2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Hola Tinc un dyane 6 400

Ir abajo 
+3
misnenasdoscv
Paufont
Clarae
7 participantes
AutorMissatge
Clarae




Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 04/07/2013

Hola Tinc un dyane 6 400 Empty
MissatgeAssumpte: Hola Tinc un dyane 6 400   Hola Tinc un dyane 6 400 Icon_minitimeDj Jul 04, 2013 9:35 am

Hola a tothom! tinc un dyane 6 400 que funcinoa molt bé.
Hem passat estones fantàstiques amb la furgo però ara ja fa un any que "dorm" al taller d'un amic a Vilanova i la Geltrú.
El cas es que fa un any també vaig tenir el meu primer fill i ma mare em va donar el seu cotxe per a que portés la critaura en un cotxe més segur, aprofitant que ella es volia canviar el seu.
Un any després he comprovat que no m'agrada conduir el cotxe que em va donar ma mare (un Toyota Corolla en molt bon estat) i que trobo a faltar molt la dyane. Per no dir que també trobo a faltar el format furgoneta.
Com que el meu fill ja té un volum estic pensant en tornar a usar la dyane però necessito posar la cadireta als seients del darrera que no tenen cinturó. Sabeu com podria resoldre aquest tema? que en penseu de la meva decisió? és prou segur el dyane per anar amb el meu fill?
una altra opció seria vendre'm tots dos cotxes i amb els quatre duros que em donin comprarme una furgo moderneta, tipus Berlingo.
Vinga! a vuere si em doneu idees o consells.
Gràcies
clara
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Hola Tinc un dyane 6 400 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola Tinc un dyane 6 400   Hola Tinc un dyane 6 400 Icon_minitimeDj Jul 04, 2013 9:56 am

Hola Clara,

Benvinguda al foro!! Bé primer començar diente que el Dyane 6 400 va ser el cotxe amb el que vaig aprendre a conduir... no fa masses anys no... I ara un Dyane 6 normal és el meu cotxe de dia a dia amb 19 anys i es un cotxe que no cambiaria per cap, em porta a tot arreu i es únic en tots els aspectes, a part de funcionar realment be, be i be. Bueno, de fet ja ho sabràs havent tingut la furgoneta.

Si el teu dubte és en quant a seguretat, doncs està clar que no té res a veure la xapeta i cuatre tornillets d'un Dyane amb els sistemes de seguretat, materials, etc... d'un cotxe modern, aixo es un "pro" dels cotxes moderns, pero d'altra banda els cotxes moderns no son un Dyane ni s'hi assemblen en res, i això és un "contra" bastant superior al "pro" de seguretat dels moderns (almenys per mi jejeje).

Sincerament, i si vols la meva opinió, es conservar el Dyane encara que no tingui cadireta, o si se li pot posar i portar-hi el nen el mínim, que no té perquè passar res pero ara la seguretat es molt present en tothom, tot i que exageradament crec, jo no sé els demés pero recordo de petit anar assegut tal qual darrere d'una furgoneta a una banqueta de fusta i quilometres amunt i avall, al cotxe sense cinturó, sense cadiretes, etc... i mai va passar res i tampoc fa taaants anys... Però en fi, es algo que ara tampoc es pot fer, només ho comentava per remarcar que potser no n'hi ha per tant, la meva opinió doncs, o el que jo almenys faria es conservar el Dyane, que quan el nen sigui més gran hi podra pujar be i disfrutar-hi (cosa que en un altre cotxe no passa) i canviar el cotxe modern per una mixta actual (tipus berlingo o això) que no costaria massa ja que la gent se les treu a preus molt assequibles ja que no son molt buscades pel fet de passar ITV dos cops l'any com a furgoneta, i tindrien el valor molt igual al del cotxe... Així tindries les dos furgonetes i aniries de fabula.

Pero vendre el Dyane... Pel que realment val una 6 400 mes val conservarla ja que si la vens molt possiblement mai mes en tornaras a tenir una, i si tinguessis algo semblant o igual tampoc seria mai el mateix.

Salutacionsss desde Montblanc!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Clarae




Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 04/07/2013

Hola Tinc un dyane 6 400 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola Tinc un dyane 6 400   Hola Tinc un dyane 6 400 Icon_minitimeDj Jul 04, 2013 10:20 am

Hola Pau! moltes gràcies pel teu missatge.
TOt el que em dius ja ho tinc en compte ja.. el problema o el tema és que no vull tenir dos cotxes... és a dir, no vull tenir un cotxe que no faig servir.. no em sobra l'espai ni els recursos.. perque si no ja em quedaria com estic: el Toyota per fer viatges llargs o a l'hivern i el Dyane per passejar o carregar coses a la furgo.
Per la resta estic totalment d'acord amb tu Smile
Clara
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Hola Tinc un dyane 6 400 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola Tinc un dyane 6 400   Hola Tinc un dyane 6 400 Icon_minitimeDs Jul 06, 2013 2:48 am

Bienvenida al foro.Dada su limitada velocidad estadisticamente no es un coche con un indice de siniestralidad alto ,todo lo contrario. Poca gente han sufrido accidentes graves.
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Hola Tinc un dyane 6 400 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola Tinc un dyane 6 400   Hola Tinc un dyane 6 400 Icon_minitimeDs Jul 06, 2013 3:48 am

Hola Clara, aquí tens diferents idees de companys del forum espanyol Wink.

ferreti escrigué:
Bueno pues como no me terminaba de convencer el anclaje de los cinturones de tres puntos y sobre todo no quería soldar y pintar, copie este sistema del foro de las furgo T1 Y T2 de VW.
Se trata de una barrita que montan los Audis, Vw y otros , la referencia es 8L0 019 234.
Lo que he hecho a sido montar una chapa supletoria que ancla en los tornillos del cinturón y otro que lleva la pieza puente que soporta los agujeros de los cinturones, para dejarla en el sitio justo para que  ancle bien la silla, por lo tanto es desmontable, se puede abatir bien el asiento y no se necesitan soldaduras ni nada, queda muy fuerte y lo siguiente es una silla con isofix, la que yo he elegido es una que puede funcionar con un cinturón de dos puntos.
Y nada os pongo fotos que más vale una imagen, que mil palabras.

Hola Tinc un dyane 6 400 23269192

Hola Tinc un dyane 6 400 66910944

Hola Tinc un dyane 6 400 35953533

Hola Tinc un dyane 6 400 67104328

Bueno pues esto es todo, como siempre se atienden ruegos y preguntas.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Hola Tinc un dyane 6 400 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola Tinc un dyane 6 400   Hola Tinc un dyane 6 400 Icon_minitimeDs Jul 06, 2013 10:34 pm

La dyane6 400 no porta suport de cinturons com el 2cv, primer hauries de fer alguna cosa per collar el sistema isofix aquest.

En la meva furgo aprofitan un dels reforços que duu la caixa vaig ficar una pletina de ferro transversal a dintre del reforç de 25mm x 15mm, que era la mida interior del reforç, i li vaig fer unes rosques amb un mascle i uns forats a la caixa per pasar els cargols dels cinturons, a veure si aquesta setmana pujo a on tinc la furgo guardada i li faig unes fotos a l'invent.


Aixo sería el mes semblant, també extret de doscaballos.org

ferrari688 escrigué:
A ver Ernesto, si te sirve "este invento" de algo.
Lo copié de una fotos que me encontré por ahí..
Así los puse yo...pero son solo ventrales, de dos puntos.
Ponerlos como en los  :dosca: o extensibles como los delanteros es poco menos que imposible, aunque yo ando dandole vueltas hace tiempo....
De estas dos fotos saqué la idea...

Hola Tinc un dyane 6 400 Cinturontraserodyane

Hola Tinc un dyane 6 400 Cinturontrasero

Y esto es lo que yo hice...

Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3313

Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3314

Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3315

Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3316

Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3317

Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3319

Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3320

Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3321

La chapa vista por debajo...que es donde va colocada...
Las tuercas las soldé con estaño-plata y soplete, ya que no hacen fuerza, tan solo para poder roscar el tornillo desde arriba y aprretar...
Los tornillos son de la misma medida que los que llevan los cinturones..


Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3325

Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3326

Hola Tinc un dyane 6 400 Pict3327edited

Luego te paso las medidas de la chapa y tornillos que lo tengo que medir..
De memoría no me acuerdo..
Espero que te sea util.. :wink:
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Hola Tinc un dyane 6 400 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola Tinc un dyane 6 400   Hola Tinc un dyane 6 400 Icon_minitimeDg Jul 07, 2013 10:52 am

Fes-li cas al Jordi.. que n'entén més i està més experimentat... jo.. la canalla... ben lluny Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Hola Tinc un dyane 6 400 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola Tinc un dyane 6 400   Hola Tinc un dyane 6 400 Icon_minitimeDc Jul 10, 2013 9:11 pm

Hola Clarae.

Benvinguda al foro.
Tornar a dalt Ir abajo
Ramondyane

Ramondyane


Nombre de missatges : 33
Fecha de inscripción : 13/03/2016

Hola Tinc un dyane 6 400 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola Tinc un dyane 6 400   Hola Tinc un dyane 6 400 Icon_minitimeDl Mar 14, 2016 2:04 pm

Hola, soy un gran novato, ayer me uní a vosotros ya que la semana pasada adquirí un dyane de 1970, y este tema de los cinturones en los asientos de atrás me interesa mucho, pero o no se ver las fotos o ya han sido borradas.
¿Alguien puede indicar como lo ha solucionado en su Dyane (primera serie)
Gracias de antemano y saludos
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hola Tinc un dyane 6 400 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola Tinc un dyane 6 400   Hola Tinc un dyane 6 400 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola Tinc un dyane 6 400
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» manual dyane o dyane 6 400
» AZU 1965 i Dyane 6
» Una de dyane 6
» Re-presento el meu Dyane.
» Es ven Dyane 6 VENUT

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: