2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 CISTELLS PIC NIC

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

CISTELLS PIC NIC Empty
MissatgeAssumpte: CISTELLS PIC NIC   CISTELLS PIC NIC Icon_minitimeDt Feb 28, 2012 11:46 pm

M'han arribat els nous catàleg per aquest any i he vist que hi ha cistells de pic nic, si algu us pot interesar penjo les fotos de les pàgines perque els veiu i si en voleu les podriem tenir per la propera trobada.
Els preus sempre seran els de menys de 10 unitats (els de la dreta)
https://2img.net/r/ihimg/g/16/325jn.jpg/
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

CISTELLS PIC NIC Empty
MissatgeAssumpte: Re: CISTELLS PIC NIC   CISTELLS PIC NIC Icon_minitimeDv Jun 01, 2012 3:04 am

Ostres!!
no havia vist aquest post, i mira que he buscat cistells de càmping , al final m'he comprat un molt cuco te de tot i fa joc amb els colors del cotxe. I he fet unes estovalles i uns tovallons a joc per guarnir-ho ara hem falta la bossa de pa i no sé si faré alguna coseta mes.
A quins preus van perquè no he vist que ho indiques a lloc. Millor no m'ho diguis que segur que he pagat mes i hem poso de mala llet
Tornar a dalt Ir abajo
 
CISTELLS PIC NIC
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Venda-
Canviar a: