2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Pesadilla del PUnk Rock

Ir abajo 
+7
THOR
Jorcitroen
Jordi
nel
Paufont
misnenasdoscv
Toni
11 participantes
AutorMissatge
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 6:33 am

Hola, soc el mundialmente famos Toni de Sant Joan Despi Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil , a lo millor alguns em coneixeu de www.doscaballos.org, un soc una especie de llegenda negra Mad

Aprofitant que avui he tingut una conversa emotiva i molt agradable amb el forero Xesco, i tenint en compte el que trobo a faltar a colegues com el Nel i el Dani, he decidit que em reenganxo a les trobades de 2cv ( ja em direu quan hi ha alguna), aixi que surcarem billons de kilometres de velocitat i rock and roll plegats......

.... yupi.... Razz ja podeu comptar amb mi per la següent!

Mentre tant un deixo un link musical, m alegro molt que hi hagi xavaleria jove a aquest forum i que l aficio es vagi renovant amb mossos joves, ben plantats i amb poc vell corporal:
https://www.youtube.com/watch?v=Ewozq0CbX6g
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 7:40 am

un saludo toni me alegro que estes por estos lares.
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 8:09 am

Hola, Jorge, un dia que haya tiempo y ganas, (coincidiendo en alguna salida) me gustaria pedirte que por favor trajeras algún cacharro mágico de los tuyos para subirme un pelin la altura adelante/conductor de Dolores, que está un poco baja. Ya vendré convenientemente lubricado, un saludo a ti y a la familia. Confiando que no te importe brindarme esta pequeña ayuda, muchas gracias.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 8:33 am

Esperem veure't doncs a les pròximes trobades, jo ara que ja m'he iniciat intentarem anar assistint regularment (després de la magnífica calçotada... com no? jejeje).

Salutacionss!!

Pau

PD: Rock n Roll... el dels 50's! L'època de la bona musica i les mes grans maquines de 4 rodes! Wink (No se perquè tinc tanta "tirria" a tot lo massa actual... jajajaja)
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 8:35 am

toni!!! me alegra muchísimo verte por aquí!!! a ver si es verdad que te apuntas a la siguiente concentración que te sea posible!

un abrazo tio!
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 8:46 am

Paufont escrigué:
Esperem veure't doncs a les pròximes trobades, jo ara que ja m'he iniciat intentarem anar assistint regularment (després de la magnífica calçotada... com no? jejeje).

Salutacionss!!

Pau

PD: Rock n Roll... el dels 50's! L'època de la bona musica i les mes grans maquines de 4 rodes! Wink (No se perquè tinc tanta "tirria" a tot lo massa actual... jajajaja)

Jo estic molt pillat per Dick Dale and The Deltones, Link Wrays, de vegades em poso coses dels Ventures, Shadows, Astronauts, Spotnicks....
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 8:56 am

nel escrigué:
toni!!! me alegra muchísimo verte por aquí!!! a ver si es verdad que te apuntas a la siguiente concentración que te sea posible!

un abrazo tio!

Este es mi chaval! Uno de mis foreros favoritos, un chaval trabajador y sincero, no como otras personas que he conocido a lo largo de los años que por ir montados en un cochecito antiguo se creen la Reina de la Mozzarella. Por colegas como Nel vuelvo a la aficion :-)
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 10:13 am

Toni escrigué:
nel escrigué:
toni!!! me alegra muchísimo verte por aquí!!! a ver si es verdad que te apuntas a la siguiente concentración que te sea posible!

un abrazo tio!

Este es mi chaval! Uno de mis foreros favoritos, un chaval trabajador y sincero, no como otras personas que he conocido a lo largo de los años que por ir montados en un cochecito antiguo se creen la Reina de la Mozzarella. Por colegas como Nel vuelvo a la aficion :-)


Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed me vas a sacar los colores Toni
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 12:17 pm

Ole Toni, así me gusta, sacandote la pereza, ya sabes que siempre sois bienvenidos tu, Montse y Dolores(no, no es bígamo, Dolores es el coche).
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 6:54 pm

Bienvenido Toni
Estamos en contacto ¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 9:12 pm

Toni escrigué:
mossos joves, ben plantats i amb poc vell corporal
Gracies Toni, per recordar-te de mi. Wink

Toni escrigué:

no como otras personas que he conocido a lo largo de los años que por ir montados en un cochecito antiguo se creen la Reina de la Mozzarella.
Això no ho diràs per mi, suposo. Laughing Laughing Laughing

OLÉ, OLÉ, OLÉ, el Toni torna a casa. cheers

Sigues rebenvingut a on estan els teus, a aquest foro, al teu foro.
Tornar a dalt Ir abajo
Thunder




Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 08/07/2011

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDj Feb 14, 2013 12:19 am

Ets un dels foreros que m'agrada llegir quan publica, pq dius el que penses i generalment em ric un bon rato amb com postejes i avui en dia riure és ben preciat.
Espero coneixens en alguna sortideta Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDj Feb 14, 2013 12:33 am

Thunder....ara mateix estic d examenes i tinc un deterioro cognitivo de la hostia, pero.... no hem quedat tu jo un munt de vegades per fer oscuros trapicheos de aletas, capós etc etc etc?
Thor, no em refereixo a tu, a tu se´t nota la casta nomes dir hola, em refereixo a alguns personatges molt estirats que pululen pel mon, jo quan era jovenet tenia una frase que trobo molt bona per aquest tipus de persona, deia "mira, colega por ahi va el David Bowie de Antequera" ... pero no vull parlar del 0, xx% de gent que em cau mal si no el 99,xx % de gent que em cau be, aixi que molt aviat ens veiem i montem una molt grossa: Amb paella, verbena, mascletà, travestis por un tubo, café, copa, puro y ralla para rematar :-)
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDj Feb 14, 2013 1:28 am

Toni escrigué:

aixi que molt aviat ens veiem i montem una molt grossa: Amb paella, verbena, mascletà, travestis por un tubo, café, copa, puro y ralla para rematar :-)
Eso, eso...., fiestuca..., fiestuca.
¿Donde?.
¿Cuando?.
¿Como?.
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDj Feb 14, 2013 1:35 am

En una salida Thor, ultimamente estoy algo jodido de pasta, asi que recurriré al viejo truco de dejar un trapo extendido delante de mi coche ( cuando lo veas lo entenderás) para que la gente, compugnida de pena y lástima me eche unas monedas, a ver si vamos remontando....
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDj Feb 14, 2013 1:47 am

Toni escrigué:
En una salida Thor, ultimamente estoy algo jodido de pasta, asi que recurriré al viejo truco de dejar un trapo extendido delante de mi coche ( cuando lo veas lo entenderás) para que la gente, compugnida de pena y lástima me eche unas monedas, a ver si vamos remontando....
Per això no et preocupis Toni.
Podem prescindir de la paella, la verbena, la mascletà, el cafè, la copa, el puro i la ratlla. Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDj Feb 14, 2013 2:07 am

Que es broommmaaaaa, jo ara estic molt pencaire i no em queixo, si el meu cotxe esta com està es per mandra, mandra, mandra i mes mandra, ahir el xesco em deia no se que de soldar el forat del cul (del cotxe) i em vaig quedar adormit mentre m ho explicava :-)
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDj Feb 14, 2013 7:25 am

hola Toni sigues benvingut al foro..no tinc el plaer de coneixet en persona pero si que te he seguit al foro nacional i creec que gracies a tu tinc una barra estabilitzadora de un c8 (en el foro nacional soc pesca)...bueno lo dit espero que coincidim en alguna trobada fins aviat figura
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDj Feb 14, 2013 8:35 am

Exacte :-), ja et vaig dir que el meu colega Jero era un tio legal :-)
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDv Feb 15, 2013 3:48 am

Toni escrigué:
Hola, Jorge, un dia que haya tiempo y ganas, (coincidiendo en alguna salida) me gustaria pedirte que por favor trajeras algún cacharro mágico de los tuyos para subirme un pelin la altura adelante/conductor de Dolores, que está un poco baja. Ya vendré convenientemente lubricado, un saludo a ti y a la familia. Confiando que no te importe brindarme esta pequeña ayuda, muchas gracias.
cap problem.
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDv Feb 15, 2013 8:59 am

Pesadilla del PUnk Rock Untitled_bmp
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 60
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitimeDs Feb 23, 2013 11:37 pm

Hola Toni molt bones, m'alegro que estiguis per aquest fòrum i més sabent que ets veí meu jo també sóc de Sant Joan Despí ens veiem pel poble o per una sortida d'aquestes[/i][/color][/color][/size][/font]
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Pesadilla del PUnk Rock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pesadilla del PUnk Rock   Pesadilla del PUnk Rock Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Pesadilla del PUnk Rock
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: