2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Pot de suspensió.

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Pot de suspensió. Empty
MissatgeAssumpte: Pot de suspensió.   Pot de suspensió. Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 4:57 am

En la meva presentació deia ....... afegir oli als pots de suspensió amb un sistema inventat per mi (feien moooc - moooc - moooc Very Happy )

Jordi em va contestar ................. Suposo que l'oli que has posat als pots és de ricino, és l'unic que es pot possar als pots de suspensió sense fer-los malbé, o glicerina liquida, oli de motor i/o grassa desfà les gomes dels pots i dels guardapolvos.

Pues ....... cagada. Embarassed Embarassed

Vaig injectar valvulina, que és oli de motor però més dens. No serà per què no tingui oli de resina, que en ser aeromodelista és un material que habitualment disposo. Ho vaig fer per desconeixement.

En el vídeo que vaig veure de Youtube posava un oli marca especial que no vaig trobar i vaig pensar que oli de motor aniria bé.

Suposo que les gomes es fan malt bé si repeteixes sovint aquesta pràctica. Caldrà esperar que el consumeixi l'oli i una altra vegada posar oli de resina. Em consola pensar que ja hi havia grassa de l'amo anterior i que potser no sigui l'únic culpable del problema que pugui sortir.

A les juntes vaig ficar grassa de liti de color blanc ........ no sé això que tal anirà per les gomes.

Si algú coneix un sistema fàcil d'arreglar la desfeta, sis plau que m'ho digui.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Pot de suspensió. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pot de suspensió.   Pot de suspensió. Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 7:14 am

Bueno, es una cagada, pero no es tan greu. En el meu dyane el seu amo li tenia tanta cura que li va posar uns engrasadors als pots. Resultat, els donuts de goma es desfan. Pero això es amb molt de temps. Jo porto els donuts del davant matxacats pero el cotxe va be.

Aixó serveix per aprendre i jo ara pregunto als experts sempre abans de fer qualsevol cosa.

Jo ho deixaria així perquè treure el greix per ficar el oli de ricino implica desmontar els pots i es una feinada que ja faràs si es desfan els donuts i el cotxe va malament...
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Pot de suspensió. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pot de suspensió.   Pot de suspensió. Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 7:28 am

1+
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Pot de suspensió. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pot de suspensió.   Pot de suspensió. Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 8:12 am

Doncs la valvulina no va tant malament com el greix, esencialment es aixo, es desfan els donuts, el cotxe comença a fer cloc cloc ja que marxen endavant i enrrera els pots, i amb molt de temps i us en aquestes condicions s'acaba fins i tot fent malbé l'allotjament de la guia dels pots, tot i que passi tot aixó que no sera fins d'aqui molts kilometres el cotxe segueix funcionant be i la suspensió també, els nostres trastos estan així de ben fets.

Que consti que si ja tenien grasa la cagada no es teva, el primer que la va cagar va ser el que va posar grasa. Smile


Pot de suspensió. Ls1t


En Aquestos guarda polvos millor aigua i sabó per que es tornin elastics de nou que no pas greis, ja veuràs si t'ajups a mirar-ho que encara que només hagin passat uns dies ja s'han inflat pel greix.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Pot de suspensió. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pot de suspensió.   Pot de suspensió. Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 12:09 pm

Gracies a tots per les respostes. Ho tindré en compte.

La grassa de liti actua igual que la normal?

Si és així netejaré els guardapolvos.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Pot de suspensió. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pot de suspensió.   Pot de suspensió. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Pot de suspensió.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Mecànica-
Canviar a: