2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics Empty
MissatgeAssumpte: Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics   Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics Icon_minitimeDg Feb 20, 2011 5:42 am

De vegades no som conscients dels problemes que pot tenir un mal manteniment del cotxe, jo us recomano que feu el mateix que li vaig fer a el doski l'altre dia, duia el radiador de l'oli completament taponat, un cop netejat el cotxe ja no pateix per sobreescalfarse.
Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics Imag0987



Encara falta netejar mes a fons la resta del motor, pero primer haig de fer juntes que si no la neteja no hem durarà gaire, també hem va servir per adonarme'n de les xapuses del meu mecanic de "confiança"

Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics Imag0990c


no m'extanya que el ventilador ballés, deu d'averme torçat el ciguenyal i tot

Entre altres reparacions mestres consta la instalació de la encesa electronica, quan la va fer hem va tallar el fil del manocontacte de presio d'oli, i jo que hem pensava que estava espatllat, fins i tot en vaig comprar un a cassis per posarlo, al anarlo a camviar vaig veure el cable tallat a tisora o alicate de tall, no tinc paraules, després hem va posar oli 10-40 asegurant-me que era correcte, al consultar amb gent mes entesa m'han dit que es massa liquid i que el motor no el reté, entre anar sense manocontacte i dur un oli que de per si es perd, imagineu-vos com anava el pobre cotxe, no m'estranyaria haverlo clavat.

Ja fa un temps vaig voler repassar els frens de darrera per que xirriaven, en misnenas els va desmuntar, feia relativament poc temps que el meu mecanic els havia muntat, havia tret la rosca a cops d'escarpa fotent mitja rosca enlaire, les mordases eren noves, (alguna cosa havía fer bé) pero estaven completament descentrades, les vem lijar per ajustarles i les vem centrar, sort que en Jordi te un mascle per repasar la rosca i la vem poder salvar, un cop tot muntat per un parell d'aficionats com nosaltres i el resultat es 100% satisfactori.

En definitiva, si teniu cap problema amb el cotxe no el porteu al mecanic, per més que hagi arreglat milers de 2cv com feia el meu mecanic, a saber que els hi va fer als pobres cotxes en el seu dia Crying or Very sad

si algú te un problema mecanic s'organitza una trobada i s'arregla entre tots
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics   Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics Icon_minitimeDl Feb 21, 2011 10:50 am

Yo a este tio le doy un abrazo al salir jajajajajajjaj,perque no em torna a veure el pel Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics   Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics Icon_minitimeDj Maig 12, 2011 9:23 am

I pensar que vaig estar a punt de fer-lo el meu mecànic! Només el vaig portar per posar-li greix al cotxe i em va resultar bastant passota i despistat, però això es massa. Per sort el vaig veure treballar davant meu..
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics   Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Manteniment i arreglar xapusses dels mecanics
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Manteniment del 2CV
» Arreglar pequeño podrido
» VII Gran ral·ly dels museus 24/04/13
» Resposta, amb el tema dels matats
» 19ª Trobada Mundial dels Amics del 2 CV.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Mecànica-
Canviar a: