2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Hola desde Vilanova i la Geltru

Ir abajo 
+4
misnenasdoscv
Jordi
joaquim
joldo
8 participantes
AutorMissatge
joldo




Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 20/02/2013
Edad : 51
Ubicació : Vilanova i la Geltru

Hola desde Vilanova i la Geltru Empty
MissatgeAssumpte: Hola desde Vilanova i la Geltru   Hola desde Vilanova i la Geltru Icon_minitimeDs Abr 13, 2013 4:08 am

Hola a tots,ja porto uns dies seguint el vostre foro he comprat un 2cv i estic en proces de retauració ja aniré posant fotos.
No se si algú sap o te una caracola per vendre ja que la meva esta una mica feta pols.
GRACIES A TOTS.
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Hola desde Vilanova i la Geltru Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola desde Vilanova i la Geltru   Hola desde Vilanova i la Geltru Icon_minitimeDs Abr 13, 2013 6:49 am

hola joldo benvingut al foro catala et sera de molta ajuda ja que per aqui n`hi ha gent molt experimentada,tambe organitzen sortides i trobades ....aviam si ens veiem aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Hola desde Vilanova i la Geltru Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola desde Vilanova i la Geltru   Hola desde Vilanova i la Geltru Icon_minitimeDs Abr 13, 2013 8:37 am

Benvingut Joldo, espero que comparteixis amb tots nosaltres el procés de restauració amb tot detall, així et podrem ajudar els que ja hem passat per aquest procès, de ben segur que t'estalviaràs un munt de feina i et podrem oferir peçes i solucions, tens el post de restauracions pas a pas on trobaras varies restauracions d'on segur que agafaras un munt d'idees.

Fa temps hi havia una de az al Pallars collonuda, pero no se ni si et serveix ni si encara esta disponible.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joldo




Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 20/02/2013
Edad : 51
Ubicació : Vilanova i la Geltru

Hola desde Vilanova i la Geltru Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola desde Vilanova i la Geltru   Hola desde Vilanova i la Geltru Icon_minitimeDs Abr 13, 2013 9:18 am

Moltes gracies per la rebuda,el meu 2cv es del 78,el meu primer cotxe va ser un 2cv que tenia el meu pare i el vaig arreglar ja vaig pasar per una altra restauracio.

GRACIES UN ALTRE COP.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Hola desde Vilanova i la Geltru Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola desde Vilanova i la Geltru   Hola desde Vilanova i la Geltru Icon_minitimeDl Abr 15, 2013 6:44 am

Bienvenido al foro joldo.
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

Hola desde Vilanova i la Geltru Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola desde Vilanova i la Geltru   Hola desde Vilanova i la Geltru Icon_minitimeDl Abr 15, 2013 9:27 am

Bienvenido
Aqui hay mucha gente que sabe mucho de los bicilindricos y te podra ayudar
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Hola desde Vilanova i la Geltru Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola desde Vilanova i la Geltru   Hola desde Vilanova i la Geltru Icon_minitimeDl Abr 15, 2013 11:36 pm

Hola joldo.
Benvingut al foro.
Tornar a dalt Ir abajo
juan miguel

juan miguel


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 22/03/2013
Edad : 34

Hola desde Vilanova i la Geltru Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola desde Vilanova i la Geltru   Hola desde Vilanova i la Geltru Icon_minitimeDc Abr 17, 2013 6:37 pm

un placerrrr ya nos iremos viendoo saludos Hola desde Vilanova i la Geltru 406346
Tornar a dalt Ir abajo
carlesimon

carlesimon


Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 10/08/2012
Edad : 62
Ubicació : Premià de Dalt

Hola desde Vilanova i la Geltru Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola desde Vilanova i la Geltru   Hola desde Vilanova i la Geltru Icon_minitimeDg Abr 28, 2013 8:51 am

Hola joldo! benvingut al club!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/groups/122223111257873/
Contenido patrocinado





Hola desde Vilanova i la Geltru Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola desde Vilanova i la Geltru   Hola desde Vilanova i la Geltru Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola desde Vilanova i la Geltru
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» hola desde hospitalet
» Hola desde Barcelona
» Hola desde Manresa
» Hola a tothom desde barcelona
» HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: