2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia

Ir abajo 
+17
DOLORS
RICARDC8
Elgolfillo
oskar
Auri
prize
Carman
THOR
joaquim
ximo
VICTOR
Pep
Txetxi
nel
Angels
Jordi
Xavier
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDs Maig 19, 2012 6:00 am

Mireu la previsió, encara haurem de dormir al carrer

http://www.eltiempo.es/igualada.html
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 60
Ubicació : SANT JOAN DESPI

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDs Maig 19, 2012 6:14 am

Xavier veig que tindreu bon temps, una llàstima que la bala vermella no pugui anar salutacions i que ho passeu super
Tornar a dalt Ir abajo
oskar




Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 09/01/2011
Edad : 51
Ubicació : rubi

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDs Maig 19, 2012 6:18 am

RICARDC8 escrigué:
Xavier veig que tindreu bon temps, una llàstima que la bala vermella no pugui anar salutacions i que ho passeu super

No es motiu per no anahi!! Nosaltres hi anem i ni tan sols tinc el coche acabat!!! Snif snif snif!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDs Maig 19, 2012 8:34 am

hola Xavier nosaltres vindrem diumenge (el dissabte treballem) ens veiem
Tornar a dalt Ir abajo
DOLORS

DOLORS


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 19/05/2012
Edad : 60
Ubicació : IGUALADA

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDs Maig 19, 2012 10:18 am

hola
Tornar a dalt Ir abajo
DOLORS

DOLORS


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 19/05/2012
Edad : 60
Ubicació : IGUALADA

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDs Maig 19, 2012 10:20 am

Hola, em presento em dic Dolors i soc d'Igualada, conec a la teva cabreta de vista la dels comics, ens encantaria poder venir, seriam cuatre adults. Salutacions a tothom.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDs Maig 19, 2012 11:07 am

DOLORS escrigué:
Hola, em presento em dic Dolors i soc d'Igualada, conec a la teva cabreta de vista la dels comics, ens encantaria poder venir, seriam cuatre adults. Salutacions a tothom.
Benvinguda però millor si et presentes en l'apartat de foro Presentat i ens fas cinc cèntims perque tothom et conegui i gràcies per venir.
https://2cvbicilindrics.forocatalan.com/f1-presenta-t-presenta-l
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDg Maig 20, 2012 7:35 am

Avui hem estat fent les fotos, aqui us deixo alguns paisatges que podrem veure el proper diumenge
<script src='http://img832.imageshack.us/shareable/?i=paisatge1.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Paisatge1</noscript><script src='http://img27.imageshack.us/shareable/?i=paisatge2.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Paisatge2</noscript><script src='http://img815.imageshack.us/shareable/?i=paisatge3.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Paisatge3</noscript>
Tornar a dalt Ir abajo
sergi2cv

sergi2cv


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 01/01/2011
Edad : 58
Ubicació : Premià de Dalt

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDg Maig 20, 2012 10:08 pm

Hola amics, perdoneu que m'apunti tant tard però es que no teníem previsió de venir. Teníem un compromís ineludible que al final hem eludit jeje. Serem com sempre dos adults i la peque. Si estem a temps m'agradaria encarregar tres samarretes una xl, una s de dona i si es posible una de 24 mesos per la Jana. Vindrem el diumenge a primera hora perquè amb la Jana ens fa por que mes d'un s'enrecordi tota la nit de nosaltres.
Una abraçada a tothom i fins diumenge.

Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDg Maig 20, 2012 10:30 pm

sergi2cv escrigué:
Hola amics, perdoneu que m'apunti tant tard però es que no teníem previsió de venir. Teníem un compromís ineludible que al final hem eludit jeje. Serem com sempre dos adults i la peque. Si estem a temps m'agradaria encarregar tres samarretes una xl, una s de dona i si es posible una de 24 mesos per la Jana. Vindrem el diumenge a primera hora perquè amb la Jana ens fa por que mes d'un s'enrecordi tota la nit de nosaltres.
Una abraçada a tothom i fins diumenge.

Cap problema Sergi aqui t'eperem, és una llastima que no vingueu dissabte, estic segur que serà una nit de poc dormir.
Tornar a dalt Ir abajo
sergi2cv

sergi2cv


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 01/01/2011
Edad : 58
Ubicació : Premià de Dalt

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDg Maig 20, 2012 10:42 pm

Gràcies Xavier, però us puc assegurar que m'ho agraireu. Una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
ximo

ximo


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 17/07/2011

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDl Maig 21, 2012 10:25 am

hola xavier:

Nosaltres vindrem lo diumenge

salutacions de ximo i elena
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDl Maig 21, 2012 10:40 pm

Penjats ja els documents definitius, el triptic amb el programa horari, el plànol de localitzacions, i els de com arribar tant dissabte com els que vene diumenge.
COMPTE dissabte i diumenge inscripcions en llocs DIFERENTS.

Qui dubti en apuntarse que ho faci, ens espera un cap de setmana molt divertit.
Tornar a dalt Ir abajo
Auri

Auri


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 27/07/2011

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDt Maig 22, 2012 12:06 am

Hola a tothom! Em sap greu avisar tant tard, però al final no podrè venir a la trobada Ronda x l'Anoia per questions familiars d'última hora.

Em sap molt greu... Sad
Ens veiem a la propera! Fins aviat!

Pitufo's Power
Auri.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDt Maig 22, 2012 12:13 am

Auri escrigué:
Hola a tothom! Em sap greu avisar tant tard, però al final no podrè venir a la trobada Ronda x l'Anoia per questions familiars d'última hora.

Em sap molt greu... Sad
Ens veiem a la propera! Fins aviat!

Pitufo's Power
Auri.
Una llastima, espero que els problemes siguin menors, però el Price tampoc vindrà?
Tornar a dalt Ir abajo
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 26
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDt Maig 22, 2012 6:08 am

Canvi de plans, Xavier , al final anirem nomes el meu pare i jo, pero malauradament ens haurem de marxar cap a les 11:00 del diumenge, abans de comenzar la fotoruta per motius familiars, ho sentim.

Ens veiem.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDt Maig 22, 2012 6:14 am

Elgolfillo escrigué:
Canvi de plans, Xavier , al final anirem nomes el meu pare i jo, pero malauradament ens haurem de marxar cap a les 11:00 del diumenge, abans de comenzar la fotoruta per motius familiars, ho sentim.

Ens veiem.
Ho sento molt, quina llastima, espero que no sigui res, però de totes maneres us esperem dissabte amb la corda
Tornar a dalt Ir abajo
deola

deola


Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 60
Ubicació : Manresa

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Ronda   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDt Maig 22, 2012 11:28 am

Hola Xavier

De Manresa vindrem dos adults el diumenge.

Samarretes una L i una XL (si son talles justes una XL i una XXL)

Fins diumenge.

Jordi 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 245745
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDc Maig 23, 2012 12:47 am

Hola Xavier, no se si seria molta molèstia d’indicar qui vindrà dissabte i qui vindrà diumenge.
En principi nosaltres vindríem dissabte, i fins divendres no sabré si serem 4 o 5 (ens balla una adolescent).
He entès, que no cal portar taula ni cadires..., ni pel sopar de dissabte?.
Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDc Maig 23, 2012 12:53 am

THOR escrigué:
Hola Xavier, no se si seria molta molèstia d’indicar qui vindrà dissabte i qui vindrà diumenge.
En principi nosaltres vindríem dissabte, i fins divendres no sabré si serem 4 o 5 (ens balla una adolescent).
He entès, que no cal portar taula ni cadires..., ni pel sopar de dissabte?.
Salutacions.
Ara poso en les inscripcions quins venen dissabte indicat així (DS)
I ho has entes perfecte, no cal ni taules ni cadires, ni pel dissabte.
La tercera adolescent que balla l'Anna l'esta esperant amb candeletes, ah i per cert ara que dius lo del ball la Gemma esta preparant un taller de dansa per dissabte al vespre.
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDc Maig 23, 2012 8:21 am

hola Xavi nosaltres venim diumenge..ho vaig possar a la pagina 4 d`aquest post ens veiem "diumenge al mati"
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDc Maig 23, 2012 8:55 am

joaquim escrigué:
hola Xavi nosaltres venim diumenge..ho vaig possar a la pagina 4 d`aquest post ens veiem "diumenge al mati"
Ups!! ho havia fet al reves rara so que els que posa DS son els que esta previst vinguin dissabte.
Penseu a demanar les samarretes perque pugui tenirles a punt pel cap de setmana.
Tornar a dalt Ir abajo
Carman

Carman


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 18/03/2012
Edad : 47
Ubicació : Sabadell

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDc Maig 23, 2012 6:38 pm

Hola Xavi jo vui una camiseta de la ronda talla XL i una altre de mehari negre amb el cotxe taronja de la talla L
El diumenge no em puc quedar a dinar que tinc un compromís però el dissabte i el diumenge matí la liem!!

Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDj Maig 24, 2012 2:19 am

Hola Xavi, Contacto amb tu per avisar-te que no podrem anar a la ronda i no per falta de ganes, sinó que avui hem passat l'I.T.V. i els papers ens els donen dilluns , llavors hem d'anar al gestor per fer el permís de circulació. Així dons no compteu amb nosaltres , però per la propera si no es molt lluny anirem segur.
Disculpa les molèsties que t'haguem pogut causar.

una abraçada ben forta i que us ho passeu super be.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitimeDj Maig 24, 2012 3:59 am

Angels escrigué:
Hola Xavi, Contacto amb tu per avisar-te que no podrem anar a la ronda i no per falta de ganes, sinó que avui hem passat l'I.T.V. i els papers ens els donen dilluns , llavors hem d'anar al gestor per fer el permís de circulació. Així dons no compteu amb nosaltres , però per la propera si no es molt lluny anirem segur.
Disculpa les molèsties que t'haguem pogut causar.

una abraçada ben forta i que us ho passeu super be.
Quina llastima amb les ganes que tenim de veure el Perdigón i fer l'estrena a La Ronda, segur que no et poden donar un provisional per venir? o si mes no podeu venir de totes maneres i així ens coneixem.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia   27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia - Página 3 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
 Temas similares
-
» 18-19 de Maig - 3ª RONDA PER L'ANOIA
» 27 de novembre LA RONDA per l'Anoia
» Trobada a BCN el 21 de Maig
» 28-29 de Maig trobada a Todolella
» 5 de maig mercat del Clot

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: