2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ITV autoretro

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
trueno

trueno


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 59

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDl Nov 08, 2010 3:11 am

Ja estan a la venda a servicaixa les "entrades" per passar la ITV a Autoretro, JorgeCarrasco, Curbaril i el menda estarem el dia 4 al matí, bé el menda també el dia 5. Aprofitar per passar la ITV en territori "amic".
Les entrades no valen per veure al saló.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDl Nov 08, 2010 7:35 am

Yo subire el domingo con mi chica y mi hermano supongo, alguien mas se pasará el domingo 5?


Editat per darrera vegada per nel el Dg Nov 21, 2010 11:03 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDt Nov 09, 2010 3:09 am

Aquest any no hi ha la posibilitat d'entrar amb el teu vehicle com l'any passat?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
trueno

trueno


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 59

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDt Nov 09, 2010 6:29 am

Deixen entrar a algun club que organitza una trobada, però no sé com va, L'any passat el vaig veure en un fòrum
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDs Nov 13, 2010 4:09 am

Jo tinc la itv fins al abril així que... El que si volia es passar-me aquest any si els preus son raonables, però només podria el dimarts 7 o el 8. Potser em passo el 8 perquè recordo un any que a ultima hora alguns expositors baixaven el preu de les coses que no havien venut.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDg Nov 21, 2010 10:38 am

Jo he quedat amb un papa del cole de la nena que te motos antigues per anar amb ell el diumenge, pujare amb la vespa, i les itv les tinc totes al juliol.
Les entrades son a la venta sense itv al sevicaixa, ara ho mirare a la red.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
trueno

trueno


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 59

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDg Nov 21, 2010 10:41 am

Doncs el diumenge al matí seré a la cua de la itv cap a les 11 més o menys.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDl Nov 22, 2010 7:33 am

Qui mes hi será?, fem una mini trobada? jejeje, ens veiem allà Javi!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
trueno

trueno


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 59

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDl Nov 22, 2010 10:19 am

Diumenge vaig sol, però el dissabte ve Jorge Carrasco amb la núvia i 2 cotxes i Joan Curbaril.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDt Nov 23, 2010 7:37 pm

La dona i la cunyada ja m'han organitzat el pont sense consulta previa, vaig a Andorra, que es de totes totes el pitjor que es pot fer per el pont de la purisima, caguentot, un any, molt abans del boom del esqui, pel 87 o 88 vaig pujar pel pont i hem vaig jurar que mai més no ho faria perque ja aleshores era una bogeria, ara deu ser deu vegades pitjor, crec que hem posare molt malaltet el dia 3 i a partir de la tarda del 4 mati del cinc, quan tot estigui anulat hem trobare més bé. scratch
Com a minin podre anar segur al auto retro el dimecres amb en Noke, a agafar les ofertes pro-tancament, o les rampoines que quedin Smile
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitimeDc Nov 24, 2010 9:06 am

Jordiet escrigué:
La dona i la cunyada ja m'han organitzat el pont sense consulta previa, vaig a Andorra, que es de totes totes el pitjor que es pot fer per el pont de la purisima,

Sadomasoquismo puro y duro,ja te ho has pensat be Shocked fuasssss,te cagas,no hi vaig ni que em regalin la estancia al hotel Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ITV autoretro Empty
MissatgeAssumpte: Re: ITV autoretro   ITV autoretro Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
ITV autoretro
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Autoretro 2012
» Recanvis a Autoretro

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: