2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Tapisseria

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Tapisseria Empty
MissatgeAssumpte: Tapisseria   Tapisseria Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 4:25 am

Bon dia, a l'espera dels set dies per que les fotos sortin publico un post relacionat amb la meva presentació.  Crying or Very sad 

En la meva presentació vaig dir ........ Vaig canviar les gomes dels seients del devant per altres noves, reforçades amb fil i que vaig aplicar en forma de zigzag (igual que les costures de les amaques de roba per pendre el sol).

Jordi va respondre ........ M'interessa moltisim saber més coses del sistema que has fet servir per els seients, si pots posan's unes fotos dels materials, t'estaría mooolt agrait.

Bé pues en aquest lloc crec que és l'adient per explicar-ho.

Una imatge val més que mil paraules.

1.- Vaig trobar al Servei Estació goma a que venen per metres d'aquest tipus (foto 1). Hi ha d'altres colors i gruixos.

Tapisseria 1000k4j

2.- Faig un nus en l'extrem prèviament encintat o fos per calor perquè do es desfaci el fil. (foto 2).

Tapisseria Gi0k70j

3.- Començo en el principi de la costura a subjectar la goma fen zig-zag en lloc de lligar les rotllanes originals de goma com és habitual (foto 3 i 4).

Tapisseria M9dxt7j

Tapisseria 0l05b7j

4.- Al final de la costura acabo igualment en un nus.

5.- Amb paciència i tibant de cada tram es pot tensar la goma si es vol més rigidesa en el seient. ........ si sobra goma a l'extrem després de tensar es fa un altre nus i es talla el sobrant i ........ Ja está!!.

Tapisseria 1nlzfxj

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Ramondyane

Ramondyane


Nombre de missatges : 33
Fecha de inscripción : 13/03/2016

Tapisseria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tapisseria   Tapisseria Icon_minitimeDl Mar 14, 2016 8:47 pm

Ohhh.
Buenas, estoy interesadisimo en saber como lo has hecho....
Pero no se por que motivo no veo las fotos.
Gracias y saludos desde Esparreguera.
Tornar a dalt Ir abajo
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Tapisseria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tapisseria   Tapisseria Icon_minitimeDc Mar 16, 2016 1:44 am

Buenas, Cuando pueda te paso fotos.
Salu2
Tornar a dalt Ir abajo
Ramondyane

Ramondyane


Nombre de missatges : 33
Fecha de inscripción : 13/03/2016

Tapisseria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tapisseria   Tapisseria Icon_minitimeDc Mar 16, 2016 3:14 am

Ok
Muchas gracias, tranquilo, ahora lo tengo en el mecánico....y ya no aguanto sin él... Ja ja ja
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Tapisseria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tapisseria   Tapisseria Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Tapisseria
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Xapa i pintura-
Canviar a: