillo
Nombre de missatges : 77 Fecha de inscripción : 14/06/2011 Edad : 27 Ubicació : Sabadell(Barcelona)
| Assumpte: Re: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" Dc Oct 19, 2011 10:00 am | |
| | |
|
| |
Xavier
Nombre de missatges : 204 Fecha de inscripción : 22/11/2010 Edad : 59 Ubicació : Igualada, Barcelona
| Assumpte: Re: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" Dc Oct 19, 2011 8:05 pm | |
| Benvingut i ja ho saps aqui t'esperem. | |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" Dc Oct 19, 2011 9:15 pm | |
| Hola "Txetxi", benvingut al foro. | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" Dj Oct 20, 2011 1:07 am | |
| Benvingut txetxi, ja tinc ganes de coneixer a un nou company, cada cop hi han mes dyanes a la colla, per cert, d'on ets? si poses la teva hubicació pots trobar altres companys de la zona facilment, sí has de vindre a la sortida d'Igualada apuntat al post de la sortida. | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" Dj Oct 20, 2011 1:16 am | |
| Benvingut Txetxi m'alegro molt cada vegada som mes, això promet. No sé quan coincidirem estem enfeinats , però ja ens trobarem tard o d'hora. De nou Benvingut !!!AHHH tens un nom molt sexy "Txetxi" jajajaja. | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" Dj Oct 20, 2011 7:06 am | |
| hola txetxi benvingut al foro espero que puguis vindre a la sortida d`Igualada i aixi ens coneixem..fins aviat | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" Dj Oct 20, 2011 10:02 am | |
| Bien, otro dyane en el grup! Ens veiem a Igualada | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" Ds Oct 22, 2011 10:18 pm | |
| benvingut al foro Saludos | |
|
| |
treski
Nombre de missatges : 31 Fecha de inscripción : 20/03/2011 Edad : 76 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)
| Assumpte: Re: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" Dv Oct 28, 2011 10:09 pm | |
| Benvingut al Portal. Salutacions | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" | |
| |
|
| |
| Hola hem dic Sergi.....per vosaltres "TXETXI" | |
|