2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Un altre Dyane6 desde Barcelona

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Joancj6




Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 01/11/2015
Edad : 62
Ubicació : Barcelona

Un altre Dyane6 desde Barcelona Empty
MissatgeAssumpte: Un altre Dyane6 desde Barcelona   Un altre Dyane6 desde Barcelona Icon_minitimeDl Nov 02, 2015 6:19 am

Hola fa poc que tinc el Dyane 6b esta bastan be en general a falta de pintar aveure si puc anar a alguna sortida de las que feu
Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Un altre Dyane6 desde Barcelona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre Dyane6 desde Barcelona   Un altre Dyane6 desde Barcelona Icon_minitimeDl Nov 02, 2015 7:31 am

sigues benvingut al foro dels bicilindris,per aqui t`ho passaras d`allo mes be i si tens qualsevol dubte dons ja ho saps,per aqui hi han autentics craks....no es el meu cas per cert No
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Un altre Dyane6 desde Barcelona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre Dyane6 desde Barcelona   Un altre Dyane6 desde Barcelona Icon_minitimeDl Nov 02, 2015 8:37 am

Bienvenido al foro
Tornar a dalt Ir abajo
Joancj6




Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 01/11/2015
Edad : 62
Ubicació : Barcelona

Un altre Dyane6 desde Barcelona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre Dyane6 desde Barcelona   Un altre Dyane6 desde Barcelona Icon_minitimeDj Nov 05, 2015 6:52 am

Gracies a tots
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Un altre Dyane6 desde Barcelona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre Dyane6 desde Barcelona   Un altre Dyane6 desde Barcelona Icon_minitimeDj Nov 05, 2015 12:16 pm

Benvingut Joan, a veure si et vens al Mazinguer el 22 de novembre o a la bonaigua el 12 i 13 de desembre, mira la informació al apartat de trobades a Catalunya.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Joancj6




Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 01/11/2015
Edad : 62
Ubicació : Barcelona

Un altre Dyane6 desde Barcelona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre Dyane6 desde Barcelona   Un altre Dyane6 desde Barcelona Icon_minitimeDv Nov 06, 2015 3:48 am

Ja m agradaria anar pero crec que no tindre el dyane acabat estic fen xapa y pintura i la setmana vinent  al portare al taller axi que penso que no estara acabat, si feu alguna sortida mes al decembre si que Aniria ara nomes tinc una vw per anar una miqueta de clasic el 14 vaig a una sortida que fan els del foro panda marbella i vaig amb la furgo
Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un altre Dyane6 desde Barcelona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre Dyane6 desde Barcelona   Un altre Dyane6 desde Barcelona Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un altre Dyane6 desde Barcelona
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola desde Barcelona
» Salutacions desde Barcelona!!!
» Hola a tothom desde barcelona
» Es ven Dyane 6 VENUT
» 2CV des de Barcelona

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: