2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDl Gen 17, 2011 8:33 am

El company Santi de la selva del camp ens proposa una nova sortida


El primer diumenge de febrer dia 6 us proposo una sortida a les hermitas de Ulldemolins. Desprès de molt de temps de no fer cap sortida de diumenge, us proposo la següent pasejada. Sortirem de La Selva del Camp (paça del rellotge) a les 9h del mati per anar direccio Alforja, d'alli al Coll d'Alforja, cap a Les ventes, Cornudella Ulldemolins, i hermites d'Ulldemolins. A les 10h esmortzarem a l'hermita de S. Anton on hi ha servei de bar, i es poden fer uns entrpans, el que el volgui portar, que el porti.Despres d'esmortzar, farem amb els cotxes una mica de pista fins a prop de Les Cadolles fondes, es un engorgat per on pasa el riu Montsant, amb aigua cristalina que enamora, podem baixar desde el mirador fins l'engorjat del riu i qui es vulgui banyar ho podrà fer.Despres tornarem per la pista cap a les hermites i alli dinarem. Al lloc on dinarem hi ha una llar de foc, on podem fer la xerrada, i desprès tornarem cap a casa Ulldemolins es un petit poble que dona a l'esquena de le la muntanya del Montsant, un espai amb molta vegetació i bosc humit, si el dia es clar el paisatge es bonic, i suau.El preu del dinar es aproximadament 15€, i es menge el que est posa el hermità, en aquest cas l`hermitana.Es prega que per via E-Mail assegureu la vostra assistència avants del divendres dia 4 de febrer.. Salut a tothom
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDt Gen 18, 2011 1:47 am

Hmm, ja hi ha alguna cosa pel febrer, estavem començant a confabular per organitzar-hi quelcom, ara ja no cal.

El pla esta molt be, li demanare a la dona si vol que hi anem, i si aconsegeixo treure de casa a la familia abans de les set del mati allà serem.
Lo de banyar-se en un riu en ple febrer....no se si ho fare No que l'aigua cristalina estara fresqueta affraid i despres no me la trobo en un mes Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDt Gen 18, 2011 1:35 pm

tranquil jordiet que pel febrer el dia allarga i el sol escalfa mes, ja podrem treurens la batamanta i posar-nos el biquini a raias.
Aixó de que hi haigi una trobada cada mes a diferens indrets de catalunya es collonut,els que no puguin anar a una i podran anar al altre i aixi podem anar mantenin contacte entre uns i altres. Recomano las trobadas que fa en Santi, jo las cualifico com unas trobadas de pagès i amb seny.
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDl Gen 24, 2011 1:09 pm

Aquesta sortida queda ajornada al cap de setmana seguent 13-2-11.Vegeu sortida a les Cadolles fondes,els horaris i rutes son els mateixos
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDt Gen 25, 2011 1:59 am

El 12 tinc calçotada amb els del foro de vespas, i a aquesta sortida la dona ja m'habia comentat que no volia venir per haver de matinar tant un diumenge, no crec que vagi.Passar-me tot el cap de setmana solet no m'agrada i a més despres tindria consequencies amb la parella, la calçotada de vespes l'he organitzat jo així que no hem puc escaquejar, el 6 hi hagues anat solet pero hi hagues anat, que hi farem, ja trobarem un altra ocasió per trobarnos amb els companys de la Selva del Camp. Crying or Very sad amb lo be que hen vau parlar dels companys del Baix Camp, a més sempre m'ha de coincidir amb alguna historia de vespas! punyetera casualitat! haure de negociar amb la dona molt seriosament el escaparnos i que matini, ja les deixare dormir al cotxe.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDl Gen 31, 2011 1:58 am

Dono fe que les trobades organitzades pel santi son de pu** mare! pero aquesta vegada no podre venir! soc fora! que vagi molt be i ja penjareu fotos!
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDl Gen 31, 2011 2:42 am




sentin-lo molt nosaltres no podrem anar encara tenim feina per davant.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDl Gen 31, 2011 3:44 am

nel escrigué:
Dono fe que les trobades organitzades pel santi son de pu** mare! pero aquesta vegada no podre venir! soc fora! que vagi molt be i ja penjareu fotos!

a aixó hem referia de que m'havien parlat bé, i d'un sahara groc també m'han parlat, ja m'hagradaria nar-hi a totes i tenir una familia més receptiva amb les sortides, encara negocio per veure si podem anar o no pero ho veig dificilisim, ja ens trobarem en un altra.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDc Feb 09, 2011 8:34 am

despres de 13 anys de matrimoni la meva dona encara es capaç de sorpendre'm, va veure de rasquitllada el programa de la sortida i m'ha dit que hi volia anar, que aquella zona es molt xula i que vol anar Shocked Shocked Shocked Hem quedat amb el Santi que ens trobariem al poble de Vilaplana a partir de les 10, per no haver de matinar com galls, així que si algú s'anima a baixar desde la zona de Barcelona ho podem fer plegats, jo surtire de casa cap a Vilaplana a le 8:45 del matí.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDc Feb 09, 2011 1:46 pm

el matrimoni es una caixa de sorpresas,bones i menys bones
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitimeDg Feb 13, 2011 3:23 am

Be, el 2cv també es una caixa de sorpreses, i ara resulta que el regulador no regula i s'em bull l'acid de la bateria, he cambiat el regulador i s'ha cremat, a veure d'on falla ara Crying or Very sad ja ens trobarem amb els companys de la Selva mes endavant.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER   SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
SORTIDA A ULLDEMOLINS EL 6 DE FEBRER
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» SORTIDA A LES CADOLLES FONDES 13 DE FEBRER
» 9ª calçotada Bicilindrica 18 de Febrer
» 18 de Febrer, 1ª Calçotada Club 2Cv Girona
» 8ª Calçotada Bicilindrica 12 de febrer de 2017
» 10ª Calçotada Bicilindrica 16 de febrer de 2019

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: