2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 frens disc

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
prudenci




Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 22/11/2011
Ubicació : Santa Perpétua de Mogoda

frens disc Empty
MissatgeAssumpte: frens disc   frens disc Icon_minitimeDc Nov 23, 2011 1:55 pm

El tema dels frens fa cosa de 6 o 7 anys vaig fe el cambi del sistema de frens, por una raó, al tindrà una averia a caixa de cambi, aprofitant que tenia un mehari donant equipat amb frens de discos i al mateix temps aprofita el doble carburador amb cable, al que tenia tenia varilla donat molts problemes de boqueix, vaig fe el cambi
Primerament eren uns dies de principis de Agost un mecànic amb va di que vindria a casa y amb faria el cambi, va comença i al primer dia desmuntem els dos motos i cambis, soldem el suport de la maneta del freno de ma al Mehari, a dema espero i no be mes el busco i amb diu un que el coneix que s’anà de vacances amb trobo amb el coche desmuntat al pati censa motor ni frens ni cambi, als dos dies aprofitant que feia vacances mi poso a muntar-lo i solet poso el cambi el collo i després col•loco el motor, cambi la bomba i la pedaler, després col•loco el motor començo a collar el carburador desprès de montà la aranya del altre per no se igual, als tres dies de treballa sol el motor al baix col•locà censa cap mena de ajuda, munto el morro amb la instal•lació elèctrica sang ro i provo els frens li poso líquid verd com porta al dipòsit de líquid i aquí el primer problema el poso en marcha si engega pro fa molt de surull el tenia aixecat i veig que van caient peces a sota el coche el trossets del embragués aquet cambi tenia que anà amb uns separadors, amb toca desmuntar altre vegada el motor el morro i comença altre vegada busco el embragues del altre donant el veig be i el munto, aquesta vegada abans de posa amb marc ha amb la maneta li vaig dona unes contes voltes i sol ventat, tonar a posar amb marcha, aquesta vegada funciona molt be, al provo tal como estava sobre els peus y frena be i tot fa una mica de fum, penso que tindre que regula el carburador nos es problema i ara be la proba final al trec fora i començo a proba els frens a un polígon, be frena i sembla que no te problemes a corre provo uns camions i de cop amb salta un palier, després amb dons conte que tenia que posar uns mes llargs amb el gat poso el palier al mateix camí i torno amb cura de no fe massa salts per que no torni a sortir, altre vegada al donant desmunta el palier llarg, tinc un altre problema no es descolla i al esta la roda lliura no tinc forma de bloqueig així que talla-freds i cops fins que surten las femelles, els munto i funciona tot faix mira carburació i paso ITV tot be al cap de un temps amb trobo un entès amb 2 Cv i li explico amb diu que com no tinc cambiats als bombins de darrera li dic que frena i aixi va anar fins fa un any que al pasa la itv al final es clava un dels bombins i va toca neteja i campi de bombins i aprofita per cambia els tambors
Queda cla que els paliers son diferents cambia tot amb un Mehari val la pena fe el cambi amb un 2Cv no el faria el problema del de un i el altre es de mantinement un coche si li pot desmunta el lateral i el no regula frens davant a un Mehari es molt complicat, frenen lo mateix, lo millor es els pedals sembla mes normal per conduí Evil or Very Mad study rendeer
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.telefonica.net/web2/llonch/mehari.htm
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

frens disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens disc   frens disc Icon_minitimeDj Nov 24, 2011 1:19 am

Hola Prudenci, benvingut, ens agradaria que ens expliquesis qui ets Shocked passa per l'apartat de presentació i digue'ns hola.

Respecte al tema dels frens jo també vull fer el cambi a discos del meu 2cv, quan el vaig comprar el vaig portar a un "mecànic" que conec de tota la vida, que es amic, que segons diu feia el manteniment de les AK's de telefonica, en fi, el primer que hem va fer es dir-me que tots els 2cv havien de portar liquid verd i cambiarme'l amb aquesta operació es va carregar la bomba de frens, que me la va cambiar y la va posar de LHM, al cap d'un temps, bastant de fet, ja que l'Lhm es menys agresiu pero fot malbé les gomes de DOT de totes maneres, s'em va quedar un tambor de darrera clavat, Rolling Eyes no se si et sona Razz i m'el va arreglar, i ja no et sabria dir per quin liquid es el bombí de darrera, pero hem va tornar a cambiar el liquid ja que tenía aleshores contractat un mecanic d'Uruguai que hi entenia de 2cv (pero de veritat, no com ell) així es que en quan pugui haig de fer el tràpas a discos.

En la meva opinió tot el que expliques que has fet es correcte, no ens has dit si vas cambiar les gometes dels racords que s'han de cambiar i les de la "T" de sobre el pont de darrera, si ara t'han començat a fallar les gomes que no vas cambiar aquestes altres no trigaran, a mi hem comença a fallar la bomba de fre.

L'altra cosa es que el suport del fre de mà originalment va atornillat al traveser, duu d'origen unes femelles per sota amb una plancha de reforç, la majoria de gent el que fa es encastar-hi unes femelles rematxades, be jo ho faré igual Smile pero soldar el suport directament no ho faría, la xapa on la soldes es molt primeta, abans de soldar s'auria de posar una xapa d'un parell de mm per sobre soldada amb punts i despres soldar el suport per garantir-hi una mica el resultat, espero de totes maneres que el que ho va fer fos un super profesional de la varilla i et duri tota la vida, caldria veure-ho en directe.

I després d'aquestes puntualitzacions(digue'm quisquillós) Laughing Laughing res mes, a veure si podem fer entre tots un tutorial amb fotos de com fer el cambi a discos extensament documentat, ja en se de més d'un que vol fer-ho, i elque ja t'he dit abans sigues benvingut i espero que ens trobem aviat en una sortida i així poder coneixe't, veure aquesta conversió i el teu mehari de pas.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
 
frens disc
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» traspàs de frens, tambor a disc
» Els frens es bloqueixen
» frens posteriors s´escalfen
» Canvi gomes fre de disc devanter
» LOT DE PECES, MOTORS I CAIXA DE DISC

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Sistema de frens-
Canviar a: