2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Historia del meu 2CV

Ir abajo 
+3
joaquim
misnenasdoscv
Paufont
7 participantes
AutorMissatge
Vichy




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 12/09/2013
Edad : 59
Ubicació : Barcelona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDj Set 12, 2013 8:50 pm

Hola companys,

Em dic Lluís i us saludo a tots,

Vaig rescatar un 2CV que estava tirat a la muntanya i en vaig començar la restauració. Un cop desmuntar del tot, vaig posar a punt el motor pero de sobte em vaig quedar sense taller i vaig haver de distribuir el cotxe en diferents llocs. El motor a Barcelona, la "caracola" a Montbrió del Camp, i la resta de la carrosseria a Cadaques. Es a dir, el tinc repartit a tres llocs diferents. Ara no se que fer-ne, si continuar amb el projecte o be desfer-me'n. Em podeu ajudar?

Vichy
Tornar a dalt Ir abajo
Vichy




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 12/09/2013
Edad : 59
Ubicació : Barcelona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDv Set 13, 2013 3:25 am

Ep!!!
Voldria posar una foto del 2cv però fins que no passin 7 dies no tinc autorització del foro.

Fins aviat!

Lluís
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDv Set 13, 2013 4:48 am

Hola company!

Vaja... Quina historia la del teu 2cv, doncs la teva decisio depèn de les ganes que tu li tinguis, de la feina i el gasto que et suposi, documentacio, etc.. Es algo que has de veure tu valorant tot això.

Si no estés malament jo no ho dubtaria, bueno, jo perque recullo cada trasto que... Pero em costa molt desferme de cap vehicle i menys algun aixi, ni que sigui poc a poc, els trastos desatrosos que tinc sempre els hi vaig dedicant temps de tant en tant, per mi no son menys!

Salutacions company i a veure que fem!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDv Set 13, 2013 7:56 am

Bienvenido al foro. Sinceramente y por lo que cuentas facil no lo tienes ¿Tienes documentacion del vehiculo? Otro tema inportante es valorar si el estado del vehiculo esta en condiciones para ser restaurado sin que nos cueste mas la salsa que el pollo y lo principal de cuanto presupuesto calculas que te puede costar.Una vez hayas encontrado algun sitio para reunirlo todo.Otra posibilidad seria venderlo a piezas con paciencia y con el dinero obtenido intentar comprar uno, aunque hayas de añadirle algo de dinero encima a veces es la solucion mas rapida y menos costosa.Un saludo
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDs Set 14, 2013 8:20 am

hola Lluis sigues benvingut al foro,el tema que planteiges no es facil d`abordar perque la situacio de cadasqu es molt diferent,pero jo ho resoldria amb la seguent formula: diners a invertir,temps i sobre tot ganes de fer-ho...amb ganes e il-lusio es fan moltes coses i aaaaa..... diners que ningu t`enganyi ten gastaras...pero la decisio es teva i prenguis la que prenguis sers una decisio correcte....ens veiem salut
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDg Set 15, 2013 3:46 am

Hola Lluís i benvingut, com ja t'han comentat el tema que plantejes es complicat, sense un lloc i que estigui ben a prop ho tens difícil, pero tot s'acabà fent si hi han ganes i tens il·lusió per fer-ho.
Et pasare el meu telèfon per privat, potser podem trobar una solució Rolling Eyes 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
marcs15

marcs15


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 13/09/2013
Ubicació : girona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDc Set 25, 2013 4:11 am

benvingut al foro,pasa i disfruta Historia del meu 2CV 577264 
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDg Set 29, 2013 7:47 pm

Hola Lluís.


Historia del meu 2CV BienvenidaHistoria del meu 2CV BienvenidaHistoria del meu 2CV BienvenidaHistoria del meu 2CV Bienvenida
Tornar a dalt Ir abajo
Vichy




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 12/09/2013
Edad : 59
Ubicació : Barcelona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDt Feb 04, 2014 9:29 pm

Gràcies per l'acollida que he tingut   Very Happy i disculpeu-me per aquesta resposta tardana.

Han passat 4 mesos i no he aconseguit tirar endavant aquest projecte. Finalment no tinc cap altre opció que desfer-me del cotxe...Tornar a tenir un 2cv em fa molta il·lusió però no tinc diners, ni temps, ni..... no puc fer-mes.
Jordi, et puc trucar per parlar una estona amb tu? Estic un pel confós i potser parlar-ne amb tu em pot ajudar.

Lluís
Tornar a dalt Ir abajo
Vichy




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 12/09/2013
Edad : 59
Ubicació : Barcelona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDt Feb 04, 2014 9:33 pm

Ah si!! el cotxe te papers.

Lluís
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDj Feb 06, 2014 3:47 am

Crec que trobarem una solució per aquest 2cv sunny que tornarà a correr Historia del meu 2CV 406346 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDv Feb 07, 2014 9:41 am

Mejor que mejor pues.
Tornar a dalt Ir abajo
Vichy




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 12/09/2013
Edad : 59
Ubicació : Barcelona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDt Feb 11, 2014 10:20 pm

Bon dia,

Us poso una foto del tema en qüestió.

Historia del meu 2CV Ogze

Si tot va be no tardarem massa a veure'l correr!!

Lluís
Tornar a dalt Ir abajo
Vichy




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 12/09/2013
Edad : 59
Ubicació : Barcelona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDj Nov 19, 2015 4:58 am

Aviam si surt.... Question

Historia del meu 2CV Ogze


Lluís
Tornar a dalt Ir abajo
Vichy




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 12/09/2013
Edad : 59
Ubicació : Barcelona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDj Nov 19, 2015 5:05 am

Sad

https://imageshack.us/i/5iogzeJ

Lluís
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitimeDg Nov 22, 2015 7:13 am

A veure si el veiem aviat, en marxa esta, pero te feineta


Historia del meu 2CV 5iogzeJ
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Historia del meu 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Historia del meu 2CV   Historia del meu 2CV Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Historia del meu 2CV
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Un poco de historia

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: