2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 On va exactament el regulador?

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Arnau




Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 31/03/2014

On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitimeDl Abr 07, 2014 8:08 am

Benvolguts,

Com bé sabràn els que van llegir la meva presentació, no fa gaire vaig comprar un 2CV 6 CT a València. El viatge de tornada a Barcelona el vaig començar de dia i el vaig acabar de nit (és el que té fer-lo a un creuer de 90 km/h) i quan vaig encendre els fars vaig veure que la seva intensitat anava variant. M'explico: a través del llum del velocímetre es podia apreciar que l'intensitat de la il·luminació anava oscilant tota l'estona. Afortunadament no em vaig quedar en cap moment a les fosques, però vaig pensar que era necessària una revisió del sistema elèctric del cotxe.

M'he posat mans a la obra. He comprat uns terminals de batería de pinça per a poder-la deixar desconnectada quan no haig de fer ús del cotxe i m'he fixat que el regulador anava torpement fixat amb brides a un dels suports de la batería. Tot i que hi havia moltes brides i el regulador gairebé no es movia, entenc que probablement no hauria d'anar així.

Per això he tret les brides pensant que la gent d'aquest foro em podria ajudar.

On va exactament el regulador? Main.php?g2_view=core

La meva pregunta és clara i senzilla: on va fixat el regulador? Si alguna ànima caritativa pot penjar una foto on es vegi bé li estaré realment agraït.

Salutacions,

Arnau
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitimeDt Abr 08, 2014 4:16 am

donç jo el porto devant mateix de la bateria...en la peça metal.lica que agafa la bateria ,ho porto enganxat amb un rematxe
Tornar a dalt Ir abajo
Arnau




Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 31/03/2014

On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitimeDt Abr 08, 2014 7:00 am

Hola, Joaquim,

Gràcies per la teva aportació. He vist alguns 2CV que el porten com dius tu. De fet, el cable tampoc dona molt més marge.

Miraré què hi puc fer.

Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitimeDc Abr 09, 2014 7:24 am

Concretamente el tuyo lo lleva de origen como te comenta Joaquim en el soporte que sujeta la bateria.Lo que me da la sensacion que el soporte tuyo del regulador o lo han cortado o no lo veo bien pero en el mismo lleva como unas pestañas para sujetarlo ala pletina del soporte bateria.
Tornar a dalt Ir abajo
Arnau




Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 31/03/2014

On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitimeDc Abr 09, 2014 7:31 am

Gracias, misnenas2cv.

De todos modos, me he informado un poco y creo que la la intensidad pscilante de la iluminación es síntoma de que el regulador no trabaja como debería. Compraré uno nuevo y lo colocaré en el soporte de la batería.

Una vez más, gracias.

Arnau

Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitimeDc Abr 09, 2014 7:48 am

revisa  el conexionado de los fusibles y los faxton de la piña de empalmes que hay encima de la bateria metelos y sacalos y luego le pones vaselina tienden a fosfatarse creando el tipico verdecillo que crea el positivo de la bateria,debido a la proximimidad de la bateria a si mismo comprueba la correcta conexion a la piña de la llave al ser un coche que no  dispone de reles sufren bastante todos los faxton al pasar gran amperaje por ellos que es mas probable que te venga por hay el problema de las luces y no del regulador.El negativo que debe ir al cambio que haga buen contacto ysobre todo los cables que no descansen sobre el colector de escape cuando se dirigen hacia delante una averia mas frecuente de lo que parece.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitimeDc Abr 09, 2014 7:07 pm

la oscil·lació de la intensitat de les llums es degut al funcionament mecanic del regulador, ho fan tots de fet, pero com diu en Misnenas repasa el conexionat ja que ha de ser una cosa lleu la variació, si es molt acusada es que alguna cosa no va bé.Has comprobat els nivells de càrrega? també pot ser un problema de desgast en els carbonets de l'arternador.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Arnau




Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 31/03/2014

On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitimeDc Abr 09, 2014 10:21 pm

Hola!

Sí que, de fet, he repassat totes les connexions i no hi he trobat cap mal contacte. La variació en la intensitat dels llums es produeix únicament a alt règim (a partir de 4 mil voltes) que és precisament quan l'alternador carrega amb intensitat i, per tant, es nota més un funcionament deficient del regulador.

El quatre llaunes ja és dels que duu el regulador incorporat a l'alternador, però també havia dut bastant un R6 que el duia extern, però en cap cas les variacions en la intensitat dels llums era tan flagrant com ho és en el 2CV.

Vist que, a més a més, el regulador anava fixat amb unes brides sospito que el regulador ja va donar problemes i que inclús és possible que el que porta el 2CV no sigui el d'origen.

En definitiva, que si ningú en té un en bon estat i a preu raonable pot posar-se en contacte amb mi Wink. Mentrestant el seguiré buscant...

Gràcies,

Arnau
Tornar a dalt Ir abajo
Arnau




Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 31/03/2014

On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitimeDv Abr 11, 2014 7:30 am

Well,

Sento si us he marejat una mica, però una ràpida mirada al manual d'instruccions que conservo del cotxe, m'he convençut de que el regulador va fixat pel suport de la batería.

On va exactament el regulador? Main.php?g2_view=core

Un cop posat, sembla que vibra menys i que la intensitat dels llums és més estable. Qui sap si m'estalviaré canviar-lo....

Gràcies,

Arnau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitimeDv Abr 11, 2014 7:40 am

Si el regulador femsa funciona be tens un tresor, hi han reguladors nous pero només els electronics, donen mes estabilitat a les llums, pero sols que faci mal contacte la masa ja el pots llençar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





On va exactament el regulador? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On va exactament el regulador?   On va exactament el regulador? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
On va exactament el regulador?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Busco tulipa intermitent dyane devant-esquerra i regulador de fars

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Electricitat-
Canviar a: