2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Problemilla per donar de alta la AKS

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Problemilla per donar de alta la AKS Empty
MissatgeAssumpte: Problemilla per donar de alta la AKS   Problemilla per donar de alta la AKS Icon_minitimeDv Gen 07, 2011 10:47 pm

Molt bon dia i bon any a tothom

He demanat els antecedents a trafic de la AKS per començar els tramits per donar-la de alta, quina és la sorpressa que m'he endut?, el vehicle està donat de alta a nóm d'un home d'alacant.... segurament aquest home ni sap que aquest vehicle està a nom seu, ja que el vaig comprar en una especie de xatarrero a preu de ferro ja fa un temps, i no te cap denuncia de robatori ni res,


Que em recomaneu que puc fer que sigui legal?

Salutacions i moltes gràcies per avançat.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Problemilla per donar de alta la AKS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemilla per donar de alta la AKS   Problemilla per donar de alta la AKS Icon_minitimeDs Gen 08, 2011 12:36 am

Jo tinc un amic que li va pasar el mateix amb una vespa, el que va fer es anar a trobar la persona i quan la va veure li vadir: vol anar a sopar amb el seu marit avui? donc signi aqui, i li va donar 60 euros, si l'home es nega ja saps que has de fer, dirli que o be pot guanyarse uns dinerets o simplement no guanyarse'ls, a tu et puteja perque has de buscar un altre xasis y fer de dos una com amb el teu xarli, pero deixali ben clar que la furgo no la recupera, que simplement o firma y cobra o no cobra i es queda exactamanet igual, ves a saber si també, si es que l'arribes a trobar tot i anar a Alacant, poden haber passat mil coses, que ja no hi visqui alla, que sigui mort, la veritat es, i sento dir-t'ho, que tens un problema Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Problemilla per donar de alta la AKS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemilla per donar de alta la AKS   Problemilla per donar de alta la AKS Icon_minitimeDt Gen 11, 2011 1:49 am

Els papers realment son un problema i de vegades ven gros.
Nosaltres no teníem els papers de l'AKS ja que una cabra en cara que os pixeu de riure se l'avia menjat. Així que vam anar a tràfic a veure com estava el tema.
si la donàvem d'alta teníem un mes per passar l'ITV "impossible" tenia molta feina.
d'altra banda si restauràvem el cotxe i desprès el propietari no ens volia firmar el canvi de papers ? també un altre problema i posem-lo mes complicat , si aquest home mor mentre el restaurem com fem el canvi? i els seus hereters tenien drets sobre el vehicle.
Quina menjada de coco , que fem?
Vam anar a una gestoria i en van dir el que temíem que si aquest home falta el vehicle passa directament als hereuers.
donar-lo d'ata impossible per la feinada

desprès de molt rumiar el tema vam prendre una decisió anar a un notari amb el propietari i fer un acta de manifestacions en la qual aquest home ens pasa la propietat del vehicle i declara que si li passes res els seus fills no tindran dret a reclamar res.
d'aquesta manera tenim temps per treballar en el vehicle tranquil·lament. Quan estigui tot doncs anirem a donar-lo d'alta i a la ITV en el cas de que el propietari sigui mort dons amb l'acta signada davant un notari certifiquem la propietat del vehicle.
Esperem que duri molts anys aquest bon home , però per si descàs nosaltres ens vam assegurar.
Desitjo que aquesta experiència sigui d'ajut per qualsevol de vosaltres que es trobi amb problemes amb els papers.
Tornar a dalt Ir abajo
ric-art

ric-art


Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 10/12/2010
Edad : 55
Ubicació : El Valles occidental

Problemilla per donar de alta la AKS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemilla per donar de alta la AKS   Problemilla per donar de alta la AKS Icon_minitimeDt Gen 11, 2011 5:49 am

Angels en cassos com el teu si el vehicle està donat d´alta es sol fer una cambí de nom pasant a baixa temperal ja al teu nom, no cal itv i el venedor ja no es pot fer enrrera, ademes crec recordar que sol costa 9 € de la baixa temporal.

Després es rehabilita sense preses ni problemes.

També hi ha el problema afegit que ara a les itv demanen l´asegurança, si l´estas reabilitan i està de baixa no hi ha problema, si esta de alta sense ITV, no et volen fer el seguro i sense, a la ITV ho notifiquen i ens pot caure una sanció ( actualment es obligatori tindre tots el vehicles donats alta, asegurats, encara que no circulin) encara que de moment no se cap cas de sanció, no trigaràn per ello de la recudació.


En el cas del Ne,l el més proden es posarse en contacta amb el propietari per veure que es pot fer, en cap cas extorsionar que sempre pot argumentar robatori, com a molt dir que el vehicle està en un parking privat i el llogater vol cobrar les mesades atrasades per poder-lo treurel, normalmet es suficient perque el propietari cuant li demanan diners firma per tal de treures mal de caps.
També recomano fer el cambi de nom pasan per la baixa temporal, argumentàn que nomes el vols per peçes i ja pasarà a ser teu amb tots el drets i obligacions, recordeu que normalment ningú s´en recorda de pagar el impost d´un cotxe que no té, solen ser els últims 5 anys en el pitxors del casos, també hi han molts casos de precintos, carregues registrals i de varis propietaris alavegada.

Si hi han moltes trabes no os compliqueu, desmonteu el que necesiteu i a per un altre, el valor d´aquets vehicles no dona gaire marge de despeses administratives.

Sort
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Problemilla per donar de alta la AKS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemilla per donar de alta la AKS   Problemilla per donar de alta la AKS Icon_minitimeDc Gen 12, 2011 12:32 am

Bon dia Ricard,
potser no em vaig explicar be . estaba donada de baixa desde l'any 1985 a mes definitiva. A trafic ens van dir que no tenia cap embargament ni precintes. estaba neta.
Però per donar-la d'alta fas els papers de registre, transmisió d'un propietari a l'altre i un contracte de compra-venda.
tot aixó, seguro etc. per passar l'itv. nomes ens donaven un mes per pasar-la.
Aquest era el problema, encara esta de baixa definitiva però es pot aixecar aquesta baixa perque es d'abans del 2005 ja que si fos desprès pel tema del plan prever no es podria donar d'alta. pagar el model 620 de transmisiones patrimoniales i matriculació. etc


Ja parlarem , el tema te miga.

Ens veiem diumenge.
Tornar a dalt Ir abajo
ric-art

ric-art


Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 10/12/2010
Edad : 55
Ubicació : El Valles occidental

Problemilla per donar de alta la AKS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemilla per donar de alta la AKS   Problemilla per donar de alta la AKS Icon_minitimeDc Gen 12, 2011 10:00 am

Vale, veig que ho tens controlat.

Una pregunta... Si el vehicle de després del 2005 no s´ha tramitat la baixa com a preber, també l´afecta la limitació ?

Malauradament per compromissos familiars no podré anar ha jalar calçots, ja ens veurem la proxima.


A10
Tornar a dalt Ir abajo
Ricard




Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 07/10/2010
Edad : 60
Ubicació : Florejacs

Problemilla per donar de alta la AKS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemilla per donar de alta la AKS   Problemilla per donar de alta la AKS Icon_minitimeDc Mar 02, 2011 8:34 am



com esta el tema dels papes Nel ?
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Problemilla per donar de alta la AKS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemilla per donar de alta la AKS   Problemilla per donar de alta la AKS Icon_minitimeDc Mar 02, 2011 10:36 am

Bfff Ara mateix estic passant tota una odisea amb els papers

Despres d'investigar aquest home, viu a Jijona (alacant), i després de parlar amb moltisima gent, he conegut a un viatjant de torrons que hi va per alla baix, i m'ha aconseguit el seu número de telèfon. Al posar-me en contacte amb ell i explicar-li que tenia la seva furgoneta es va possar com una moto al primer moment, ja que es veu que tenia problemes amb un antic negoci familiar i aquesta furgoneta tenia que estar venuda i canviada de nom fa 20 anys. Després de desfogar-se amb mi, em va escanejar el DNI i me'l va enviar, cosa que se n'ha empenedit unes quantes vegades, ara em diu que no vol saber res de la furgo i se'n vol desfer, que ho faig el canvi de nom JA o la dona de baixa... i així estic, ara esperant el duplicat de la fitxa tècnica per passar ITV dimarts amb la furgoneta feta pols... I trucan dia si dia no al propietari per fer-li la pilota i no la doni de baixa



ja os explicare com acaba tot això, espero dir-vos el dia 13 que la furgoneta ja es meva!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Problemilla per donar de alta la AKS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemilla per donar de alta la AKS   Problemilla per donar de alta la AKS Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Problemilla per donar de alta la AKS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Acudits per donar una mica de marxa.
» Molt bona nit des de l'Alta Noguera!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Tràmits administratius-
Canviar a: