2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Resposta, amb el tema dels matats

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Santiago Anglès




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 03/11/2010

Resposta, amb el tema dels matats Empty
MissatgeAssumpte: Resposta, amb el tema dels matats   Resposta, amb el tema dels matats Icon_minitimeDl Jul 02, 2012 12:43 am

Companys, el que sou uns matats es una provocació per iniciar un foro o un dialec. Tothom es mareix un respecta incluint els que no tenen bicilindrics, pero aixó es una manera de provocar un dialec i fins hi tot una critica al que escriu.
Fa molts anys que ting bicilindrics, de jova em vaig comprar un 2CV de 424cc i amb ell vam recorrer tot europa fins els països del Est, que que per els mes joves us recordare que estava prohibit anar-hi ja que a Espanya governava en Franco, un faixista consumat(igual que en Rajoi).
No te masa merit aquets viatjes tot es questio de posar-se darrera el volant i anar fen quilometres. de totes maneras no calen masses diners per viatjar, quan vaig fer la ruta de la seda, vaig estar dos mesos i deu dies, i em vaig gastar 1000€, depen de com es faci el viatge, jo dormo al ras em compro el menjar i moltes vegades em rento als rius. Penseu que a la que sortiu d'europa tot val la meitat de preu, a Iran la gasolina al canvi val 0,40centim d'euro. el menjar es molt economic, i pràcticament no hi han suvenirs.
Si algu s'anima a acompanyar-me a atrevessar tot america de Nort a Sud, ens ho podem passar molt be, i el preu no crec que pasi de 2000€ sense contar el bitllet d'avio d'anada i tornada. i si som dos val menys encara, i si som tres el viatgew pot sortir per 1200 € per cap, penseu que a la ruta de la seda vaig fer 20.000Qm.

Us desitjo salut a tots, beneits.

Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Resposta, amb el tema dels matats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resposta, amb el tema dels matats   Resposta, amb el tema dels matats Icon_minitimeDl Jul 02, 2012 1:36 am

Si et plau copia aquest misatge i enganxa'l a una resposta del teu tema de presentació, si cada cop que contestem fem un nou tema aixo sera un batibull geek
Tornar a dalt Ir abajo
https://2cvbicilindrics.forocatalan.com
 
Resposta, amb el tema dels matats
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» VII Gran ral·ly dels museus 24/04/13
» 19ª Trobada Mundial dels Amics del 2 CV.
» La pàgina web dels amics del 2cv de leganes
» trobadas dels INFORMALS DE FONTAJAU
» Ja hem començat la temporada 2014 dels mehari

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: