2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona

Ir abajo 
+4
mario.2k
Jordi
prize
Francesc2cv
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Francesc2cv

Francesc2cv


Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 31/10/2010
Ubicació : Girona

29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona   29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona - Página 2 Icon_minitimeDc Jul 04, 2012 1:39 am

Jordi escrigué:
Vaja amb el petit Raïd apte per als nostres cotxes, sort que vaig marxar el dissabte Shocked no tinc el xasis per aquestos sustos Cool

Nosaltres hem ho vem passar prou be banyant-nos durant tota la tarda a la piscina, la meva filla va acabar ben arrugada de tanta mullena.

Ja,ja,ja Laughing Laughing Laughing

Apte ja t'asseguro jo que si que era pels nostres cotxes!!! Tots van passar bé i tothom s'ho va passar genial!!! cheers
Varem fer honor al nostre sobrenom de CABRES BOGES Wink
(Cal dir que ha tothom se li va explicar com era la ruta i era totalment lliure la participació, no som tant animals...)

Gracies als Bicilindrics que vareu venir a passar una estona amb nosaltres Jordi, Xavi, Joaquim... espero que us ho passessiu bé amb la gent de Girona Wink

Tornar a dalt Ir abajo
http://http//:2cvgirona.blogspot.com
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona   29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona - Página 2 Icon_minitimeDc Jul 04, 2012 1:42 am

Francesc2cv escrigué:
Jordi escrigué:
Vaja amb el petit Raïd apte per als nostres cotxes, sort que vaig marxar el dissabte Shocked no tinc el xasis per aquestos sustos Cool

Nosaltres hem ho vem passar prou be banyant-nos durant tota la tarda a la piscina, la meva filla va acabar ben arrugada de tanta mullena.

Ja,ja,ja Laughing Laughing Laughing

Apte ja t'asseguro jo que si que era pels nostres cotxes!!! Tots van passar bé i tothom s'ho va passar genial!!! cheers
Varem fer honor al nostre sobrenom de CABRES BOGES Wink
(Cal dir que ha tothom se li va explicar com era la ruta i era totalment lliure la participació, no som tant animals...)

Gracies als Bicilindrics que vareu venir a passar una estona amb nosaltres Jordi, Xavi, Joaquim... espero que us ho passessiu bé amb la gent de Girona Wink


Dius bicilindrics com si fosim un club o algo així, scratch i el cert es que tant bicilindric ets tu com jo, o no acabes d'escriure al foro de bicilindrics? lol!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Francesc2cv

Francesc2cv


Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 31/10/2010
Ubicació : Girona

29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona   29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona - Página 2 Icon_minitimeDc Jul 04, 2012 7:00 am

Jordi escrigué:
Francesc2cv escrigué:
Jordi escrigué:
Vaja amb el petit Raïd apte per als nostres cotxes, sort que vaig marxar el dissabte Shocked no tinc el xasis per aquestos sustos Cool

Nosaltres hem ho vem passar prou be banyant-nos durant tota la tarda a la piscina, la meva filla va acabar ben arrugada de tanta mullena.

Ja,ja,ja Laughing Laughing Laughing

Apte ja t'asseguro jo que si que era pels nostres cotxes!!! Tots van passar bé i tothom s'ho va passar genial!!! cheers
Varem fer honor al nostre sobrenom de CABRES BOGES Wink
(Cal dir que ha tothom se li va explicar com era la ruta i era totalment lliure la participació, no som tant animals...)

Gracies als Bicilindrics que vareu venir a passar una estona amb nosaltres Jordi, Xavi, Joaquim... espero que us ho passessiu bé amb la gent de Girona Wink


Dius bicilindrics com si fosim un club o algo així, scratch i el cert es que tant bicilindric ets tu com jo, o no acabes d'escriure al foro de bicilindrics? lol!


Ja,ja,ja Laughing Laughing Laughing

I tant que si Jordiet, tots el que escriguem i ens comuniquem en aquest magnífic espai ens hem de considerar Bicilindrics, encara que pertanyem o no a altres foros, clubs o colles de 2CV, almenys això és el que jo penso.
És una forma de referir-me a vosaltres per que precisament gracies a aquest foro ens hem pogut coneixer desprès en trobades. Als altres participant ja tenia el gust de coneixer avanç.

Per cert ja tinc l'adhesiu de BICILINDRICS engantxat al Culo Pollo Wink I moltes gracies per la Puntera Sagrada tongue

Es maco tenir una afició en comú i poder-se reunir per compartir estones, taula, anècdotes Laughing


Tornar a dalt Ir abajo
http://http//:2cvgirona.blogspot.com
Contenido patrocinado





29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona   29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Trobada anual club Girona 2-3-4 setembre
» Trobada-Presentacio "Club 2cv i derivats de Girona"
» Trobada al juliol
» 18 de Febrer, 1ª Calçotada Club 2Cv Girona
» Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: