2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDl Gen 21, 2013 1:53 am

Aquesta iniciativa, pretén compartir un mínim de dades entre nosaltres, per tal de conèixer-nos millor, i tenir una forma senzilla de poder contactar entre nosaltres.
A qui participi i aporti les seves dades, li serà tramesa, d’una forma privada, una llista amb les dades del seus companys.
De moment, som 24 els “foreros” que ens hem afegit a aquesta iniciativa.
Les dades que ens facilitem son:
1-NICK.
2-NOM REAL.
3-LLOC. (d’on som).
4-TELÈFON/S.
5-ALTRES. Nom de persones que habitalment ens acompanyen a les trobades (parella, fills, amants, etc...).
6-CORREU.
(Els punts 5 i 6, no son imprescindibles, però si recomanables).
Qui estigui interessat, em pot enviar un MP, o un correu a thor2cv@hotmail.com.
Gràcies a tots.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDt Gen 22, 2013 5:29 am

Ja som 26.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 12:52 am

THOR escrigué:
Ja som 26.
Ja som 27.
A finals d'aquest mes, o principis de l'altre, us faré arribar el llistat actualitzat.
Si voleu canviar o afegir alguna dada, ja m'ho comunicareu.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDl Gen 28, 2013 10:32 pm

THOR escrigué:
THOR escrigué:
Ja som 26.
Ja som 27.
A finals d'aquest mes, o principis de l'altre, us faré arribar el llistat actualitzat.
Si voleu canviar o afegir alguna dada, ja m'ho comunicareu.
Si algú més, vol apuntar-se, que ho digui aviat, ja que enviaré un llistat actualitzat en pocs dies.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDc Gen 30, 2013 10:21 pm

Acabo d'enviar el llistat actualitzat, on figurem els 27 companys que compartim la informació.
No tornaré a enviar altre llistat, fins que no hagin canvis, o novetats.
Si algú vol afegir-se, o modificar alguna dada, ja sap com fer-ho.
Salut i gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDj Gen 31, 2013 4:29 am

Que treballador, molt re-be!!! Sr. secretarí Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDj Gen 31, 2013 11:26 am

Aquí hi ha un senyor, amb unes ganes de fer que els bicilindrics tirin i de que ens coneixem tots, i de que a les sortides ningú es quedi penjat, amb un parell de collons, si senyor Joaquim, molt bé, pero als bicilindrics no hi han carrecs, ni presi, ni representats, ni vocals, ni tresorers, ni secretaris Very Happy tothom pot tenir iniciatives collonudes com aquesta, aixó es la gràcia dels bicilindrics. afro el no-clubismo.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDj Gen 31, 2013 8:53 pm

Angels escrigué:
Que treballador, molt re-be!!! Sr. secretarí Very Happy
Gràcies Àngels, ets molt amable.
Treballar per vici, és el millor que hi ha. Laughing
Si s'ha de treballar per obligació Evil or Very Mad , amb el mínim n'hi ha prou. Twisted Evil




Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDj Gen 31, 2013 9:28 pm

Gràcies Jordi.
Em fas treure els colors. Embarassed Embarassed Embarassed
El fet de que no hagin càrrecs, ni presi, ni representants, ni vocals, ni tresorers, ni secretaris, etc..., és una de les coses que més aprecio d'aquest foro.
Crec que això, evita molts problemes.
Entenc que aquí, ningú és res, i tots som tot.
Qui més "curra", és el "Webmaster", els administradors, modreadors..., i ho fan gratis. Laughing Laughing Laughing
Jo entenc que, qui té una idea, la manifesta, i qui estigui d'acord s'afegix i qui no..., doncs no, i tots tan amics.
Considero, que som un grup d'amics que ens uneix una afició, i que fem el que creiem convenient, amb un doble compromís, que seria, el respecte, i el bon rotllo.
Ja tinc ganes de que hagi altra sortida per tornar a veure-us a tots altra vegada.
Sempre se'm queda curt.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDv Feb 01, 2013 7:53 am

lo malo que al no haber tesorero no corren los sobres je je je
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDg Feb 03, 2013 1:16 am

A veure , lo de secretari era en pla de broma i en cap cas jo precisament dono càrrecs a ningú. Si algú s'ho a pres malament ho sento. Quan escric al foro mai ho faig en pla d'ofendre a ningú, sinó tot el contrari. silent
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDg Feb 03, 2013 7:12 am

Angels escrigué:
A veure , lo de secretari era en pla de broma i en cap cas jo precisament dono càrrecs a ningú. Si algú s'ho a pres malament ho sento. Quan escric al foro mai ho faig en pla d'ofendre a ningú, sinó tot el contrari. silent
Àngels, no crec que ningú s'ho hagi prés malament.
Per a mi, era evident que ho deies de broma. Laughing Laughing Laughing
Per part meva, simplement han estat comentaris, en el sentit de que, una de les coses maques que te aquest foro, és precisament això, que no hi han càrrecs.
Per cert, si algún dia hi han càrrecs, jo em demano el de tressorer, obrirem un compte a Andorra, i a qui es porti bé, li passaré un sobret sota mà. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDg Feb 03, 2013 8:40 pm

Jo tampoc m'he pres malament res i et demano disculpes si pel meu comentari t'ho ha semblat, jo es que aprofito qualsevol excusa per recordar l'esperit dels bicilindrics a tothora cheers
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDl Mar 18, 2013 9:48 pm

Altre company s'ha afegit.
Ja som 28.

Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDl Mar 18, 2013 9:48 pm

Properament, us enviaré la llista actualitzada.
Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDv Mar 22, 2013 1:38 am

Acabo d'enviar el llistat actualitzat, on figurem els 28 companys que compartim la informació.
Si algú vol afegir-se, o modificar alguna dada, que m'envie un MP.
Salut i gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDt Abr 09, 2013 9:47 pm

En la darrera trobada, es van afegir 2 companys més.
Ja som 30.
Abans d'enviar un nou llistat, prego a qui es vulgui afegir, que m'envie un privat amb les seves dades.
Més que res, per actualitzar la llista amb el màxim posible de participants.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDt Abr 16, 2013 11:30 pm

THOR escrigué:
En la darrera trobada, es van afegir 2 companys més.
Ja som 30.
Abans d'enviar un nou llistat, prego a qui es vulgui afegir, que m'envie un privat amb les seves dades.
Més que res, per actualitzar la llista amb el màxim posible de participants.

Acabo d'enviar la llista, amb les 30 floretes que ens hem apuntat. Laughing Laughing Laughing
Espero que s'hagi rebut correctament.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDl Abr 22, 2013 8:34 am

En la darrera tobada, s'han apuntat dos "artistes" més.
Ja som 32.
Per no agobiar-vos amb l'enviament de tantes llistes, esperaré enviar-la desprès de la seguent trobada, per si s'apunta algú més.
D'acord?.
He dicho. Laughing Laughing Laughing
En tot cas, de moment, li faré arribar a un dels que s'ha apuntat.
L'altre ja la té.

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitimeDt Jul 16, 2013 8:44 pm

Abans de que acabi aquest mes, miraré d'enviar el llistat actualitzat am les dades dels 32.
Si algú es vol afegir, que ho faci saber el més aviat posible.
Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.   Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Compartim dades bàsiques, i ens coneixerem millor.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Fora de tema-
Canviar a: