2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Hola nois un del Baix Empordà

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
curbaril

curbaril


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 10/10/2010
Edad : 58
Ubicació : girona

Hola nois un del Baix Empordà Empty
MissatgeAssumpte: Hola nois un del Baix Empordà   Hola nois un del Baix Empordà Icon_minitimeDl Oct 11, 2010 10:27 am

Hola trobo molt encertada aquesta nova iniciativa,que suposso acostarà encara més els lligams i el bon rotllo dels bicilindristes catalans...je,je ah un altre cosa hi ha algú que s´apunti al curset de mecànica que fan a Saragossa el dia 23/24 d´aquest mes....ho dic per que jo en voldría apuntar i si en som més ,més riurem Hi ha la posibilitat de una segona data al mes de novembre,si algú s´apunta que m´ho digui si us plau i llavors jo m´apuntaria amb ell...merci i a reveure Joan
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Hola nois un del Baix Empordà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà   Hola nois un del Baix Empordà Icon_minitimeDl Oct 11, 2010 10:56 am

hola joan,benvingut,pues mira que m'ho he estat mirant i m'he rajat per tal de no anar sol,pero si s'apunta algu mes no m'importaria.
salutacions desde el pallars
Tornar a dalt Ir abajo
curbaril

curbaril


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 10/10/2010
Edad : 58
Ubicació : girona

Hola nois un del Baix Empordà Empty
MissatgeAssumpte: presentació   Hola nois un del Baix Empordà Icon_minitimeDl Oct 11, 2010 12:30 pm

Hola altre vegada,en Noke també s´apunta al curs de mecànica,ja som dos .....vinga animat...però espabila que només queden poques places.....
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Hola nois un del Baix Empordà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà   Hola nois un del Baix Empordà Icon_minitimeDl Oct 11, 2010 10:39 pm

Molt bones Joan!, M'alegro moltissim de veure't per aqui!!

Per cert, et vaig possar falta a la vall fosca!!

Cuida't! fins aviat!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Hola nois un del Baix Empordà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà   Hola nois un del Baix Empordà Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 4:15 am

Joan, benvingut, si que es un encert que s'hagui creat aquest foro, no només es per acostar a aquesll que ja ens coneixem, si no per provar de reunir a tota l'afició Catalana i fer trobades cada vegades més grans.

Et vas perdre la Vall fosca, suposso que tindries alguna cosa que t'impedia venir-hi, per que si no amb lo bé que ens ho vem passar no s'entén, els de la colla d'Osona van fer una feina collonunda, jo ja no torno a faltar a cap sortida a la Vall.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Hola nois un del Baix Empordà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà   Hola nois un del Baix Empordà Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 8:52 am

Bienvenido joan por estos lares,ya me gustaria ya ir de "cursos de mecanica" jejejeje.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Hola nois un del Baix Empordà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà   Hola nois un del Baix Empordà Icon_minitimeDl Oct 25, 2010 7:48 am

misnenasdoscv escrigué:
Bienvenido joan por estos lares,ya me gustaria ya ir de "cursos de mecanica" jejejeje.
tú tendrías que ir a impartirlos Basketball
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Hola nois un del Baix Empordà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà   Hola nois un del Baix Empordà Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola nois un del Baix Empordà
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» hola a tod@s
» Hola a tothom!
» Hola Amigos
» Hola a tot@s
» Hola a tot-hom.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: