2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 trobarnos un diumengue????

Ir abajo 
+9
VICTOR
Jorcitroen
noke
misnenasdoscv
TOYO125
ximo
Jordi
nel
joaquim
13 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDv Oct 18, 2013 5:30 am

hola companys bicilindrics,que hos semblaria quedar un diumengue qualsevol pel mati i anar a fer un tom i despres anar a veure al Xavier i familia (dyane comic)????....parlan amb el Ximo vem treure el tema i creiem que es una bona pensada....el dia seria a decidir per tots i podriem fer-li una mica de gasto no???en plan "bermutillo matinal"....podriem seguir una ruta de les que ell va fer per la comarca quan es feia la ronda i mirar de fer una mica de turisme?...ja dire-ho alguna cosa...fins aviat cheers
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDv Oct 18, 2013 6:04 am

Molt bona idea Joaquim, jo en principi m'hi apunto, ja anirem covant el dia!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDv Oct 18, 2013 7:57 am

A la trobada de Canet vem parlar-ho i fins i tot vaig trucar a el Xavier per quedar i saber si algun diumenge tenía ocupat, a l'Octubre i estava tot lliure, just quan anava a publicar-ho va apareixer la trobada de Tarrega.

Per mi mega collonut, i més tenint en compte que dema no puc anar ja que treballo. Que us sembla el 27? o sigui diumenge que vé, jo ja m'el reservo:cheers:

Si fa bo podem agafar el road-book d'alguna edició de la Ronda i repetir-la.


Editat per darrera vegada per Jordi el Dl Oct 21, 2013 6:26 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
ximo

ximo


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 17/07/2011

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: trabade diumenge   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDv Oct 18, 2013 8:46 am

votem per el diumenge dia 3 de novembre .
Tornar a dalt Ir abajo
TOYO125




Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 24/09/2013
Edad : 57
Ubicació : Sant Quirze del Valles

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDs Oct 19, 2013 2:39 am

M'apunto el diumenge, però quan tingui el cotxe cheers 
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDs Oct 19, 2013 4:25 am

Si si el 3 esta de conya, de fet el 27 m'en vaig a buscar castanyes al Montseny amb en Noke
Antoni, no et preocupis, pots vindre amb el cotxe que vulguis, ja t'avanço que pel 3 el teu no estara, pero et puc deixar el meu 2cv
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDs Oct 19, 2013 5:00 am

donç per nosaltres el diumenge 3 tambe ens va be....Very Happy Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
ximo

ximo


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 17/07/2011

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: sortida diumenge   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDs Oct 19, 2013 9:12 am

toyo,tomale la palabra a jordi y que te deje su joya las salidas del domingo o que te entregue tu bicilindrico. saludos

joaquim, avui a tarrega han comentat la bona idea de sortir a fer el vermohut. salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
TOYO125




Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 24/09/2013
Edad : 57
Ubicació : Sant Quirze del Valles

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDg Oct 20, 2013 1:12 am

Agradezco el ofrecimiento de dejarme un vehículo, pero como ya he comentado no me encuentro a gusto llevando el vehículo de otra persona. Solo pensar que si tuviera un golpe o una avería me haría sentir culpable, por lo que prefiero esperar a tener el mio.

Gracias a todos.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDg Oct 20, 2013 7:48 am

La excusa perfecta para saludar a buen amigo y familia que sin tener bicilindrico todavia le recorre por sus venas el bicilindrismo, apuntado estamos la family ya indicareis la hora aprox de llegada y el lugar.Un saludo.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDg Oct 20, 2013 9:59 am

En principi conteu amb la Blanca i amb mi! ja anireu informant com quedem!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDl Oct 21, 2013 2:49 am

LLista, esperem que vingui molta mes gent...i que jo al final no treballi Laughing 
1-Joaquim dos adults i un nen
2-Ximo i Elena
3-Nel i Blanca
4-Jordi Misnenas 2 adults, un noi i una nena
5-Antoni-Toyo125 amb el seu cotxe
6-Jordi, dos adults i una nena
7-Victor, dos adults i un nen


Editat per darrera vegada per Jordi el Dl Oct 28, 2013 11:14 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDl Oct 21, 2013 7:35 am

Ondia! Si es pel pont de tots sants!! Cagüenla! amb lo maco que seria anar a saludar-los... Suposo que no estaré però potser fins l'últim moment...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDl Oct 21, 2013 8:38 am

Coi, no hi ha com tenir cap com tu Fernando, que fem? ho cambiem? de ben segur que a casa meva si hi ha pont voldran fugir Arrow 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDl Oct 21, 2013 6:03 pm

Yo ese finde me voy para Almeria pero prometo traer vino de alli para la proxima salida
Tornar a dalt Ir abajo
TOYO125




Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 24/09/2013
Edad : 57
Ubicació : Sant Quirze del Valles

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDt Oct 22, 2013 12:36 am

Jorcitroen escrigué:
Yo ese finde me voy para Almeria pero prometo traer vino de alli para la proxima salida
Y esparto Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDt Oct 22, 2013 8:58 am

Pues ahora que lo dices!!!
No quedarian mal unas alfombrillas de esparto en mi dyane
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDg Oct 27, 2013 9:43 am

hola a tots,ja falta menys per la sortideta ...he estat buscan el "road book" de l`ultima edicio de la ronda i no l`he trobat...algu ha mirat quina ruta a fer?ho penseu que podem quedar en algun lloc concret i decidir entre tots la ruta a seguir,tambe ens em de possar dacord en l`hora..que hos sembla sobre les 10 am,tenin en conte que hi ha gent que ve de lluny.. tambe tindriem que trucar al Xavier per comunicar-li que aniriem cap alli i preguntar-li si estara obert no?estic obert a quanselvol sutgerimen...vinga animeu-vos:cheers: trobarnos un diumengue???? 245745 trobarnos un diumengue???? 245745 trobarnos un diumengue???? 245745 
Tornar a dalt Ir abajo
VICTOR




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 16/02/2011
Edad : 56
Ubicació : Canet de Mar

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDg Oct 27, 2013 11:27 pm

apunta
dos adultos y un niño
saludos cabreros a todos
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDl Oct 28, 2013 9:37 am

Doncs encara que sembla que sería més propici un altre día no sembla que hi hagi cambi oi? quanta gent podría el dia 3 i quanta el 10? jo aniré tant un día com un altre, pero havent un pont de tres dies, fins i tot de 4 per alguns jo ho aplaçaria una setmana.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDl Oct 28, 2013 11:12 pm

joaquim escrigué:
hola a tots,ja falta menys per la sortideta ...he estat buscan el "road book" de l`ultima edicio de la ronda i no l`he trobat...algu ha mirat quina ruta a fer?ho penseu que podem quedar en algun lloc concret i decidir entre tots la ruta a seguir,tambe ens em de possar dacord en l`hora..que hos sembla sobre les 10 am,tenin en conte que hi ha gent que ve de lluny.. tambe tindriem que trucar al Xavier per comunicar-li que aniriem cap alli i preguntar-li si estara obert no?estic obert a quanselvol sutgerimen...vinga animeu-vos:cheers: trobarnos un diumengue???? 245745 trobarnos un diumengue???? 245745 trobarnos un diumengue???? 245745 
Jo crec que les deu esta perfecte, pero a on quedem? podriem quedar a la benzinera del Bruc, crec que a tothom li anira mes o menys bé, meny si ve algú de més amunt d'Igualada com en Nel podem quedar directament en el Xiringuito sobre les 10:30h i així anem prenent el cafetó abans de fer la rutilla, jo tinc els dos road-books, ja els agafare i anirem fent.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDt Oct 29, 2013 5:51 am

A veure, deu ser que el sol m'ha tocat molt últimament al cap, pero no entenc res de res, Això en teoria es un vermut, no? he vist pel facebook que ens prepara una paella???

https://www.facebook.com/quioscbar.parcdelasolidaritat?fref=ts

Jo em sap molt greu però a dinar no m'hi puc quedar, com que en un principi era un vermut, nosaltres ja hem fet plans i tenim dinar,
a la ruta, sentint-ho molt, tampoc, nosaltres ens quedarem escalfant seient al xiringuito fins que torneu, acabo de fer motor al meu cotxe i vaig en rodatge,

Si us plau, acabem-ho de perfilar, que ho enviaria per correu i faria un esdeveniment al facebook per a veure si s'apunta mes gent!
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDt Oct 29, 2013 5:58 am

Si voleu tal i com he comentat ens dieu quants sereu i nosaltres posarem paella per a tots ara que hem apres a fer-les, sera la manera d'agraïr que ens vingueu a veure,
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDt Oct 29, 2013 6:49 am

hola a tots..nosaltres tampoc ens quedarem per dinar(hem quedat per dinar amb la familia) ja que l`idea inicial que vem parlar amb el Ximo era de fer un "bermutet" pel fet de treure els nostres bicilindrics i trobar-nos de una manera informal i si asobre voliem fer una mica de rutilla donç aprofitar i passar a veure al Xavier i familia...(s`agraeix l`oferiment Xavier) en unaltra ocasio aquesta paella caura je je Laughing Laughing ..be donç si a tothom li sembla be quedem a la benzinera del bruc a les 10:00 am,un cop alli anirem cap el "xiringuito" del Xavier (per cert no se hon esta Rolling Eyes ) i un cop alli ens trobarem amb la resta de companys a les 10:30am..lo de trobar-nos a la benzinera esta be per la gent com jo que no sap anar-hi Smile ...Ximo so vols quedem en algun lloc per pujar plegats
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitimeDt Oct 29, 2013 9:18 am

LLista, desgranem si us plau els que es queden a menjar paella i els que no.

1-Joaquim dos adults i un nen, sols vermut.-Al Bruc
2-Ximo i Elena, paella.-Al Xiringuito
3-Nel i Blanca, sols vermut.- Al Xiringuito
4-Jordi Misnenas 2 adults, un noi i una nena, paelleros també.
5-Antoni-Toyo125 amb el seu cotxe.
6-Juanmi i acompanyanta, a menjar paella.-Al Bruc
7-Victor, dos adults i un nen que tambe dinen. - al Bruc
8-JorgeCarrasco li posarem un platet també.- al Bruc
9-Pere, dos adults, segur que a dinar, s'apunta a tota mena de bombardejos, al bombardeig de paella també.-Al Bruc
10- Oskar, dos adults i dos nens, a dinar tots.- Al Bruc
11-Noke, dos adults, un d'ells amb un nen a la panxa i una nena d'ullasos blaus i una mica terremoto.-Al Xiringuito
12-Vallgur i els seus dos Gossos
13-Jordi, dos adults i una nena, paelleros 100%, com hem arribat a 13 em canvio de lloc.- Al Bruc
14-Ferran, a lo que sea.


Editat per darrera vegada per Jordi el Ds Nov 02, 2013 6:10 am, editat 9 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





trobarnos un diumengue???? Empty
MissatgeAssumpte: Re: trobarnos un diumengue????   trobarnos un diumengue???? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
trobarnos un diumengue????
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: