joanhans*38
Nombre de missatges : 63 Fecha de inscripción : 18/01/2011 Edad : 77 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Trobada al Mercat de Provençals Dv Abr 29, 2011 1:28 am | |
| ¿Algú sap cuand es la trobada del Mercat de Provençals ? més que res és per conbinar las sortidas, ja que en aquest mes jan varias.
Salutacions a tots
JOAN | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Trobada al Mercat de Provençals Dv Abr 29, 2011 2:46 am | |
| L'altre dia vaig estar buscant informació sobre aquesta trobada i no vaig trobar res, segurament els del Andre cotroën que van ser co-organitzador de la primera trobada sapiguin alguna cosa, en la seva web no diu res. Es una bona trobada amb esmortzar gratuit i un munt de cotxes macos. | |
|
joanhans*38
Nombre de missatges : 63 Fecha de inscripción : 18/01/2011 Edad : 77 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Trobada al Mercat de Provençals Dv Abr 29, 2011 4:27 am | |
| Hola, acabo de parlar amb el company de Club Andre Citroën Joan Picanyol del tema Mercat de Provençals, em diu que de moment no hi ha notificació per part del Mercat, quan sàpiga alguna cosa ja m'ho comunicarà.
(En pocas paraulas, estem igual que al principi) | |
|
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Trobada al Mercat de Provençals Dg Maig 08, 2011 8:05 am | |
| Con el tema de la crisis. | |
|
joanhans*38
| Assumpte: Re: Trobada al Mercat de Provençals Dg Maig 08, 2011 9:27 am | |
|
Jordi, que razón tienes. la cosa está ''Chunga''
| |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Trobada al Mercat de Provençals Dg Maig 08, 2011 9:47 am | |
| Fa dos anys bossa, samarreta i esmortzar, l'any passat esmortzar i prou, aquest any res i prou! era una bona manera de passar un diumenge, espero que al final es faci, El mercat l'estan remodelant, així que es posible que amb tot l'enrrenou no hi pensin, o que hagi cambiat el director i no estigui per la labor, llástima. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Trobada al Mercat de Provençals | |
| |
|