2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Salutacions desde Molins

Ir abajo 
+2
nel
t-onymax
6 participantes
AutorMissatge
t-onymax




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 25/10/2010

Salutacions desde Molins Empty
MissatgeAssumpte: Salutacions desde Molins   Salutacions desde Molins Icon_minitimeDl Oct 25, 2010 3:00 am

Hola, el meu nom es Tony, i soc de Barcelona, encara que ja fa 1 any que visc a Molins de rei,i treballo a Esplugues de LLobregat, (jordi he vist la teva vespa a carrer laurea miro, jo tambe tinc vespes i m'encantan!!!!!) aquest estiu em vaig fer amb un 2cv6 a Cordoba, i fa dues setmanas que ja l'he portat fins a Barcelona, ara nomes caldra restauara-lo de planxa, pero ja estic ma a l'obra.


Bueno espero q m'intenteu ajudar en la meva restauracio, pero potser aviat podre anar a alguna quedada o concentracio!

Una salutacio

Tony
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Salutacions desde Molins Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Molins   Salutacions desde Molins Icon_minitimeDl Oct 25, 2010 4:50 am

Molt Bones!!! espero que ens inundis de preguntes als diferents apartats del foro i que nosaltres et puguem ajudar!

A les trobades pots venir igual tot i que no tinguis el cotxe acabat!

una abraçada!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Salutacions desde Molins Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Molins   Salutacions desde Molins Icon_minitimeDl Oct 25, 2010 5:31 am

Ja tardes en dirme on vius i ensenyarme el 2cv, un cop de mà i tant que t'el farem, i estant tant a prop en viu i rigorós directe i tot, Benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Salutacions desde Molins Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Molins   Salutacions desde Molins Icon_minitimeDl Oct 25, 2010 9:03 am

Hola toni,salutacions desde el pallars,benvingut.
Tornar a dalt Ir abajo
curbaril

curbaril


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 10/10/2010
Edad : 58
Ubicació : girona

Salutacions desde Molins Empty
MissatgeAssumpte: salutacions   Salutacions desde Molins Icon_minitimeDl Oct 25, 2010 9:31 am

Hola i benvingut,ja trigas en ensenyarnos fotos....fotos tant se val si ès desmontat,montat ,vinga que aixó s´anima.....una abraçada desde Girona....
Tornar a dalt Ir abajo
t-onymax




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 25/10/2010

Salutacions desde Molins Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Molins   Salutacions desde Molins Icon_minitimeDl Oct 25, 2010 8:04 pm

Jordiet escrigué:
Ja tardes en dirme on vius i ensenyarme el 2cv, un cop de mà i tant que t'el farem, i estant tant a prop en viu i rigorós directe i tot, Benvingut!

Jordi, visc a Molins, pero el cotxe ara mateix el tinc a un taller d'un amic a Martorell, segurament el proper cap de setmana començare a desmontar-lo , la veritat es q el vaig comprar molt be de preu, i d emotor esta força be, l'unic esq de planxa porta molts cops, pero no porta cap podrit , que penso q es lo mes important.Aixi q el proper dissabte si voleu ja sabeu!
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Salutacions desde Molins Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Molins   Salutacions desde Molins Icon_minitimeDt Oct 26, 2010 6:50 am

Bienvenido toni.seguro que nos vemos pronto y par lo que necesites aqui estamos.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Salutacions desde Molins Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Molins   Salutacions desde Molins Icon_minitimeDt Oct 26, 2010 6:16 pm

dissabte al mati tinc plans, clapar, que curro a les nits, pero a la tarda podem quedar, enviam un mp amb el teu telefon, pillo el doski i m'apropo
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
t-onymax




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 25/10/2010

Salutacions desde Molins Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Molins   Salutacions desde Molins Icon_minitimeDt Oct 26, 2010 10:42 pm

Jordiet escrigué:
dissabte al mati tinc plans, clapar, que curro a les nits, pero a la tarda podem quedar, enviam un mp amb el teu telefon, pillo el doski i m'apropo
No jordi, no em referia a aquet dissabte dia 30, sino al dissabte dia 6 de novembre, que sera quan començi a desmotar-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Salutacions desde Molins Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Molins   Salutacions desde Molins Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Salutacions desde Molins
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Salutacions desde Canet de Mar
» Salutacions desde Barcelona!!!
» Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8
» Salutacions desde osona "Roda de ter"
» Salutacions des de Salou.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: