2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés

Ir abajo 
+15
Xavier
VICTOR
Thunder
Carman
RICARDC8
Angels
misnenasdoscv
prize
xesco
noke
nel
THOR
Paufont
joaquim
Jordi
19 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDg Feb 10, 2013 10:50 pm

Com que qualsevol excusa es bona per trobar-nos vull fer una trobada per presentar la Quitèria,simplement trobar-nos i fer un picnic i una mica de carn a la brasa.

Quedem a les 10 a la benzinera de l'A2 a Pallejà, allà hi ha lloc per aparcar, d'allà sortirem en comitiva abans de les 10:30 i farem tot el camí de l'Ordal fins al destí, anirem a uns terrenys propietat d'una cava, com no amb la intermediació d'en Sergi2cv. Quan arribem ens faran una visita i segurament es podrá comprar cava, de totes maneres ens deixen una nevera amb 25 ampolles, qui s'en vulgui endur surt a uns 6 euros per ampolla.
Allà muntarem la parada, hi han taules i barbacoes per qui vulgui coure algo de carn, hi han graelles i llenya, farem la festa com sempre, parlant dels nostres cotxes i com no arreglant-ne algún.

La data es definitiva, ja que es l'unic día que dispossem del terreny.

LA Quitèria no es l'unica que s'estrena, el Ricard acaba de pintar el C8 i tant en Pau, com l'Angels i en Sergi, han estrenat restauracions i no ho hem cel·lebrat com cal, els hi farem la "puesta de largo".

RicardC8 amb la bala vermella acabada de pintar, i familia
Paufont
Sergi2cv i familia
Angels i familia
Jordi i familia, i com no amb la Quitèria
Ximo i Elena
Thor dos adults o cinc depén de les dates
Misnenas2cv i familia
Pedro "elmasguapo"
Thunder
JorgeCarrasco solterón de oro
Victor i familia
Xavier i familia
Xavi Prize
Juanmi
Renoi! quina trobada més "familiar"

L'Abel es dona de baixa ja que ha de fer de bon padrí Very Happy

Ultimes noticies!!!
Avui hem visitat la cava, es al bell mig de Sant Sadurní, els amos no son maquisims, son lo seguent, es un espai tancat que tenen pels clients(gracies Sergi Very Happy Very Happy Very Happy ) amb taules i bancs, barbacoes, lavabos cheers i espai per que els nens jugin sense perdre'ls de vista a mes de tenir els cotxes tancadets i a prop, no es pot fer una trobada de 30 cotxes pero pels que som esta de conya.

http://www.cavescolomer.com/cat_index.htm

Espai per deixar els cotxes
Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Img0612ez

Barbacoes on NO ens fumarem com a la calçotada
Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Img0613qp

Els lavabos, no son l'ultim model en disseny de banys pero son nets
Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Img0615z


Editat per darrera vegada per Jordi el Ds Mar 23, 2013 8:54 pm, editat 19 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDl Feb 11, 2013 2:49 am

hola Jordi aquest cap de setmana passat he estat a Ribes de Fresser(avia neu per parar un tren a la molina) i vaig aprofitar per anar a Castellar de n`hug a veure les fonts del llobregat, he de dir que la ruta es molt maca i la visita a les fonts es gratuita i tenen una zona de pic-nic coberta,que et semblaria aprofitar-ho per fer la presentacio de la teva Quiteria? les dades pel mes de març estarien be perque el dia allarga mes i no fa tant de fred Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDl Feb 11, 2013 9:19 am

Queda una mica lluny encara per a saber la disponibilitat per aquelles dates pero si es pot... Bé haurem de coneixer la furgo no?? Wink

Es cert que Castellar de N'Hug es un poble molt maco, jo hi vaig estar ara deu fer uns cinc anys durant uns dies de colònies escolars i recordo pujar fins al poble per un caminet que anava pel costat del riu fins les fonts i fins el poble, amb tot i això no sé a vosaltres però el lloc tot i ser molt bonic em dona la sensació d'estar molt apartat i força fred per les dates. Que tot i això em sembla un lloc ideal, només quests aspectes, però que ben mirat, per un dia... Wink

Salutacionsss i ja anireu concretant i veurem si hi podrem ser!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 1:43 am

En principi, conta amb nosatres, però ja t'ho confirmarem quan es confirmi la data i el lloc.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 2:14 am

jo crec que la idea del Joaquim està molt be, aquella zona és preciosa i podriem passar un dia de puta mare per allà dalt!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 4:17 am

Es tracta de fer una trobada per presentar la furgo, a mes i han altres companys que han fet fa poquet restauracions i ho podiem fer plegats, anar a Castellar de n'Hug es prou bo per si sol per fer una trobada, pero si estem per una cosa no estarem per l'altre, les opcions que tinc son d'un terreny privat on ens podrem trobar, fer un dinar conjunt i fer una mica de paripé, jocs o altres coses, hem guardo la idea de Castellar pero la descarto completament per aquesta trobada.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 6:17 am

No es per desmereixer la quiteria, però tots ens sabem aquestos cotxes de memòria, per tant, no acapararà la distracció durant tot el dia, hi ha temps per tot, i venir de lluny per fer el paripé es fa una mica pesat,

ja que s'acceptaven propostes, em semblava de puta mare la idea den Joaquim
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 6:45 am

ok Jordi donç propossa una data que et sembli be i aixi tindre temps de muntar la sortida a les fonts del llobregat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 7:33 am

En aixó de vindre de lluny per fer el paripe tens raó Dani, pero les fonts del llobregat es mereixen TOTA l'atenció, es per aixo que ho descarto no perque sigui mala idea, si no perque es massa bona, pero per les dates que he proposat encara fara massa fred per anar-hi allà i passar el día encara que no hi hagues Quiteria pel mig.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 9:48 am

Ondia, jo ahir com tenien festa els profes vaig anar a la Molina també y vaig dinar a Castellar davant de l'ajuntament, es un lloc molt maco.
Jo proposaria quedar per presentarla, fer un tomb en un karting y dinar de taula de picnic. Tot això en un lloc bastant centrat per a tots.
Al meu poble (Sant Feliu) hi ha el indoorkarting que es cobert, però trobo que tot i ser molt espectacular es una mica car. Potser el del Vendrell o algun altre ens el tancarien per nosaltres sols i ens farien unas risas. Almenys es algo que no fem habitualment, no?
Tornar a dalt Ir abajo
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 10:05 am

jo , optaria per la proposta del Joaquim,ja que pinte super be!!, amb natura, aire lliure etc, i e spoden matar 2 pajaros de un tiro , presentsio i trobada guapa i guarda un bon record de la trobada i fer km !

lo del noke mole mol la idea del indorkarting que per cert ja ie estat tot i aixo pero ja es anar a bcn i ami personalemtn no me mola! tongue
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 10:33 am

Tenint en compte que la Quitèria esta recent estrenada no voldría fer una quedada a una zona de muntanya a casi 150 kilometres per presentar la furgo i no arribar-hi, segurament serà pel penedés, ja us aniré informant, mireu dates per fer la següent amb una mica mes de bon temps a Castellar de n'hug.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 8:18 pm

Així aquesta primavera ens espera una bona dosis de trobades! Laughing
La presentació de la quiteria, les fons del llobregat, elne, a l'abril en curbaril va dir de muntar algo també per allà girona, la ronda al maig i a tot això encara falta l'escapadeta que ens va dir el pau que ens muntaria per montblanc per presentar el seu dyane!

Aquesta per quan pau? Que almenos jo m'he n'he quedat amb les ganes! tongue
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 6:15 am

ostres es veritat tambe falta la presentacio d`en Pau i el seu dyane cheers que tinc ganes de veurel amb directe...si et sembla be Jordi proposo fer la sortida a les fonts del llobregat cap el 21 d`abril i aixi no fara massa fred i com el dia allarga mes donç podem aprofitar mes les hores de sol,he de dir que la zona es maca i tenen un cobert de fusta bastant gran per menjar tipus pic-nic i tambe hi ha servei de bar (he de confirmar si es pot fer us de les instal.lacions)us mantindre informats ens veiem aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 12:14 pm

nel escrigué:
Així aquesta primavera ens espera una bona dosis de trobades! Laughing
La presentació de la quiteria, les fons del llobregat, elne, a l'abril en curbaril va dir de muntar algo també per allà girona, la ronda al maig i a tot això encara falta l'escapadeta que ens va dir el pau que ens muntaria per montblanc per presentar el seu dyane!

Aquesta per quan pau? Que almenos jo m'he n'he quedat amb les ganes! tongue


En principi estic enrredant a en pau per fer la trobada no només de la Quitèria Wink haig de parlar amb tots el que ultimament han creat joides a partir d'un ferrallot, Ja pots correr Dani a acabar el Txarli jajaja

Que no ens passi res amb la de trobades que hi hauran, a la primavera sempre pasa però. Esperem un any mes evitar el divorci per excés de trobades.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDc Feb 13, 2013 7:40 pm

joaquim escrigué:
ostres es veritat tambe falta la presentacio d`en Pau i el seu dyane cheers que tinc ganes de veurel amb directe...si et sembla be Jordi proposo fer la sortida a les fonts del llobregat cap el 21 d`abril i aixi no fara massa fred i com el dia allarga mes donç podem aprofitar mes les hores de sol,he de dir que la zona es maca i tenen un cobert de fusta bastant gran per menjar tipus pic-nic i tambe hi ha servei de bar (he de confirmar si es pot fer us de les instal.lacions)us mantindre informats ens veiem aviat

Conta'm-hi, quan ho vas proposar, vaig buscar fotos a internet i es un lloc preciós! Ja anirás informan!


En quan al xarly, si has d'esperar-me, a la quitèria li tornaran a sortir òxids... Ara de moment estic acaban la AKS per treure-me-la i fer lloc per portar-me el xarly a casa meva, ja que a casa ma mare no hi puc fer res....


Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDs Feb 16, 2013 6:27 am

nel escrigué:
joaquim escrigué:
ostres es veritat tambe falta la presentacio d`en Pau i el seu dyane cheers que tinc ganes de veurel amb directe...si et sembla be Jordi proposo fer la sortida a les fonts del llobregat cap el 21 d`abril i aixi no fara massa fred i com el dia allarga mes donç podem aprofitar mes les hores de sol,he de dir que la zona es maca i tenen un cobert de fusta bastant gran per menjar tipus pic-nic i tambe hi ha servei de bar (he de confirmar si es pot fer us de les instal.lacions)us mantindre informats ens veiem aviat

Conta'm-hi, quan ho vas proposar, vaig buscar fotos a internet i es un lloc preciós! Ja anirás informan!


En quan al xarly, si has d'esperar-me, a la quitèria li tornaran a sortir òxids... Ara de moment estic acaban la AKS per treure-me-la i fer lloc per portar-me el xarly a casa meva, ja que a casa ma mare no hi puc fer res....

Anirem al penedés, ja esta confirmat, editare le primer post amb les coses que ja tinc lligades.
Et vols treure l'Aks? vols dir que la vendràs? Hem de fer una trobada a Tarrega a muntar el txarli?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDg Feb 17, 2013 2:11 am

la AKS hi tinc poca feina, tinc ja el xassís sanejat, i el motor, frenos i canvi estàn be, li faré la xapa que te quatre podrits mes serios. Ja hi tinc comprador si la vui vendre,

el tema de el xarly no es mà d'obra, el problema és que no tinc lloc per treballar-hi i no vui fer-ho de males maneres que les peces estan ja perfectes i no les vui fer malbé... a unes males si no em tregues la AKS, la podria arraconar on tinc el xarly.

Gràcies per l'oferiment però a tarrega no os vui fer baixar a pencar, si heu de baixar que sigui a passar un dia de puta mare
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDg Feb 17, 2013 3:47 am

nel escrigué:
la AKS hi tinc poca feina, tinc ja el xassís sanejat, i el motor, frenos i canvi estàn be, li faré la xapa que te quatre podrits mes serios. Ja hi tinc comprador si la vui vendre,

el tema de el xarly no es mà d'obra, el problema és que no tinc lloc per treballar-hi i no vui fer-ho de males maneres que les peces estan ja perfectes i no les vui fer malbé... a unes males si no em tregues la AKS, la podria arraconar on tinc el xarly.

Gràcies per l'oferiment però a tarrega no os vui fer baixar a pencar, si heu de baixar que sigui a passar un dia de puta mare

I a tú qui t'ha dit que no ens ho passem de puta mare pencant muntant un cotxe com el teu?.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDl Feb 18, 2013 10:04 am

Uops lo 10 de març me sera imposible vindre , ja que el dia seguent tinc un examen , pero no pase re, ja la veure ne la proxima trobada!!!!
espero que o paseu be i feu moooltes fotos i videos de trompos!!!! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
prize

prize


Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 25/10/2010

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 19, 2013 2:34 am

Uff !!!
Quin post mes complert....
Trobades i molts kilometres junts aquesta primavera.
I al estiu .... de Banyoles a La Mundial !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDt Feb 19, 2013 10:47 am

Bueno, així que al final el 10 de Març pel Penedès... A falta de saber si caurà algun examen massa serio hi serem sens dubtar-ho, i més en aquesta presentació, faltaria més. A veure a mesura que s'acosti el dia, personalment ja tinc ganes de tornar a sortir a fer uns quants kms més dels que acostumo a fer al dia a dia i tornar a trobar-me amb l'afició! Wink

Salutacions companys!

Pau

PD: En quant a la trobada que organitzi jo, ja ho he dit més d'un cop, es farà per descomptat, però per a poder fer una cosa una miqueta bé em fa falta temps i disponibilitat, així que ho deixo per a l'estiu que es quan realment tinc temps ja que aquest any acabant el batxillerat i tot el rotllo està fotut.. Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDj Feb 21, 2013 4:58 am

Jordi escrigué:

Jordi i familia, i com no amb la Quitèria
Thor dos adults o cinc depen de les dates
Manquen 17 dies, i no s'ha apuntat ningú més.
Jordi, com ho fem?.
Jo porto la barbacoa i tu la carn?. Laughing Laughing Laughing
Com som 2, farem barra lliure, d'acord?. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDj Feb 21, 2013 6:15 am

THOR escrigué:
Jordi escrigué:

Jordi i familia, i com no amb la Quitèria
Thor dos adults o cinc depen de les dates
Manquen 17 dies, i no s'ha apuntat ningú més.
Jordi, com ho fem?.
Jo porto la barbacoa i tu la carn?. Laughing Laughing Laughing
Com som 2, farem barra lliure, d'acord?. Laughing Laughing Laughing


En principi som algu que altre mes, en Sergi2cv, en Paufont, L'angels i en Ricard i jo som els organitzadors, ja que d'alguna manera presentem les nostres joies restaurades, uns de fa molt poquet com jo, en Pau o en Ricard que en aquests moments estan pintat-li el C8 i d'altres fa mes dies, pero crec que no ho hem celebrat com calía bounce
Hi ha molta gent que ha postejat, pero no se segur si pensen vindre o no, per tant no els he afegit a la llista, de totes maneres es millor pocs i ben avinguts que molts i massa follón, tu i jo i una ampolleta de cointreau drunken i ja sobra Wink jo poso la carn i el carbó.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitimeDj Feb 21, 2013 7:41 am

Jordi escrigué:
, tu i jo i una ampolleta de cointreau drunken i ja sobra Wink jo poso la carn i el carbó.
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Restauració AKS Quitèria
» trobada 13 març
» CALÇOTADA 20 DE MARÇ
» presentacio
» Presentació del meu 4cv

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: