2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Empty
MissatgeAssumpte: comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat   comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Icon_minitimeDc Nov 17, 2010 7:15 am

M'he comprat unes tapiseries noves a pasion gandia, les peçes que fabriquen a cassis tenen mes qualitat que altres i el preu esta menys o mes igual, com que hem surtia al mateix preu pagarles tal qual o ferme la tarja de soci i pagarles amb descompte, el descompte equivalia al preu de la tarja, me la he fet, encara trigara un parell de setmanes en enviar-m'ho, si algú vol que hi afegeixi algo a la comanda que m'ho digui
http://www.pasion2cvmehari.es/index.php
heu de mirar el preu de "club" que es el que hem fan a mi per ser soci.

Un cop m'hagi enviat le meva comanda també hem podeu demanar peçes, pero les despeses d'enviament no aniran a mitges Smile
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Empty
MissatgeAssumpte: Re: comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat   comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Icon_minitimeDv Nov 19, 2010 3:36 am

Ondia, i quines t'has agafat? La veritat es que tenen molta varietat i a més totes iguals a les originals. De moment he estat mirant i no tinc que fer cap comanda pero quan et caduca la tarja de soci?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Empty
MissatgeAssumpte: Re: comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat   comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Icon_minitimeDs Nov 20, 2010 1:13 am

D'eskaï negre, dura un any, amb el que son les fundes ja l'he amortitzat. L'any que ve que se la faci un altre Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Empty
MissatgeAssumpte: Re: comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat   comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» nou soci al club!!!
» NACIONAL 2012 a GANDIA 28-29-30 ABRIL
» 2 CV A BON PREU
» Condesa a bon preu, je je
» Una restauració d'un 2cv amb presupost controlat

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Compra venda de recanvi nou i usat-
Canviar a: