2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Cinturons seients darrere

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Txetxi

Txetxi


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 44
Ubicació : Barcelona

Cinturons seients darrere Empty
MissatgeAssumpte: Cinturons seients darrere   Cinturons seients darrere Icon_minitimeDc Nov 09, 2011 9:58 am

Hola companys estic interessat en possar els cinturons darrere per portar la cadireta de la meva peque, algu sap on el puc portar que sigui de confiança i bè de preu.
Gracies
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Cinturons seients darrere Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cinturons seients darrere   Cinturons seients darrere Icon_minitimeDc Nov 09, 2011 8:09 pm

Vine un día al local i mirem a veure que s'hi ha de ferm de vegades venen ja preparats o mig preparats i de vegades s'ha de fer tota la instalació, en Noke la te feta, si l'has de tenir per abans del 27 quedem abans, si no ja li ho veus a Igualada, es poden posar de dos punts a la cintura o de tres punts i enrrollatbles.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Cinturons seients darrere Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cinturons seients darrere   Cinturons seients darrere Icon_minitimeDc Nov 09, 2011 8:19 pm

hem sonava que alguna cosa i havía documentada, el company ernestorey del foro d'espanya va fer un post explicant com posar uns cintos a un dyane, s'hauría d'haver dedicat a aixó en comptes de a lo que es va dedicar... Sad pero esta molt be el briconsell!
http://www.doscaballos.org/postlite14403-cinturones.html
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Txetxi

Txetxi


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 44
Ubicació : Barcelona

Cinturons seients darrere Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cinturons seients darrere   Cinturons seients darrere Icon_minitimeDc Nov 09, 2011 8:22 pm

Haurà de ser de 3 punts pel tema de la cadireta.....
Graices Jordi per la resposta, perdona la meva memoria però hem pots dir on teniu el local?
Si hem comfirmes que es por possar l'aniré encarregant el cinturó i quan es pogui hem feu un cop de mà.
Per cert, es comentava que després s'ha d'homologar a la ITV, es així?
Merci
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Cinturons seients darrere Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cinturons seients darrere   Cinturons seients darrere Icon_minitimeDc Nov 09, 2011 11:00 pm

Fer-ho es pot fer (ja ho veuras), es bastant de curro però es pot. Cap dyane porta preinstalació.
A la pagina 5 del enllaç d'en Jordi t'explico i hi ha fotos de com els tinc jo, sinó a igualada els veus. Sobre legalitzar-los només tens una posibilitat si has de pasar la itv abans de que acabi l'any. Si es aquest el teu cas has d'afanyar-te a posar-los i t'explico com legalitzar-los.
Amb la nova normativa que ha entrat aquest any està gairebé imposible.

Millor dit, quí te explico com:
http://www.doscaballos.org/postt21517.html

salu2
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Cinturons seients darrere Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cinturons seients darrere   Cinturons seients darrere Icon_minitimeDj Nov 10, 2011 1:41 am

Tot i que legalitzar-los no es cap necesitat vital... l'itv la pasaras igual, o com a molt hauras de mig desmuntar i amagar l'invent cada vegada, pero si es pot fer millor, menys mals de cap. el local es a Llicà de Vall, si de cas hem fas una trucada, pero avui no, m'en vaig precisament al local i allà no tinc cobertura, be si m'envies un misatge si que el rebo i baixo a la civilització a trucar-te, t'envio el meu tel. per privat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Cinturons seients darrere Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cinturons seients darrere   Cinturons seients darrere Icon_minitimeDj Nov 10, 2011 7:59 am

A la itv es veu perquè al foso veuen la planxa de ferro que es posa per la part de abaix, i posar-ho i treure-ho amb cada itv es complicat. Rolling Eyes Però tot sigui per portar a la familia!!
Tornar a dalt Ir abajo
Txetxi

Txetxi


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 44
Ubicació : Barcelona

Cinturons seients darrere Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cinturons seients darrere   Cinturons seients darrere Icon_minitimeDj Nov 10, 2011 8:39 am

Gracies per la informació, a Igualada acabem de parlar. La meva peque la portaré un altre dia,
La itv hem fa por, a Vilanova son molt especials i canalles
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Cinturons seients darrere Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cinturons seients darrere   Cinturons seients darrere Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Cinturons seients darrere
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Cinturones las seients del darrere d'un dyane primera serie
» Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho
» Seient darrere de AKS
» Seients adabtables
» Canvi seients

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Mecànica-
Canviar a: