Jordi

Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 51 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
 | Assumpte: Cervecera dia 7 de Juliol, o sigui demà Dc Jul 06, 2011 4:46 am | |
| Quedem a les 5 de la tarda a l'Avinguda Generalitat amb Carrer Parlament Català, al parquing on quedem sempre, sabía que algú m'ho havia proposat i no recordava quí, a més de que he anat de cul aquests últims díes, allà us esperem en Joaquim i jo, a veure qui podrà venir Perdoneu, abans he posat 8 i es 7, ja esta corregit. | |
|
Jordi

Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 51 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
 | Assumpte: Re: Cervecera dia 7 de Juliol, o sigui demà Ds Jul 09, 2011 5:10 am | |
| Cervessera celebrada... Abel, Joaquim, Danitv i Javi a ultima hora, be i jo també hi era.., vem fer una repassada a la linia d'escapament d'en Joaquim, be ho va fer casi tot ell, i li vem posar els amortidors "com toca" jejeje, Joaquim té un 2cv copia del 2cv del trema, es del mateix color clavat, la setmana que ve els que vingueu al delta el veureu. | |
|