2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 2 CV al desgües

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
cabirols

cabirols


Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 19/02/2011
Edad : 57

2 CV al desgües Empty
MissatgeAssumpte: 2 CV al desgües   2 CV al desgües Icon_minitimeDj Nov 15, 2012 7:17 am

un company d'un altre club m'ha comentat que hi ha un doski sencer i amb molt bon estat que no el podan vendre per que esta donat de baixa i el venen per peçes, esta a la llagosta i es diu bienvenido.


Editat per darrera vegada per cabirols el Dj Nov 15, 2012 10:33 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

2 CV al desgües Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 CV al desgües   2 CV al desgües Icon_minitimeDj Nov 15, 2012 7:21 am

Ara que ho dius hem van dir l'altre día que a un desballestament de Vilafranca també n'hi ha un, potser m'hi acosto a veure si puc rapinyar alguna cosa per la nova adquisició

El cotxe es diu bienvenido o el company que t'ho ha dit?


Editat per darrera vegada per Jordi el Dj Nov 15, 2012 7:32 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

2 CV al desgües Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 CV al desgües   2 CV al desgües Icon_minitimeDj Nov 15, 2012 7:24 am

Doncs ja que estem dient, pels de lleida a la autovia N-2 just abans de passar a Aragó, a prop de Fraga hi ha un desguàs on de passada i circulant a 120 vaig poder veure una acadyane del mateix color que el meu per si algú li serveix.
No em va donar temps a veure la matricula Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

2 CV al desgües Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 CV al desgües   2 CV al desgües Icon_minitimeDj Nov 15, 2012 7:30 am

Aquell que comentes, Noke, que és el que hi ha direcció Fraga a ma esquerra? si és així en aquell hi han varis de 2cv,
També en tinc un vist a la carretera que va de Reus a Cambrils a sobre una munteguera de cotxes hi ha un 2cv vermell, pero hi queda ben poca cosa!
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

2 CV al desgües Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 CV al desgües   2 CV al desgües Icon_minitimeDj Nov 15, 2012 7:32 am

es ese mesmo, a velocidad supersonica solo me dio tiempo a ver el dyane, es que los dosca no me llaman la atención tanto Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
cabirols

cabirols


Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 19/02/2011
Edad : 57

2 CV al desgües Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 CV al desgües   2 CV al desgües Icon_minitimeDj Nov 15, 2012 8:10 am

es el desgüas el qu'es diu bienvenido
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2 CV al desgües Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 CV al desgües   2 CV al desgües Icon_minitimeDj Nov 15, 2012 11:02 pm

cabirols escrigué:
es el desgüas el qu'es diu bienvenido

http://www.abienvenido.com/
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





2 CV al desgües Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 CV al desgües   2 CV al desgües Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
2 CV al desgües
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Compra venda de recanvi nou i usat-
Canviar a: