2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Pneumatics

2 participantes
AutorMissatge
Toni

Toni

Nombre de missatges : 64

Pneumatics Empty
MissatgeAssumpte: Pneumatics   Pneumatics Icon_minitimeDv Set 02, 2011 11:50 pm

Tinc 4 rodes Firestone F560 135R135, estic bastant segur de que tubeless, en moooooooolt bon estat, al 95 aprox dús, sense cops ni coses rares, ficades en unes llantes bones i boniques. Demano 180 euros per tot i es poden enviar o venir a buscar a Bcn.
També les puc donar sense llantes, per 150.
La forera ANGELS ha sigut la primer en mostrar interès, aixi que si ha cap interessat, agafeu torn desprès de que ella es pronuncii. Gràcies i perdoneu pel meu accent de la plana!

Despres poso una foto.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi

Nombre de missatges : 1664
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Pneumatics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pneumatics   Pneumatics Icon_minitimeDs Set 03, 2011 1:42 am

Amb llantes esta de conya, perque no tinc pasta per comprar peçes per muntar el 2cv en fascicles que estic fen, sí no..., el preu sense llantes el trobo car tenint en compte que les firestones son pedres, que has de pagar muntatge apart i que trobes unes toyo muntades i equilibrades per 160.

Nohas de tenic cap dubte sobre si tenen camera o no, la valvula es completament diferent i es veu per fora, sí la valvula te una mena de perilla es sense camera, si la valvula surt del forat de la llanta en un tub recte desde el forat tenen camera.

Editat per darrera vegada per Jordi el Ds Set 03, 2011 1:45 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Toni

Toni

Nombre de missatges : 64

Pneumatics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pneumatics   Pneumatics Icon_minitimeDs Set 03, 2011 1:44 am

La veritat es que es miri per on es miri, amb llantes mola més...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Pneumatics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pneumatics   Pneumatics Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Pneumatics
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1