2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Venc el meu 2cv...

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

Venc el meu 2cv... Empty
MissatgeAssumpte: Venc el meu 2cv...   Venc el meu 2cv... Icon_minitimeDv Mar 14, 2014 8:16 am

Be, cansat de donar voltes sense exit al problema dels frens i no tenir calers per seguir intentant arreglant-ho posso en venda el meu 2cv... Os posso el link de Milanuncios directament. El preu per vosaltres es negociable.
http://www.milanuncios.com/venta-de-coches-clasicos/citroen-2cv-120021934.htm
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Venc el meu 2cv... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venc el meu 2cv...   Venc el meu 2cv... Icon_minitimeDs Mar 15, 2014 8:26 am

es una llastima  Sad  Sad  pero que tinguis sort en la venda....es molt original
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Venc el meu 2cv... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venc el meu 2cv...   Venc el meu 2cv... Icon_minitimeDg Mar 16, 2014 4:45 am

Si vols t'arreglo els frens, preus sense competencia Very Happy , vaja, sempre que sigui per aixo que et vens el cotxe, per aquest preu i tot el que hauràs hagut de posar per deixarlo com esta no se si et surt a compte.

Ojo amb les peçes noves, quantes bombes noves no hauré vist amb unes ratllades i rebaves al cilindre per cagar-s'hi.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

Venc el meu 2cv... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venc el meu 2cv...   Venc el meu 2cv... Icon_minitimeDg Mar 16, 2014 11:34 am

Moltíssimes gràcies Jordi, la veritat es que té tota la pinta de que sigui la bomba perque no retorna... lo dolent es que al escalfar-se els frens quan es van quedar clavats ara s'haurà de desmontar tot i lijar... La venda es deguda a que la meva situación económica no em permet seguir ficant diners en aquesta reparació ja que m'he gastat mes del que tinc i no se quant mes s'haurà de ficar, amb lo qual prefereixo vendre'l i que el disfruti una altra persona i que no es faci malbé per la falta d'us al carrer. De fet l'ultima vegada que vaig anar a engegar-lo ja no ho feia... em dona moltíssima llàstima ja que no m'ha donat temps ni a disfrutar-lo pero no em queda un altre...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Venc el meu 2cv... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venc el meu 2cv...   Venc el meu 2cv... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Venc el meu 2cv...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Venda-
Canviar a: