2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?

Ir abajo 
+2
Jordi
Toni
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 20, 2010 8:31 am

Al final ha estat una mica estresant, ens faltaven els imants, s'ens feia de nit, pero se li ha muntat l'encesa a en Toni i el cotxe va de lujisim, pel tema de participants ha estat mes o menys com sempre, en Toni, en Noke, en Jordi misnenas, jo i una parella de guardies urbanos que s'han apropat sigilosament amb el yaris electric i ens han exampat in-fraganti i amb el cotxe sense aletes, sense reixa, amb l'escampall d'eines, tot i que li han dit a en toni que li arribaria la sanció no li han donat copia ni li han fet signar, així que es posible que només li hagin dit per acollonarlo, resultat, les trobades cerveseres a partir d'ara hauràn de cambiar d'hubicació Sad
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 20, 2010 8:45 am

Jordiet escrigué:
una parella de guardies urbanos que s'han apropat sigilosament amb el yaris electric i ens han exampat in-fraganti i amb el cotxe sense aletes, sense reixa, amb l'escampall d'eines


dis que li has fet fotos,encara que sigui sense flax jajajaja
Pa hacer fotos estaba la cosa ¿no? Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 20, 2010 8:45 am

Deu m avisa i m avisa de que pari de fer el tonto pero jo no em dono per enterat.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 20, 2010 11:15 am

Jordiet escrigué:
, pel tema de participants ha estat mes o menys com sempre, en Toni, en Noke, en Jordi misnenas, jo i una parella de guardies urbanos


A mi no m'estimen, passo tan desapercebut que ni s'han percatat de la meva precencia ni ha sigut util la meva ajuda... Sad
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 20, 2010 7:41 pm

nel escrigué:
Jordiet escrigué:
, pel tema de participants ha estat mes o menys com sempre, en Toni, en Noke, en Jordi misnenas, jo i una parella de guardies urbanos


A mi no m'estimen, passo tan desapercebut que ni s'han percatat de la meva precencia ni ha sigut util la meva ajuda... Sad

igual es que formaves part de la parella d'urbanos Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 20, 2010 11:02 pm

jo, va ser marxar nel i alla que van apareixer els muy... I a mes sense fer soroll ni res, com caiguts del cel...
Ja podien enxampar delincuents i deixar a la gent que no molesta tranquila...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 3:21 am

tremacer escrigué:
nel escrigué:
Jordiet escrigué:
, pel tema de participants ha estat mes o menys com sempre, en Toni, en Noke, en Jordi misnenas, jo i una parella de guardies urbanos


A mi no m'estimen, passo tan desapercebut que ni s'han percatat de la meva precencia ni ha sigut util la meva ajuda... Sad

igual es que formaves part de la parella d'urbanos Laughing Laughing Laughing

els urbanos precisament ens van comentar que havien vist sortir un 2cv i que era sospitós tant cotxe igual per allà

tremacer escrigué:
Jordiet escrigué:
una parella de guardies urbanos que s'han apropat sigilosament amb el yaris electric i ens han exampat in-fraganti i amb el cotxe sense aletes, sense reixa, amb l'escampall d'eines


dis que li has fet fotos,encara que sigui sense flax jajajaja
Pa hacer fotos estaba la cosa ¿no? Laughing

li vaig fer una abans de que vinguesin, pero quan van arribar la cosa estaba si fa o no fa igual.

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Imag0739

noke escrigué:
jo, va ser marxar nel i alla que van apareixer els muy... I a mes sense fer soroll ni res, com caiguts del cel...
Ja podien enxampar delincuents i deixar a la gent que no molesta tranquila...

Fernando, els delinqüents poden arribar a ser perillosos i a més tenen baix poder adquisitiu i res a perdre, si els multen no cobrarán, i a més els soferts policies s'exposarien a un perill, on vas a parar, simplement abans de criticarlos posat al seu lloc i digues honestament si no faries el mateix, a mes enxampar delinquents ho fan els mosson no els urbanos, i fer reparacions a la vía pública esta prohibit per llei, per cert, he mirat a quant acostumen a pujar les sancions, entre 90 i 150€ els que he vist que tenen la normativa a internet, perque depén dels ajuntaments.

Ja tenim lloc per les properes cervesseres, de fet ja fa temps que vull que camviem d¡hubicació, es allà a prop, un descampat discret i de dificil accés,pero sempre falta algú per arribar, o ja estan els cotxes mig desmontats com ahir quan vaig arribar, sort que no ens vem posar a cambiar portes, aletes traseres com volia en toni, si per ell fos i l'hagues tingut haguesim cambiat allà mateix la caracola.

La millor frase de la tarda:
Jordi Misnenas: Toni, tienes el casquillo de la bujía pasado, has de ponerle un helicoid
Toni: ¿Eso donde lo podemos comprar ahora mismo?

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 5:31 am

emmm....entonces que ocurre,que el helicoid brota espontaneamente las noches de luna llena en el valle de las dalias? No lo entiendo de verdad, que es y donde se compra? Gracias a todos Cool
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 6:27 am

Lo dijo nel lo del helicoil Para tu tranquilidad toni la rosca no esta mal del todo porque consegui encararla nuevamente bien,el problema puede llegar si la proxima vez no se enrosca bien porque tiene tendencia a torcerse, cambie quien la cambie que vaya con mucho cuidado.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 6:38 am

[quote="Toni"]emmm....entonces que ocurre,que el helicoid brota espontaneamente las noches de luna llena en el valle de las dalias? No lo entiendo de verdad, que es y donde se compra? Gracias a todos Cool [/quote
]Haber toni realmente me dejas de piedra no se si te interesa el tema de helicoil o no porque si te interesara realmentees tan sencillo estando delante del ordenador como darle al internet explorer poner HELICOIL Y voila te enteras.
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 7:29 am

Tienes toda la razón del mundo, lo siento mucho. Embarassed
De nuevo agradaceros a todos y en especial a ti la fenomenal labor hecha de forma totalmente desinteresada, no me creo como va el coche :-) alien

PD: He leido, y un helicoil viene a ser un inserto roscado, siento mi contestación hortera de antes, es que el multazo...
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 7:33 am

Respecto a las cerveceras, lo mejor es tirar del descampado de mi colega Manolo, ahi si que podemos rascarnos los guevos a gusto, destripar coches, eso si,seria cuestion de recompensarle con alguna propinilla o tabaco o algo asi..
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 9:29 am

Si fue fuerte lo de la poli la proxima nos llevan enmanillaos a todos.
Digo yo si esas cervezeras las hicieramos en mi garaje no estariamos mas tranquilos eso si a partir de las 18. 30 claro
con luz y herramientas como dios manda.
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 9:58 am

pues tampoco seria mala idea Rolling Eyes Es que los del baix llobregat andamos mal de espacios... Yo creo que algun dia me encuentro el toyota ese espectral con los monillos en mi parquing porque me da que los vecinos estan ya un poco moscas...

Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 10:52 pm

Fernando, admito apuestas, ¿donde crees que le cambie el motor a mi 2cv?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDt Nov 16, 2010 4:40 am

En Fem una altra? aquest cop per trobarnos i solucionar dubtes i fer alguna coseta petitona, no desballestaments sencers Laughing Laughing quedem on sempre amb unes cervesetes, el dimecres 24 a partir de les set de la tarda, us porto al descampadet i veiem si es adecuat o no per fer el cabra.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDt Nov 16, 2010 4:51 am

Weeee tinc vacances!!!!! ving.
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDt Nov 16, 2010 9:56 am

Fale, pero lo de fer el cabra amb la cabra....
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDc Nov 17, 2010 6:52 am

Era en doble sentit, fer la cabra o desfer la cabra, Nel, si baixes et pujaras el seient que hem sobra i hem baixaras el que hem fa falta Very Happy al final ho tinc molt xungo per pujar-hi un dia fins despres de festes, la Gemma arriba a casa tard casi tots els dies per que va a un curset(ara en diuen així dels amants) Laughing i estic liat entre clapar, la nena i tal, els dilluns que tenia mes llibertat perque els diumenges a la nit no curraba, ara amb les eleccions i els especials de nadal en currare bastants, ja parlem i et concreto,
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDg Nov 21, 2010 8:35 am

Jordi, necesitaria que portisis el engrasador perque m'han passat un pivote de engras per possar-li a la transmisió que em falta i ja que li poso...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitimeDg Nov 21, 2010 10:29 am

okis, sense problemes, porto el petito i el pot de 5 kilos, l'engrasador gros el té el meu pare a Els Monjos, un dia hem d'anar a fer-li un cop de ma amb el dyane, flipareu de com esta quedant, ja fare un post a restauracions documentant totes les feines(que bonament recordem) perque flipes amb tot lo que se li ha fet al cotxe. Tot ha de funcionar a la perfecció, tinc un papa perfeccionista jejeje, despres li paso el meu doski i el sevuit perque no s'avorreixi Very Happy
Per cert al doski li estic fent tot de detalls del interior que tenia penjats ja que li poso els seients originals aprofito, guantera, radio per sota amagada, altaveus nous i mes potents al devant, twiters, volant pintat amb epoxi i funda cosida, i més coses que ara no recordo, pero segur li faré Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Algu vol proposar una de platja?
» Trobada cervesera, 31 de març
» Quedada de garaje
» 1ª concentracion de clasicos en can llopard corbera llobregat
» 21 d`abril 2013 les fonts del llobregat

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: