2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

  Reflexiones de mi heredera

Ir abajo 
+5
misnenasdoscv
THOR
Jordi
Paufont
Jorcitroen
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDl Gen 21, 2013 7:47 am

Ayer de camino a casa despues de la gran calçotada mi hija mayor (11 años) me dice que ella cree que a los que nos gusta los coches viejos no somos muy aficionados a el futbol
Ahora a mi me queda la duda si sera asi o es que como a mi no me gusta nunca me oye hablar con nadie de futbol y por eso ella cree que a ninguno nos gusta
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDl Gen 21, 2013 10:24 am

Curiosa questión compañero, aunque quizás cierta...

A mi tampoco me gusta futbol ni el deporte en general, habia jugado durante varios años de mi "primaria estudiantil" con el equipo del colegio, al pasar a secundaria lo dejé y también estuve algunos años en tenis (porque lo tengo al lado de casa) y natación (tambien), por una parte parece de tipo deportista, pero por la edad que tenia entonces lo haciamos todos los amigos, ahora pero, y desde hace ya muchos años que no hago ni muestro interés por ninguna actividad deportiva (ni tengo yo muchas ganas). Que no quita que si hacen algun "gran partido" de esos no me guste mirarlo, pero... La verdad es que esas cosas no me quitan el sueño jejejeje

Aunque al final hay que entender que es cosa de aficiones, a uno le gustan unas cosas, a otro otras...

Saludosss y a ver que opinan los demás!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDl Gen 21, 2013 11:16 am

A mi no m'agrada veure cap esport per la tele, no m'agrada el futbol ni simpatitzo amb cap equip, pero si que m'agrada practicarlos, tot i que hem manca temps per fer-ho.

Es molt curiós l'aprofundiment de la cultura del futbol que hi ha en aquest país, a una nena de la familia de 10 anys que hem demanava de quin equip era i jo li deia que de cap no albiraba a entendre que es pogués no ser del barça del madrid o del espanyol, o ni tant sols encara que fos del atletic, havia de ser d'algún si o si, al final li vaig dir que odiava el futbol i que hem feien pena la gent que era capaç fins i tot de matarse, de posar-se trist, o de fer bogeries per les derrotes o victoríes d'un grup de milionaris en roba d'esport empaitant una pilota. Tot i així crec que el que va entendre es que era del madrid i no li ho volía confessar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDt Gen 22, 2013 5:25 am

M'agrada fer algún esport però no m'entusiama veure'l per la tele.
Pot ser algún partit, d'aquells que son "molt transcedentals", però poca cosa més.
Si guanya el barça, bé, però si no... també bé, dormo igual de tranquil.
M'agrada la bicicleta i caminar, tot i que des de fa un temps no puc, per per culpa d'un musculet cabronet que es diu "piramidal", que continuament m'està recordant que està allí.
M'han fet rehabilitació, i no hi ha manera.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDt Gen 22, 2013 8:49 am

pues ajuzgar por loque aqui se opina esmuy buena observadora tu niña,ami tampoco me gusta el futbol
Tornar a dalt Ir abajo
Thunder




Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 08/07/2011

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 5:49 am

Com a arreu hi han ovelles negres, a mi m'agrada el futbol,m però tant jugar-lo com mirar-lo Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 7:24 am

estic amb tu thunder...ni son raros els que no els agrada fer ni practicar cap tipus d`esport ni tampoc son raros els que si que li agrada ...jo he jugat a futbol desde petit fins que ho vaig deixar per culpa d`una lesio de menisc,he fet enduro i 4x4 i d`altres esports i sempre m`agradat creec que aixo va amb la persona Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 7:44 am

Thunder escrigué:
Com a arreu hi han ovelles negres, a mi m'agrada el futbol,m però tant jugar-lo com mirar-lo Very Happy
No es tracta "d'ovelles negres".
Hi ha molta gent que li agrada, també hi ha gent que els hi agraden les curses de braus.
A mi m'agrada el futbol, però el que vull dir, es que no em treu la son, i que quan era més jove, m'agradava més jugar, que veure com juguen els altres.
De fet, els "RAROS" de veritat (amb majúscules), son els que no els agraden els 2cv, que també hi han. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 9:56 am

THOR escrigué:
De fet, els "RAROS" de veritat (amb majúscules), son els que no els agraden els 2cv, que també hi han. Laughing Laughing Laughing

Si noi, mai entendré com algú es pot comprar un dyane Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 4:48 pm

Jordi escrigué:
THOR escrigué:
De fet, els "RAROS" de veritat (amb majúscules), son els que no els agraden els 2cv, que també hi han. Laughing Laughing Laughing

Si noi, mai entendré com algú es pot comprar un dyane Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Jo no em referia a això, però..., ja que ho dius...... Laughing Laughing Laughing
Pot ser es compren dyanes, perquè son més "baratos". Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 8:22 pm

Pues os lo voy a explixar yo:
1-Tiene las mismas cualidades que el 2 cv pero muy mejoradas
2-Es mas elegante y exclusivo
3-Es para gente encantadora

Estas son solo 3 si quereis alguna mas os la puedo dar
 Reflexiones de mi heredera 577264
Je je je
Saludos
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 9:14 pm

Jorcitroen escrigué:
Pues os lo voy a explixar yo:
1-Tiene las mismas cualidades que el 2 cv pero muy mejoradas
2-Es mas elegante y exclusivo
3-Es para gente encantadora

Estas son solo 3 si quereis alguna mas os la puedo dar
 Reflexiones de mi heredera 577264
Je je je
Saludos
4-Es mas barato. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDj Gen 24, 2013 12:37 am

Eso es verdad lo de mas barato pero es por el aire que se respira dentro de el 2 cv que hace que a los propietarios se les crucen los cable y quieran venderlo para retirarse con lo que les den por ellos
je je je je!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDj Gen 24, 2013 12:39 am

Eso es verdad lo de mas barato pero es por el aire que se respira dentro de el 2 cv que hace que a los propietarios se les crucen los cable y quieran venderlo para retirarse con lo que les den por ellos
je je je je!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDj Gen 24, 2013 1:13 am

Jordi escrigué:
THOR escrigué:
De fet, els "RAROS" de veritat (amb majúscules), son els que no els agraden els 2cv, que també hi han. Laughing Laughing Laughing

Si noi, mai entendré com algú es pot comprar un dyane Laughing Laughing Laughing Laughing


Que conste que lo dije a modo de broma y solo por que Thor hizo referencia exclusiva, tendria que haber dicho "que no els agraden els bicilindrics" para ser politicamente correcto y no excluir a nadie jeje
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDj Gen 24, 2013 2:14 am

Jordi escrigué:
Jordi escrigué:
THOR escrigué:
De fet, els "RAROS" de veritat (amb majúscules), son els que no els agraden els 2cv, que també hi han. Laughing Laughing Laughing

Si noi, mai entendré com algú es pot comprar un dyane Laughing Laughing Laughing Laughing


Que conste que lo dije a modo de broma y solo por que Thor hizo referencia exclusiva, tendria que haber dicho "que no els agraden els bicilindrics" para ser politicamente correcto y no excluir a nadie jeje
Nada, nada, mantengo lo dicho. Laughing Laughing Laughing
Be, ja sabeu que això que dic, és broma.
Realment, en Jordi té raó, hauria d'haver dit bicilindrics.
Jo ja he comentat, que quan en Jordi va posar... "Si noi, mai entendré com algú es pot comprar un dyane", jo no havia fet el meu comentari en aquest sentit.
Em referia única i exclusivament als 2cv.
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDj Gen 24, 2013 9:41 am

Yo tambien lo digo todo de broma y desde el repeto
Salud y saludos
Si alguin me regala un 2 cv tambien lo acepto
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 9:14 am

pero esto no iba de futbol Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 9:47 am

Si ,pero vamos desvariando¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDl Gen 28, 2013 6:08 am

La veritat és que a mi tampoc m'agrada el futbol, si jugar-hi, però a mi lo de veure tot de tios corren, suats darrere una pilota... com a que no em va (amb tot els meus respectes als aficionats a aquest esport)
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDl Gen 28, 2013 10:39 pm

En general, sembla que ens agrada més jugar al futbol que veure com juguen els demés. Laughing Laughing Laughing
Podriem fer un equip. Laughing Laughing Laughing
Em demano de porter, ja que no estic per fer grans corredisses. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDl Gen 28, 2013 11:37 pm

Quí portara la pilota per la propera trobada? Thor, tu d'arbrite que ets l'unic tio assenyat de la colla.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDt Gen 29, 2013 8:33 am

Jordi escrigué:
THOR escrigué:
De fet, els "RAROS" de veritat (amb majúscules), son els que no els agraden els 2cv, que també hi han. Laughing Laughing Laughing

Si noi, mai entendré com algú es pot comprar un dyane Laughing Laughing Laughing Laughing

"el gust és com el cul cada un té un." Very Happy Very Happy Very Happy
jo tinc un Dyane pels records i el bé que m'ho vaig passar amb el quan tenia 18 anys, també tinc un seat 127 del 73, pel mateix motiu, va ser el meu primer cotxe i em porta molts records, serà "nostatgia"
no entro en si és millor o pitjor que un 2 CV, "que és el rei del los bicilindricos", tampoc en el preu de revenda que va relaccionat amb l'escassetat de recanvis, es més difícil trobar recanvis per a un Dyane 6 que per a un 2 CV, no olbideu el mehari un bicilinc, molt valorat.
tampoc m'agrada el futbol, "serà realment una relacció amb el classic"
http://www.pruebas.pieldetoro.net/web/pruebas/ver.php?ID=18
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDc Gen 30, 2013 12:02 am

Quin bon dossier Regaae, que consti que tot el que es diu sobre els dyanes es fa de broma i desde l'admiració i el respecte, es com els amics de tota la vida que un es del barça i l'altre del espanyol, mala comparació donat que a ningú ens agrada el futbol jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitimeDc Gen 30, 2013 8:03 am

d'alguna cosa s'ha de parlar ja sigui de futbol o de trastos
si no malament anem Razz Razz Razz Razz Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





 Reflexiones de mi heredera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reflexiones de mi heredera    Reflexiones de mi heredera Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Reflexiones de mi heredera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Fora de tema-
Canviar a: