2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 mehari, a veure si algú s'anima

Ir abajo 
+3
Jordi
Jorcitroen
noke
7 participantes
AutorMissatge
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

mehari, a veure si algú s'anima Empty
MissatgeAssumpte: mehari, a veure si algú s'anima   mehari, a veure si algú s'anima Icon_minitimeDg Abr 28, 2013 9:58 pm

Com que anem molt coixos de meharis en el foro, a veure si algú s'anima:

Crec que te un preu "raonable" pel que s'està demanant por ahí.... i no està en la chirimbamba

http://www.segundamano.es/barcelona/citroen-mehari/a42885282/?ca=8_s&st=a&c=5
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

mehari, a veure si algú s'anima Empty
MissatgeAssumpte: Re: mehari, a veure si algú s'anima   mehari, a veure si algú s'anima Icon_minitimeDg Abr 28, 2013 10:56 pm

Que pena que sea de solo 2 plazas!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

mehari, a veure si algú s'anima Empty
MissatgeAssumpte: Re: mehari, a veure si algú s'anima   mehari, a veure si algú s'anima Icon_minitimeDl Abr 29, 2013 4:42 am

dubto molt que el vengui, el mercat cada dia va a menys, el vendría rapid si el poses per sota de 1500, per sobre de 2000 te mehari per dies a no ser que es trobi algun boig per aquestos trastos, ja fa uns quants messos que no es ven ni es compra res per mes de 500€ si mireu anuncis habitualment us en adonareu que cotxes en molt bon estat que fa un any o dos haguesin volat no els vol ningú i porten anunciats dies i dies i baixant-li el preu.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

mehari, a veure si algú s'anima Empty
MissatgeAssumpte: Re: mehari, a veure si algú s'anima   mehari, a veure si algú s'anima Icon_minitimeDl Abr 29, 2013 7:43 am

els meharis son molt macos i originals pero tambe tenen l`inconvenient de que al ser descapotables et limiten molt a l`hora de fer-los servir,a l`hivern has d`anar ben abrigat i el soroll que fan es de c....ons amb les lones possades i a sobre aquest es dos places....per aquest preu tens un mehari, a veure si algú s'anima 245745 molt i molt senser i a sobre es descapotable Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

mehari, a veure si algú s'anima Empty
MissatgeAssumpte: Re: mehari, a veure si algú s'anima   mehari, a veure si algú s'anima Icon_minitimeDt Abr 30, 2013 12:39 am

Jorcitroen escrigué:
Que pena que sea de solo 2 plazas!!!
Matriculant-lo històric, es podria fer 4 plaçes.
Jo el compraria si tinguera cèntims per comprar-lo, cèntims per mantenir-lo i un lloc on deixar-lo. Laughing Laughing Laughing (Suposo que el mateix que farieu vosaltres).
Tornar a dalt Ir abajo
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

mehari, a veure si algú s'anima Empty
MissatgeAssumpte: Re: mehari, a veure si algú s'anima   mehari, a veure si algú s'anima Icon_minitimeDt Abr 30, 2013 8:47 pm

aquesta crisi,,, jo faria el mateix que tu thor,
però tal com esta actualment Espanya som reacis a comprar capritxos,, la veritat és que té un preu molt bo, no gaire temps enrere no baixaven de 5000 euros. en condicions raonables
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

mehari, a veure si algú s'anima Empty
MissatgeAssumpte: Re: mehari, a veure si algú s'anima   mehari, a veure si algú s'anima Icon_minitimeDc Maig 01, 2013 7:36 am

doncs això m'ha semblat a mi. La majoria de meharis son de 2 places perquè els venien com a industrials (cada 6 mesos itv) perquè t'estalviaves l'impost de luxe, però hi ha gent que ho ha passat a 4 fent-lo historic com diu Thor i sense.

Jo ho he possat perquè mai m'he montat en un, a veure si algú se'l comprava i em donava una volta, je je.
Tornar a dalt Ir abajo
prudenci




Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 22/11/2011
Ubicació : Santa Perpétua de Mogoda

mehari, a veure si algú s'anima Empty
MissatgeAssumpte: Re: mehari, a veure si algú s'anima   mehari, a veure si algú s'anima Icon_minitimeDc Maig 08, 2013 10:01 am


Aquí teniu raó els Mehari,s eren tots de 2 plaças el meu el vaig comprar nou i era 2 plaças, fen un estudi técnic i un certificat de laboratori es pot transforma a 2+2, segueix sent furgoneta mixta i desprès de gastar un munt de diners amb cinturons darrera homologats, ara la ITV segueix sent semestral i mes cara

lo de la llegenda urbana de que fen la transformació a històric es transforma en 4 plaças no es veritat es pot fe amb un Mehari portat de fora el laboratori "Idiada" te una documentació amb 2 plaças i segueix igual es que no havia estat mai homologat com turisme 4 plaças aquet es el problema la Citroën havia parlat amb ells fa molts anys i no el havien homologat mai com turisme no te contrasenya de homologació com turisme.

El meu vaig aconseguí transformar-lo amb turisme 4 plaças abans de entrar la obligació de las contrasenyes, ara es casi impossible
Aquí teniu rebò es un coche de capriciós no es comprava per això aquells anys era comprar lo mes semblant a un tot terreny abans de que sortirien els patrols sols tenies els Land a uns preu prohibits a mes de ser mes trastos que en carretera la Panadella pujaven a 40 vaig tenir un 109 mes de 10 anys i se lo que son, pasa com el 2 cv considero que tampoc me el compraria de que serveix un coche no gaire comeda sense aire acondicionat a mes sorollós per na cada dia i no diguem de contaminant, mantén el Mehari per haver-lo comprat nou i esta amortitzat i per els pocs km que faig al any es un cost barato, abans del mehari a casa tenian una furgoneta 2cv comprada al any 64 del motor 402 i 6 v anaba be amb las portas suicidas depen del cami tenias problemas de fet es un historic avui en dia era altra epoca i aquets trastos era lo que teniam i sols ens quedaba mira els BMW i Mercedes dels turistes
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.telefonica.net/web2/llonch/mehari.htm
Contenido patrocinado





mehari, a veure si algú s'anima Empty
MissatgeAssumpte: Re: mehari, a veure si algú s'anima   mehari, a veure si algú s'anima Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
mehari, a veure si algú s'anima
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» La Dyane6/400 que vem veure a la calçotada
» algú te parasol copilot 2cv
» Algu vol proposar una de platja?
» Sabrils, França 2011
» Atenció.. pot ferir la sensibilitat d'algú!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Venda-
Canviar a: