2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Un passatger fantasma...

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

Un passatger fantasma... Empty
MissatgeAssumpte: Un passatger fantasma...   Un passatger fantasma... Icon_minitimeDl Des 09, 2013 1:48 am

Que tal companys? El Dissabte a Autoretro vaig tenir el plaer de coneixer a alguns membres del foro i parlant parlant els vaig ensenyar una foto molt curiosa e intrigant del meu 2cv feta a la concetració mensual del Club Maresme Classics. La foto en qüestió la va fer Pedro, l'organitzador, i la va penjar a Facebook. La gent va començar a comentar-li la foto preguntant si había algú al seient de darrera... Pedro em va trucar i em va preguntar perque li va semblar extrany. Vaig mirar la foto que no l'habia vist encara i em vaig trovar amb aixo... (fixeu-vos en la finestra del darrera)

Un passatger fantasma... 1465174_497650110349197_437545520_n

Que us sembla? Jejejeje!!! El 2cv posseït... affraid 

Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Un passatger fantasma... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un passatger fantasma...   Un passatger fantasma... Icon_minitimeDl Des 09, 2013 3:39 am

Es curioso yo que la vi en tu movil se veia mucho mas nitida,pensaba que al colgarla aqui todavia se veria mejor.Me asalta una duda comentaste que la antigua duena,ya fallecida tenia como 90 anos,no podrias conseguir alguna foto suya para contrastar con la foto del 2cv.Yo anadiria un titulo LOS 2CV LE GUSTAN HASTA LOS MUERTOS que cangueli nen.
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Un passatger fantasma... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un passatger fantasma...   Un passatger fantasma... Icon_minitimeDl Des 09, 2013 4:11 am

si que es curios si pero a mi em sembla mes aviat un nen petit que una senyora grand....
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Un passatger fantasma... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un passatger fantasma...   Un passatger fantasma... Icon_minitimeDl Des 09, 2013 9:17 am

Donc a mi hem sembla clarament el reflexe de les fulles del terra, sento trencar la màgia  I love you 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Un passatger fantasma... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un passatger fantasma...   Un passatger fantasma... Icon_minitimeDt Des 10, 2013 8:16 am

Yo veo "la vieja el bisillo".
El de Chicago del otro foro llegó a salir en el programa de iker jimenez affraid 
Tornar a dalt Ir abajo
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

Un passatger fantasma... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un passatger fantasma...   Un passatger fantasma... Icon_minitimeDc Des 11, 2013 1:04 am

noke escrigué:
Yo veo "la vieja el bisillo".
El de Chicago del otro foro llegó a salir en el programa de iker jimenez affraid 

Ah que hay otro 2cv con fantasma?? Jajaja!!! Yo quiero ver una foto...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un passatger fantasma... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un passatger fantasma...   Un passatger fantasma... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un passatger fantasma...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Fora de tema-
Canviar a: