2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 HABEMUS 2cv!!

Ir abajo 
+5
Paufont
joaquim
Jordi
misnenasdoscv
xamberg
9 participantes
AutorMissatge
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDt Abr 02, 2013 6:22 am

Després de portar 2 mesos fotent "boitgear" a en Xesco i en Nel...amunt i avall, veient trastes que es queien a trossos, impossibles de fer papers i altres que no m'acabaven de quadrar... per fi ha arribat la cabra!!!

Han estat tres dies de correcuites amb el Xesco, que n'ha acabat fins als collo*s de jo i dos cavalls.. Laughing. Però al final ens en hem sortit i ja tenim lo dosca al Pallars!

He de dir que sort d'aquests dos elementos, que m'han ajudat un munt i a l'hora burxat (tot s'ha de dir) perquè sinó a dia d'avui encara no tindria una cabra en marxa.

Quan el vem anar a buscar estava sense ITV, se li va canviar la bomba de gasolina, filtre d'aire i li vem haver d'arreglar uns podrits que tenia al escapament per a poder passar-la. Sort del mestre Xesco que em va ajudar a fer-ho tot, perquè jo ni flowers!! Encara em queda pendent per a fer-li l'oli, ja tinc el filtre de la LLista, el xicot d'allà super majo.

A la nit vem aprofitar per fer una visiteta a en Prize, i celebrar la nova adquisició, pels qui encara no hi hagueu estat recomano passar a fer un beure al seu local, obligatòriament!.

Un cop passada la ITV ( que prou va costar trobar un forat per a col·locar-nos) vem acabar de lligar paperassa amb l'assegurança i cap amuunt!

HABEMUS 2cv!! 20130326132351

Vam pujar amb dos cotxes amb en Xesco i al principi tot perfecte, pero fets uns 25, 30 km... enmig de l'autovia el dos cavalls va començar a queixar-se, el carburador (el qual havíem posat Nural 5000, continuava estant brut, havia estat parat 5 o 6 anys i el bitxo ho notava). A "trompicons" i estirades vem desviar-nos per la Nacional II fins a Tàrrega on ens esperava en Nel per a fer-li una visita de metge de capçalera.

Després de sopar i haver netejat bé el carburador, vem sortir a les tantes de Tàrrega vem continuar el viatge fins passat Agramunt, on el 2cv va dir prou, es va fondre l'adaptador que portava fet la bugia en plan casolà i només funcionava un cilindre... (l'adaptador s'havia posat perquè anteriorment algú hauria passat de rosca la bugia) el resultat:

HABEMUS 2cv!! 20130327172019HABEMUS 2cv!! 20130327172047HABEMUS 2cv!! 20130327172101HABEMUS 2cv!! 20130327172013

Eren les tantes de la matinada i ni en Xesco ni jo ens aguantavem els pets, en Nel va venir a intentar rescatar-nos però no era plan de desmuntar el cotxe a aquelles hores enmig de la carretera.

Vem marxar cap al Pallars deixant el cotxe sobre una grua Evil or Very Mad al pla de Lleida i fins l'endemà, que vem baixar altre cop a Tàrrega a casa en Nel on em va rebre com un sensesostre.. i en una tarda em va canviar tot el bloc motor d'on havia petat la rosca de l'adaptador de bugia. HABEMUS 2cv!! 406346

Altra vegada ben de nit, carretera i manta pel Doll fins a Tremp! HABEMUS 2cv!! 245745 HABEMUS 2cv!! 245745 El cotxe va arribar perfecte, ja porta uns quants km més, pel Doll, Perves.. i anar fent..

Fins aviat! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDt Abr 02, 2013 7:11 am

Me alegro,tiene muy buena pinta ese charly.Enorabuena
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDt Abr 02, 2013 7:30 am

Ueeeeee! enhorabona, jo encara estaba pensant que m'avisaries per anar a veure algun ferro de per aqui a la vora, de totes maneres ja en tens un i a mes molt maco, amb una mica de curro (sobretot)i cuatre calerons quedarà perfecte, i encara més tenint en Xesco a prop.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDt Abr 02, 2013 7:47 am

eiiii Xamberg per molts anys....ostres que ve que cheers tas pillat un HABEMUS 2cv!! 245745 es veu molt be Shocked aquest charly d´ulls quadrats(a mi m´agrada aixi) aquest parell de col.legues que tens son la bomba, quan es propossen quelcom cosa no paren fins que ho aconsegueixen,aviam si el presentes en societat..... ens veiem Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDt Abr 02, 2013 8:31 am

Quin bon fitxatge company! Ja firmaria jo ara mateix per tenir lo, "charli" i de llums cuadrats que no es tan retro, una xulada, ara poc a poca anarlo pulint i que quedi com nou amb paciencia, i disfrutar-lo també com no!! Very Happy

Lo de la grua, sembla que poc a poc hi anem passant tots jajaja

Salutacionssss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDt Abr 02, 2013 9:48 am

cheers cheers cheers La veritat es que tota una aventura, i falta de ganes de degollar-te no han faltat, però bueno... ha valgut la pena, l'acabarem de estrenar la setmana que ve a Elne oi? vui dir... que ens el deixaras per entrar-lo al circuit!


Una abraçada i disfruta'l, que amb lo que has patullat t'ho mereixes!
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDc Abr 03, 2013 1:02 am

Gràciess a tutti cheers cheers

Hay que pegarle un repasillo de chapa y en el chasis que tiene jodido algunos puntos misnenas, pero poco a poco..

Jordi! Vem venir amb el temps just, tot calculat i encara vem estar massa i tot!! Ens vem allargar un dia pel coi d'Itv, la idea era baixar a la tarda nit i l'endemà pujar com un rayo..

Joaquim, ja veus!! Massa gusanillo em vau fotre el dia de la Bonaigua, i després els dos cucots del Xesco i Nel que no han parat d'embalar-me!! jajaja A veure si l'arreglem una mica i el deixem presentable, en especial per dins, ja què la xicota diu que està brut i no vol ni pujar-s'hi No No pale

Pau Paueet!! te'n fotré!! jajaja la grua ens va passar per llestos, vem mirar una bugia, estava OK i vem pensar que l'laltra també ho estaria.. i patam!! Ara estic a la espera de que la companyia m'aboni l'import de la grua ja què ho vaig haver de pagar de la butxaca pq la mateixa tarda de l'avaria havia contractat l'assegurança i ni estava a la base informatitzada Laughing Laughing Laughing bon negoci van fer amb mi... Si vols te deixo uns dies el cacharro pel treball final de cicle o carrera... Razz i si me'l deixes la meitat de bé del teu ja ho firmo eh!! jaja

Sinyor DANIEELO!! a Elnee t'hi fotré a tu!! lligat al paraxocss relluent del darrere que prou familiaritzat hi estaves.. i a vere si fas uns videoss com el de les càmeres gopro!! que te'n semblee? jajaja Ja saps que no serà aquest dosca el que haguessim pogut batejar amb nom de col gallega... o amb el nom de la marrushinha que volie paga i senyal com Déu mane... jajjajajajajaj peroo és un charly sense fer estrafollos que viu a la casa piruleta de la calle xocolate! king geek
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDc Abr 03, 2013 3:09 am

Tranquil jajaja Jo per llest no es el primer cop que em quedo tirat, amb el Dyane greu greu també amb la grua, pero algun altre dia també ha tornat a casa de qualsevol manera, i abans de tenir el cotxe, que el meu classic era una Derbi del 73, quines patejades a peu fins a casa per no mirar bé les coses, de por Laughing Laughing

Pero bueno, això sempre es bo, ara ja no et tornaràs a deixar de revisar la bugia mai més en cas semblant Laughing Jo al principi anava sense haver revisat algunes coses, i sempre acabava malament per alguna, que si la bomba de gasolina, que si valvules, que si el carburador brut, que si... Al final com que ja ho has tocat tot (o aixo acaba semblant Rolling Eyes ) ja potser, i només potser sembla que vas per la carretera amb algo mes de seguretat de que no et quedaràs tirat Laughing Bueno, per cert... Tot això està bé si com ho dius tu, paga el seguro, sino mal asunto, que ja es prou un bon robo com perquè després no et responguin bé! Rolling Eyes

Si me'l vols baixar... per final de cicle encara falta (estic acabant Bat) i carrera ja... bufff Laughing Però si et conformes amb la meitat de bé que el meu creume que realment tens molt poques ganes de deixar-lo bé, si no un dia mira't ben be el meu i et començaran a agafar esgarrifances... Neutral Sota el maquillatge, que per increible que sembli ja comença a perdre tot i el poc temps que esta fet, li vas trobant coses per tot arreu, i jo que el porto i li coneixo ja els fallos, buffff Rolling Eyes No res, si vols un cop de mà en algo només cal dir-ho, tot i que sembla que entre el Dani el Xesco vas ben servit, però no soc cap "lumbreras" que diguem, ni de lluny.

Ara vinga, mans a la obra i el primer de tot una netejadeta a fons, per fora tot i que es veu prou bé, i per dintre, així t'hi pujarà la xica jejeje (Es curios que hi ha gent que l'hi fa "respecte" pujar-hi, i quan veuen que no te cinturons ja... jajajaja)

Salutacionsssss i anim amb ell!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDc Abr 03, 2013 7:06 am

esta força be aquest 2cv i t`he de dir que la sortida de la bonaigua ve ser per mi una passada i despres de la kilometrada no se...el meu 2cv i jo estem mes lligats que mai...tambe he de dir que ho vaig passar de p..a mare,tinc molt bon record ...la baixada va ser espectacular perque vem baixar el Jordi deola i jo tot sols de nit,sense parar (nomes a posar suc i treure`n Laughing ) i pedal a fons i el HABEMUS 2cv!! 245745 es va portar com un campio cheers espero i desitjo que tinguis molt bones esperiencies amb ell perque aquestos bitxos no se el que tenen pero enganxen i molt....si necesites quelcom cosa ja ho saps i haaaaa...molt bona l`idea de intercanviar coses fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Thunder




Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 08/07/2011

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDj Abr 04, 2013 12:55 am

Felicitats per l'adquisió, un altre Charleston català Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDv Abr 05, 2013 12:10 am

¡¡¡Quina aventura més emocionant!!!.
Com ja he dit en altra ocasió, no cal anar al desert per tenir aventures. Laughing Laughing Laughing
Si has travessat el port de Viu i el de Perves, ja pots anar on vulguis. Laughing Laughing Laughing
Justament en aquesta carretera, vaig aprendre a conduir jo, amb un 2cv 6volts.
Enhorabona per la adquisició, i ja ens anirem veient.
Tornar a dalt Ir abajo
carlesimon

carlesimon


Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 10/08/2012
Edad : 62
Ubicació : Premià de Dalt

HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitimeDg Abr 28, 2013 8:53 am

es veu molt maco aquest "charleston amb fanals quadrats"... enhorabona i a gaudir-ne
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/groups/122223111257873/
Contenido patrocinado





HABEMUS 2cv!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: HABEMUS 2cv!!   HABEMUS 2cv!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
HABEMUS 2cv!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: