2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Recullo neumatics vells

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Recullo neumatics vells Empty
MissatgeAssumpte: Recullo neumatics vells   Recullo neumatics vells Icon_minitimeDt Oct 23, 2012 7:37 am

Hola, pos si algú es canvia les rodes del cotxe, que em passi les velles (no para mi) sinó per a l'escola on treballo, perquè juguin els nens petits.
Els hi vaig portar unes que em va donar el jordi i diuen que els hi van molt be als nens i em demanen més...

Gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Recullo neumatics vells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recullo neumatics vells   Recullo neumatics vells Icon_minitimeDj Oct 25, 2012 1:42 am

noke escrigué:
Hola, pos si algú es canvia les rodes del cotxe, que em passi les velles (no para mi) sinó per a l'escola on treballo, perquè juguin els nens petits.
Els hi vaig portar unes que em va donar el jordi i diuen que els hi van molt be als nens i em demanen més...

Gràcies

Si son pels nens, portales noves, no els hi dones de segona má, que poden ser perilloses. Laughing Laughing Laughing Laughing
Ho sento, però jo no en tinc.

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Recullo neumatics vells
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» neumatics info general preus i ofertes
» neumatics toyo, oferta limitada i fins dimarts dia 1 nov data limit

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Cerco...-
Canviar a: