2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Em presento.

Ir abajo 
+6
Txetxi
noke
Jordi
joaquim
Xavier
Paufont
10 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDg Feb 19, 2012 10:41 am

Hola a tots, em dic Pau Font, sóc de Montblanc i tinc 17 anys, la meva afició als vehicles antics es remonta alguns anys enrere començant amb un Vespino GL que hi havia a casa, després vaig anar tenint varies motos que anava recollint i usaba com a vehicle d'us diari un Derbi Antorcha que ja fa temps que vaig comprar... Pero bé, anem a pel tema bicilindric... Quan jo era molt petit, recordo que el meu tiet tenia un 2cv6 vermell amb els fars quadrats i sempre que hi pujava era el tema de conversa, fins el punt que vaig començar a sentir admiració per aquell cotxet que fredament mirant-s'ho estava destrossat i feia bastanta pena... Els anys van passar i quan jo en devia tenir 7 com a molt aquell cotxe es va guardar en un magatzem i mai mes ha tornat a sortir ni se li ha donat l'oportunitat, i jo, des de llavors sempre l'havia recordat i habia tingut curiositat per aquests cotxets i mai me n'oblidaba perque al poble encara en rondava algun...

Deguda l'edat i el meu presupost estudiantil a partir dels 12 anys fins ara em limitava a les petites motos (velles més que classiques) de 49c.c. que eren la meva il.lusio i gran afició, pero de fa un temps enrere vaig tornar a pensar en el 2cv i vaig començar a buscar, amb un pressupost ridicul, vaig fer l'esforç i vaig vendre alguna de les meves estimades motos amb les que tants estius havia passat fins que per fi, avui, dia 19 de Febrer del 2012 a les 10 del matí enganxavem la plataforma d'un amic per anar a buscar el fruit del meu esforç que feia tants anys que esperava.

I si, després d'una llarga quilometrada hem arribat a Montblanc: (Primer no ens arrancava, li he omplert el tubo de gasolina amb una xeringa ja que no li arrivaba gasolina al carburador i ha arrancat per ja no parar Wink )

Em presento. 2d8hpxy

Em presento. Zip1t2

Em presento. Sz9x5g

Em presento. 2vw6zjr

Bueno, com podeu veure esta bastant-molt malament de xapa, si més no te molta feina, potser a les fotos no s'aprecia ja que son generals, pero te els baixos destrossats amb una reparacio eficient pero no digna de restauració, unes "pulides" que semblen estar fetes a radial, afegits de xapa amb revlons, el volant de 2cv no original del model, etc... Estèticament es un desastre, pero de mecanica esta en plena forma, els frens funcionen perfecte, i el motor engega sense problema inclús amb la manivela estant fred, suspensions perfectes i demés... Com he dit, si que te molta feina de xapa, pero pel preu que l'he conseguit era un autèntic regal i la feina que se li ha de fer la faré amb la maxima perfecció que pugui respectant al 100% l'originalitat del cotxe i al detall Wink

Al contrari que la majoria de joves que es treuen el carnet i volen un plastic cotxe modern ple d'electronica i porqueira, jo crec que un dels nostres estimats bicilindrics, sobretot els ultims encara estan a l'altura de ser vehicles utilitzats al dia a dia sense problemes i amb una fiabilitat absoluta crec que exageradament comprovada. Aixi que aqui un jove servidor a punt a punt d'entrar a l'autoescola el 2012 trio aquest més que magnific Dyane 6 de 1979 com a primer cotxe, ben orgullós i que duri!! Very Happy

Salutacions des de Montblanc i encantat de formar part d'un foro EN CATALÀ d'aquests simpatics Citroën amb tots vosaltres. Quan pugui us deixo unes fotos amb més detall ja que avui amb tot no he tingut massa temps...

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDl Feb 20, 2012 12:52 am

Benvingut al foro, m'alegra molt tenir un altres Dyane, cada dia som mes.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDl Feb 20, 2012 4:57 am

Moltes gràcies Xavier! Wink Per cert, el teu Dyane es el del perfil? Si és aixi ja el tinc vist en directe a la "fira del vent" al Plà de Santa Maria Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDl Feb 20, 2012 5:01 am

Si, es el que vas veure a la fira del vent, dos anys seguits guanyant el trofeu al coche mes cridaner.
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDl Feb 20, 2012 5:20 am

hola Paufont benvingut al foro en catala Very Happy , es una sorpressa i al mateix temps una alegria que un jove de la teva edat li agradin aquest simpatics bicilindrics i a sobre li donguin una segona oportinitat...el cotxe es veu bastant be en les fotografies, tant mateix sempre es tenen que fer cosetes per deixarlo com cal i al gust de cadascu,espero que no decaiguis en la il-lusio de resturarlo i el disfrutis molts anys,segur que alguns dels teus amics no entendran que es el que veus en aquest cotxes pero no t`esforcis en explicarlis sensillament no tenen aquest sentiment cap aquestos cotxes que son una petita part de la nostra historia...una salutacio desde el baix llobregat
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDl Feb 20, 2012 8:09 am

Moltes gràcies per la rebuda també Joaquim!

A dir veritat, el fet de que els amics i l'altra gent no comprenguin perquè vull aquest cotxe ja hi estic acostumat, fa temps em vaig treure la lliçència de ciclomotor i em van regalar una moto de muntanya nova, pero jo al cap de poc fent bossa em vaig comprar una Derbi Antorcha ( derbi de paleta) amb el poc que tenia, me la vaig adecentar i a circular, ningu va entendre perque feia servir més aquella que l'altra, pero esta clar que si ets de l'afició, ets de l'afició i amb el Dyane mas de lo mismo Wink

Per cert, avui ja he començat a toquetejarlo per anar-lo adeçentant fins el dia que li pugui fer xapa i pintura, he tret els asientos per arreglar el del conductor que estava malament i netejar a fons el terra i demés... Pero suposo que tot aixo no ho he de posar a la presentació, exactament en quin apartat del foro va? scratch

Vinga, salutacions a tots i gracies de nou per la benvinguda!

Pau

PD: Us volia deixar un video que he fet arrancant-lo a manivela, pero el foro no em permet adjuntar-vos-el aqui...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDl Feb 20, 2012 8:26 am

Benvingut Paufont! tens unes idees clares respecte als vehicles, no t'has deixat enllumenar per la societat de consum i anar cada vegada comprant un cotxe mes gros que el veí, en cambi has escoltat només al teu cor i a la teva raó, no cal gastarse una millionada per tenir un cotxe amb que que pots anar a fer la ruta de la seda amb el 100% de confiança de que hi arribaras, d'una manera o un altra Laughing pero no amb grua, i que ademés et pot durar tota la vida, jo ja fa vint anys que tinc el doski i encara li queden molts trets per tirar. Very Happy
Esperem que aviat et treguis el carnet i que comencis a disfrutar del teu flamant dyane, i que els demés vagin dient missa....
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDt Feb 21, 2012 7:16 am

Benvingut, doncs aquest dyane es veu bastant be, 4 tonterias y a caminar, es que un dyane es algo muy muy practico.

Salu2
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDt Feb 21, 2012 11:46 am

Moltes gràcies per la benvinguda Jordi i Noke!

M'estic preparant un post més detallat del cotxe, (llavors veureu que no son 4 coses al veure les fotos mes concretes), a veure si tinc un momentet, l'acabo i el poso Wink

Salutacions!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Txetxi

Txetxi


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 44
Ubicació : Barcelona

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDt Feb 21, 2012 9:12 pm

Hola Dyanero, aqui tens un altre que en té un i entre tots els fem tirar cap endavant.
No et preocupis per l'estetica o les cosetes, formen part d'aquest cotxes i la gracia es veure com va canviant amb els temps i la teva mà.
Pensa que quan tinguis el carnet seràs conductor d'un "descapotable" i això a les nenes els hi tornen boges.
Benvingut
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDt Feb 21, 2012 10:12 pm

Hola Pau Font,
He trobat molt bonica la teva història, m’ha agradat.
Benvingut al foro dels bicilíndrics de catalunya.
Que et vagi bé a l’autoescola, y quan tinguis el carnet, apunta¡t a alguna sortideta y així ens coneixerem.
Salutacions des de Mataró.









Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDs Feb 25, 2012 12:49 pm

Gràcies Txetxi i THOR per la benvinguta també! Wink

A vere si es cert que els agraden els classics descapotables a les nenes jajajaja ja us explicare el què quan el porti a l'institut jejeje Very Happy

Per cert THOR, en quant tingui carnet i el cotxe aceptable per descomptat que seré a totes les concentracions possibles!! Fins ara anava a les que em queien a prop amb la meva vella Antorcha (pero clar... amb aquesta massa lluny no... Rolling Eyes ) a veure doncs si quan el tingui al dia em reuneixo amb vosaltres en alguna concentracio, el tema dels classics em pot! Razz

Salut!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDg Feb 26, 2012 7:27 am

Benvingut, i gracies pels teus comentaris ja veuràs que el teu quedarà de conya desprès un bon lífting.
A casa de l'avia tenim un dyane com el teu del mateix color es diu Missouri , però no el fem servir gaire, suposo que si has llegit la restauració d'en perdigon , l'abràs vist.

A veure si coincidim aviat i et podem saludar.

Benvingut Bicilindric!!! Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDl Feb 27, 2012 5:06 am

Gràcies Angels!

Doncs si, vaig estar llegint el tema del Perdigon jejeje, es tot un bon treball tal com queda la furgo i practicament esta llesta si es que no l'heu acabat ja! Wink

I el mateix us dic, a veure si aviat puc treure'l de casa i reunir-me amb ell en alguna de les vostres concentracions, la veritat es que m'agradaria molt ja que és una mica pesat tenir el cotxe a casa i veure'l al jardí per la finestra i que no pugui sortir!!! Rolling Eyes

Salutacions!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 26
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDl Feb 27, 2012 8:53 am

Benvigut al foro!!
Interesa , agrada i es bo que hi hagi gent jove que s'interesi per aquests cotxes, dona a saber que aquesta malaltia durara sempre!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDt Feb 28, 2012 11:23 am

Moltes gràcies company! Aqui tens un malalt de tot lo que tingui un grapat d'anys i es mogui sobre rodes, en especial, aquests bicilindrics Wink

Salutacionsss!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDc Feb 29, 2012 9:18 am

Bienvenido al foro.Tu si que vales.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitimeDv Mar 02, 2012 9:21 am

Gracias Misnenasdoscv Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento.   Em presento. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Em presento.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Em presento
» Em presento
» Em presento
» Re-presento el meu Dyane.
» Emb presento com a nou bicilindric.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: