2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Declaració de vehicle classic

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
pollito

pollito


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 57
Ubicació : Barcelona

Declaració de vehicle classic Empty
MissatgeAssumpte: Declaració de vehicle classic   Declaració de vehicle classic Icon_minitimeDv Des 09, 2011 1:44 am

Bon dia.

Aqui esta el meu cotxet, que fins que no portes una setmana no et deixen penjar fotos ;-)

Declaració de vehicle classic 004wx

Tinc molts dubtes i questions com tothom suposo, pero ara a la que li estic donant voltes es el passar
el vehicle a historic.
Algun ha tramitat el vehicle com historic?
Te bastantes aventatges.
No pagues impost de circulació, la ITV (gran bestia negra dels nostres cotxes) la pases cada 4 anys
i pots aconseguir assegurances mes barates.

L'altre dia ho vaig mirar a la generalitat:

Requisits
1.S’ha de passar una inspecció en un laboratori oficial acreditat per l`òrgan competent de la
comunitat autònoma.
2.Obtenir una resolució favorable de catalogació del vehicle com a històric, dictada per l`òrgan
competent de la comunitat autònoma.
3.Passar una inspecció tècnica, prèvia a la seva matriculació, efectuada en una estació
d’inspecció tècnica de vehicles de la demarcació territorial on estigui ubicat el seu domicili.
4.Matriculació del vehicle com a històric per la delegació de Trànsit on estigui ubicat el domicili
de la persona sol·licitant.

Peró el que hem fa por es el punt 1, l'acreditació d'un laboratori, perque la resta ja ho tenim tot fet.

Despres pots utilitzar la matricula historica o la teva.

Algú ho ha fet?
Es molt dificil?
Molt car?
Experiencies positives o negatives del tema?

Si som molts els interesats podriem fer una "conjunta" ;-)
Sobre tot per la ITV que hem te escalfat Twisted Evil
Moltes gracies.


Links:

http://www10.gencat.cat/sac/AppJava/servei_fitxa.jsp?codi=7743

tramitació:
http://www20.gencat.cat/portal/site/oge/menuitem.5a11885516702e3356159f10b0c0e1a0/?vgnextoid=af7a70fac5bab210VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextchannel=af7a70fac5bab210VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=detall&contentid=4575227ab967e210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&idTipusAction=1&idAction=1

la legislació aplicable:
http://www10.gencat.cat/sac/AppJava/servei_fitxa.jsp?codi=7743
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Declaració de vehicle classic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Declaració de vehicle classic   Declaració de vehicle classic Icon_minitimeDv Des 09, 2011 6:03 am

hola pollito jo creec que te mes incovenients que ventatges,perque la itv la passo un cop a l`any i nomes que tinguis el cotxe amb un minim de manteniment no tens problemes,el tema de l`assegurança..jo pago 99euros l`any (creec que esta força be),i en el meu cas no pago impost de circulacio (al meu ajuntament es per vehicles de mes de 25 anys) jo de moment ni m`ho plantejo
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Declaració de vehicle classic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Declaració de vehicle classic   Declaració de vehicle classic Icon_minitimeDv Des 09, 2011 7:18 am

Tot el tramit per fer-lo historic pujen uns 700-900 euros, i tens mes limitacions que no pas ventatjes, només es comprensible en dos cassos

-per una importació que no es pot fer matriculat normal
-per que tens entre 20 i 100 cotxes classics
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
prudenci




Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 22/11/2011
Ubicació : Santa Perpétua de Mogoda

Declaració de vehicle classic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Declaració de vehicle classic   Declaració de vehicle classic Icon_minitimeDv Nov 30, 2012 4:06 am

Pollito

el tema de la matricula "H" la gent no lleixes la lletra petita, a la ITV prefereixo passa per la meva seguretat que salt-arma el tema de paga el impost, als Ajuntaments que posen pega's es com a màxim 25 €


la segona part es que un "H" no es pot dona de baixa mai i lo millor del cas es que el propietari esta obligat a reparar-lo en cas de accident "es considera patrimonio nacional" no es pot baixa per exportació sens la autorizacio de Hisenda i Industria


esta pendent una nova llei sobre aquest tema i no passi com a França que cada cop que vulguis sortir tinguis que demana la autorizacio via Web a Transit

Mai compraria un "H" de un clàssic es pot comprar de un historic de mes de 50 anys un clàssic no val la pena, un busques un altre i fora

Tornar a dalt Ir abajo
http://www.telefonica.net/web2/llonch/mehari.htm
Contenido patrocinado





Declaració de vehicle classic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Declaració de vehicle classic   Declaració de vehicle classic Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Declaració de vehicle classic
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» QUI PAGA ELS TRÀMITS ADMINISTRATIUS EN UNA COMPRA/VENDA DE VEHICLE?
» 8ª llotja vehicle clàssic Granollers 31 març
» 1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre
» 4ª Expofira del vehicle antic i clàssic de Tàrrega (Aquest any, especial Citroën i Ossa) 19/10/13
» El meu nou vehicle bicilíndric ...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Tràmits administratius-
Canviar a: