2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Restauració del xarli

Ir abajo 
+4
azu65
nel
Jordi
doskinen
8 participantes
AutorMissatge
doskinen




Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Oct 04, 2010 7:42 am

m'agrada molt.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Oct 04, 2010 8:12 am

quant m'en demanes per la vespa de la foto 14? jejeje es broma que ja vaig ben servit que m'acabo de restaurar la meva 160GT.
T'està quedant de lujisimo, serà el millor cotxe de Catalunya en quant a restauració integral i en més coses entre lo super detallista que ets i la canya que et fot el Mario, quedara de cine Very Happy el que no tindrà el charleston es totes les aventures que ja has viscut amb el Casimiro(es deia així?)

Quan acabis regalali les peçes que et sobrin a en Doskinen que es monti el seu desitjat 2cv


Editat per darrera vegada per Jordiet el Dj Oct 28, 2010 4:05 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Oct 04, 2010 10:37 am

Jordiet escrigué:
el que no tindrà el charleston es totes les aventures que ja has viscut amb el Casimiro(es deia així?)

Pues no! ja t'ho ben dic que el charli sortira poc de casa... amb lo que esta costant! i la vespa no esta en venda, si deu vol, tard o d'hora ja t'acompanyare a alguna concentració amb la meva!!

Per cert, es diu isidoro el cotxe, tot i que casimiro es un bon nom per algun futur fixatge!
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDc Oct 27, 2010 8:13 am

Primer post editat amb 3 fotos mes... bfff, tinc molt recanvi i tot està fet una merda... pero poc a poc ens anem ensortint
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDj Oct 28, 2010 4:08 am

eii! estara abans del que ens pensem molts, no sabia que ja tenies la caracola sobre el xasis, anims! un cop esta així només queda acabarla jejej, casi ná!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
azu65

azu65


Nombre de missatges : 52
Fecha de inscripción : 06/10/2010

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Nov 15, 2010 5:10 am

Entonces el Charly tendrá matricula Teruel?
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Nov 15, 2010 5:20 am

azu65 escrigué:
Entonces el Charly tendrá matricula Teruel?

si, luego me faltara la pegatina de Teruel existe!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Nov 15, 2010 7:30 am

No home no, es de TÉrrege, com que parleu amb la "e" doncs ja cola Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 12:49 pm

jo crec que en xarly no estara acabat alenys fins el nobenbre del 2011,bé desde aquí enseto una "porra" qui endevini el mes que el xarly estigui totalment acabat ITV inlosa en nel l´hi paga un cervessa.
ahuré de obrir un post al apartat de concursos?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 9:17 pm

hi estarà pel març, que baixaré a donar-li un cop de mà a muntarlo, que ja esta bé de la historia del xarli-sagrada familia Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Nov 29, 2010 2:21 am

Cagon lo carles de deu! No en vas tenir prou al dinar? Mad

Ja t'ho vaig dir, el mes exacte no el se, pero que abans que torni la xiqueta estarà fet! i m'hauras de pagar no una cervesa... una borratxera sencera! Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Nov 29, 2010 2:53 am

si que sembla la sagrada familia el xarli,al final a de vindre un PAPA perque las obras avancin un miqueta.Jo encara mantinc el nobembre com a final d´obres.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Nov 29, 2010 9:56 am

os agafare a tu carles i al Santi perque em feu de PAPA!!!
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Nov 29, 2010 12:59 pm

de PAPA només en pot haber un , dexem-li el carrec al Santi que aquest mon l´hi agrada i sap repartir Ostias.Tinc un dupte el xarli es un xarli de veritat? segur que no ,es un frau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDc Des 01, 2010 2:55 am

carles2cv escrigué:
de PAPA només en pot haber un , dexem-li el carrec al Santi que aquest mon l´hi agrada i sap repartir Ostias.Tinc un dupte el xarli es un xarli de veritat? segur que no ,es un frau

Aixi es fan amics Laughing Laughing Laughing digues que si Carles, no serà un xarli de veritat en papers pero si que ho serà de sentiment. potser seà millor que un xarli fins i tot Very Happy , jo anire a fer uan cop de mà i tambè soc PAPA de la meva nena, almenys aixó diu la meva dona.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDl Des 13, 2010 10:16 am

Bé,acepto el xarli com animal de companyia pero continuo pesant que no el tindra acabat fins el novembre vinent,queda mooolta feina,
jordiet la familia val més que la deixem una mica de banda perque hi han coses que no calen saber-las
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDt Des 14, 2010 3:19 am

-Primer post editat amb quatre fotos mes del estat actual de la restauració

Carles, pot ser que no estigui acabat fins al novembre, o fins al desembre fins i tot, però com estigues abans, et penso passejar vestit de dona amb el charleston descapotat per la rambla de barcelona! a l'estil PAPA mobil
Tornar a dalt Ir abajo
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDt Des 14, 2010 11:55 am

jajaajaja jo no mo vuy perdre aquet espectacle xdxd os seguire amb el meu 2k per els rambles xdxd
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDt Des 14, 2010 1:13 pm

teniu un problema,que us fa pensar que vaxi de las montanyas i vagi a barna?
tornan al tema de la restauració,no dupto de que el xarli quedará de conya pero si que dupto de que si el treuràs a pasejar cuan plogui o si pujaras al pallars amb la cuantitat se sal que tiran a la carretera.
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDc Des 15, 2010 8:34 am

Anim, que sempre queda una mica menys Rolling Eyes , no?
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDt Mar 08, 2011 1:56 pm

falten 7mesos
Tornar a dalt Ir abajo
winx




Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 08/02/2011

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDj Maig 26, 2011 12:59 pm

dedicas mès temps al Isidoro que al xarly i es posarà gelós,falten 5 mesos
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDs Oct 20, 2012 12:34 am

Ara ja en passen 11 de la data limit, ¿com el portes?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitimeDs Oct 20, 2012 2:38 am

pasapalabra
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Restauració del xarli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració del xarli   Restauració del xarli Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Restauració del xarli
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Restauració de PERDIGON 2cv AKS400
» Restauració AZU de 1965
» Restauració del LLAMPEC
» Restauració de la Bernardina
» Restauració Charleston

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: